#התחלנו

אם הגעתם לכאן אתם רוצים להרחיב את ההכנסה שלכם , מסוקרנים מ"שיווק שותפים" או אפילו מטילים ספק בשיטה הזו, אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות שיש לכם, לאחר שתקדישו כמה דקות טובות כדי לקרוא את המידע שאנחנו מעניקים לכם, תוכלו להתחיל בשיטת שיווק השותפים עם בסיס מעולה ובלי אי וודאות שתתאים לכם אישית .

מה זה בכלל שיווק שותפים ?
שיווק שותפים הוא מהלך עסקי המורכב מעסק, משווק ולקוח ובמהלך זה כל המשתתפים מרוויחים, איך יכול לקרות מצב כזה ?
בעל עסק שרוצה להתפרסם ולהגיע לקהל יותר רחב המתעניין בתחום העסק פונה למשווק, המשווק משווק את העסק השותף לקהל יעד רצוי (למשל : בעל עסק לכלי כתיבה בעל אתר ילך למשווק שיפנה אליו לקוחות ועל כל מכירה שנעשית בזכות המשווק, המשווק מקבל חלק מסויים מסכום המכירה, העמלה משתנה לכל מוצר ולכן מומלץ לבדוק את העמלה לפני קיום שותפות ) כך קהל היעד מקבל מידע איכותי והכוונה, בעל העסק יקבל לקוחות חדשים ומכאן גם פרנסה והמשווק יקבל את דמי העמלה שלו .

מזתומרת להיות שותף עסקי ?

השותף: השותף הוא בעל עסק, בלוג או אתר כלשהו שאותו הוא בנה, כיום לבנות אתר או בלוג זה לא עניין קשה בכלל, לכן לכל מי שיש רצון להפוך לשותף יוכל לממש אותו בלי יותר מידי בעיות, חשוב שבאתר של אותו שותף מתחיל יהיו כמה שיותר תוכן,

מידע, המלצות ופרטים המקושרים למוצר אותו הוא מציג בקישור שאותו הוא שם , קישור זה נקרא "קישור שותפים" נוכל להשיג אותו דרך החברה שאת המוצר שלה אנחנו משווקים, הוא מאפשר לנו לדעת את הפעולות שהגולשים עשו בו, את הכמות שנכנסה לאותו קישור ובעזרתו נוכל לחשב את העמלות שלנו .

איך להתחיל לעבוד בשיווק שותפים ?

תחילה, שיווק שותפים הוא לא תחום שאפשר להרוויח בו כסף בלי עבודה, לא משנה אם יגידו לכם שתוכלו להרוויח אלף שקל לשעה או לחודש, הסכומים האלה יוכלו להיכנס רק בעזרת השקעת זמן אישי, שיווק שותפים הוא תחום מהעולם החדש שיכול לתת לכם תוצאות מהעבודה בין אם זה מהמחשב או מהסמארטפון האישי ומכל מקום בעולם רק בעזרת עבודה , האם אתם מוכנים להזיע ולהצליח ? אם כן אז בואו נתחיל .

הדרך לתחום שיווק שותפים דורשת מרחק שאותו נצעד ביחד :

צעד ראשון: לדעת שננסתם לתחום שדורש עבודה

שיווק שותפים יצאנו לדרך ! מספר 1 בשיווק שותפים היא לדעת שאתם משקיעים מאה אחוז מעצמכם . עיסוק בשיווק שותפים זה עיסוק עבודתי לכל דבר. אתם צריכים להיות מחוייבים ובעלי מסירות גדולה לתחום אליו נכנסתם, לא רק כאן, אלא גם בחיים האישיים שלכם,דעו שבניגוד למה שהרבה מספרים , ישנם סיכויים לא קטנים שעליהם נדבר לסיכונים ולהוצאות כספיות ש"התבזבזו" תהיו מוכנים לסיכונים ללא לוותר לעצמכם ולהבטיח לעצמכם שאתם מתמידים בכך ולא "מציצים ונפגעים",. לא כל הצעה שתתחילו לקדם, מייד תראו בה כסף ותוצאות. לפעמים תצטרכו להוציא כסף הרבה לפני שתראו אותו חוזר. לוקח זמן למצוא את ההצעות שהכי מתאימות לכם, וגם לוקח זמן לפתח יכולות והבנה שיווקית וטכנולוגית מספקת על מנת לראות רווחים.
אם יש לכם את האופי עליו דיברנו פה, עברתם את השלב הראשון שמרבית האנשים לא מצליחים לעבור, בהמשך המאמר נראה לכם גם כמה תוכניות שאליהם תוכלו להירשם גם אם אתם מתחילים וגם אם אתם מנוסים .

צעד שני: למידת התחום

כמו בכל תחום, בשביל להיות מתקדם ומצליח נצטרך ידע עליו אפילו לפני שהתחלנו להיכנס אליו, כי מה יותר טוב מבסיס רחב לבנות עליו את האימפרייה שלכם ?
מידע כזה נספק לכם בכמה מאמרים שיתפרסמו כאן (קישור)
בואו ננחת למציאות ממה שכל מיני מפרסמים אמרו לגביי התחום הזה, אל תקשיבו להבטחות של אנשים שאמרו שהם הרוויחו משכורת של מנהלים גדולים ולהבטחות שלהם להכניס אתכם לתחום בחצי שעה עבודה, אתם תצטרכו לפתח חוש "שישי" לגביי המוצרים אותם אתם משווקים אתם צריכים לדעת SEO ולדעת לקדם את המוצרים שלכם בצורה אורגנית או ממומנת, תצטרכו גם ללמוד לעקוב אחריי ההמרות שלכם ולבצע מכירות ברמה אמינה, בסופו של היום ככל שתגיעו לתחום עם יותר ידע יהיה לכם יותר קל לשווק וכמובן ככל שתהיו יותר זמן בתחום ככה יהיה לכם יותר כלים, ידע כזה תוכלו לרכוש כאן באתר לאחר שתעברו על הקישורים למאמרים שהכנו במיוחד בשבילכם .

צעד שלישי: עם אילו תוכניות נרצה לעבוד

כאשר מדברים על תוכניות שיווק, מדברים על מגוון רחב של תוכניות שונות שלכל אחת מהם יש צדדים חזקים יותר וצדדים חזקים פחות , אבל מאיפה אני מתחיל למצוא את התוכנית האידיאלית בשבילי ?
לרוב לוקח זמן וניסויים בכמה תוכניות שיווק עד שמוצאים את האחת שמתאימה בצורה הטובה ביותר, כזו שתוציא מהכיס שלכם כמה שפחות כסף ועדיין תשמור עליכם משווקי שותפים או "אפיליאייטס" שמרוויחים אשכרה כסף , כי אין כמו תחושת הגאווה לאחר העמלה היפה הראשונה שניתנת , הרגשה של שכיר עצמאי שלא הרבה אנשים זוכים לקבל אותה ולאחר מכן כבר תקבלו מספיק מוטיבציה בשביל להזיז את עצמכם ולההמשיך לשווק מוצרים שונים בדרך שלכם לכן חשוב מאוד לא לוותר גם אם עברתם כמה תוכניות שיווק שלא מתאימות לכם , בשביל לעזור לכם למצוא תוכניות טובות, ריכזנו בכתבה כמה מהתוכניות שאנחנו ממליצים עליהם שם תוכלו למצוא רשתות ישראליות כמו וויסלי וקליקאון שהן רשתות גדולות בישראל וגם רשתות עולמיות בעלות קהל רחב גדול אף יותר !

צעד רביעי : התמדה בלמידה בעולם שיווק השותפים

לאחר שמצאתם את היכולות הנחמדה שמעניקה הכנסה צדדית, בשביל להתקדם תצטרכו לחזור למצב למידה ולהמשיך ללמוד את מה שנקרא " העולם החדש " שלא כולו התגלה עדיין, טכניקות פרסום ושיווק לא נגמרות ורק נהיות יצרתיות יותר, ישנן פלטפורמות כמו אינסטגרם ופייסבוק שמי שיכנס אליהם ירחיב את קהל היעד שלו בצורה משמעותית ובעתיד מספר הפלטפורמות רק יתגבר, שיווק שותפים הוא תחום שמתחדש מזמן לזמן והמשווקים צריכים לעמוד בקצב בשביל להרוויח כמה שיותר כסף .

כיצד נמשוך קהל רחב יותר ?

דע את הקהל שלך – בשיווק מוצרים הפרסומת הכי טובה תהיה הפרסומת הכי מדוייקת לגביי המוצר אותו אתה מנסה לשווק הראה את צדדיו הטובים של המוצר ובכדי למנוע אכזבה מצד הלקוח הראה גם כמה חסרונות .

תהיה אמין – בין המשווק ללקוחות יש מערכת יחסים , וכמו בכל מערכת יחסים יש מערכת אמון בין שני הצדדים שצריכה להישאר חזקה , תפר את אמון הלקוחות שלך והם לא יבקרו באתר שלך יותר בשביל לשמור מערכת זו היצמד למוצרים בעלי ערך ותקדם את המוצר שלך או מוצרים דאתה מאמין בהם והם באמת עוזרים .

דע את המוצר שלך – בשביל לשווק מוצר בין אם הוא טוב או לא , תצטרך להיות שלם איתו ולהתחבר אליו בעצמך, תבחר מוצר שאתה מתחבר אליו ולאחר מכן תבחר מכל המודעות הקשורות אליו את המודעה שאתה הכי מתחבר אליה ושתעבוד בצורה הטובה ביותר בשבילך .

תשקיע במוצר שלך – כשאתה מנסה לשווק מוצר שאתה מאמין בו , לא מספיק לאהוב אותו ולשתף קישור אליו, תצטרך גם להראות למה אתה אוהב אותו ולשכנע אנשים אחרים שגם הם יאהבו אותו באמצעות ניסיון קודם עם המוצר או שיתוף של יתרונות המוצר .

אל תתן לחומר שלך להתיישן – כאשר יש תאריכים סופיים בכתבה , הלקוחות יעזבו את עמוד המוצר, בשביל למנוע זאת , השתמש בקישורים לכתבות חדשות יותר ועדכן אותה , השתמש רק בכתבות רלוונטיות ובנוסף לכך כתוב על חומר שאינו מתיישן וללא תאריך תפוגה.

משיכת קהל דרך פלטפורמות שונות
לאחר שהגענו למוצר שאנחנו מאמינים שימכור ובגדול, למדנו את כל העובדות עליו, השגנו קצת קהל ואולי כמה מכירות, נתחיל לשווק את המוצר בענק בשביל לראות את התוצאות הטובות ביותר ובשביל לעשות את זה נפנה לחברות ענק :
רשתות חברתיות – בשנים האחרונות הרשתות החברתיות השונות ( פייסבוק , אינסטגרם , טוויטר ועוד ..) מתפתחות בקצב בלתי נתפס , למשל , בפייסבוק יש כ-800 מליון משתמשים פעילים (2017) ובטוויטר יש כ-300 מיליון פעילים , המספרים האלו בלתי נתפסים ושמה נוכל למצוא קהל ענק אם נדע רק איך לחפש אותו.
ראשית, בפייסבוק שנותנת הרבה יתרונות כמו הדוחות שהיא מחזירה, קשר האישי דרך הצ'אטים עם הלקוחות ועוד יש קבוצות כמעט לכל עניין ודבר , כמשווקים אנחנו צריכים לדעת להשתלשל לקבוצות האלה ולקשר את המוצר שלנו לנושא הקבוצה וכך נשיג קהל יעד.
בנוסף לכך נוכל בפייסבוק ובאינסטגרם לפרסם באמצעות תשלום משתלם ולצמצם קהל באמצעות פילטרים שונים שהחברות מציעות וכך להשיג פרסום ולקוחות.
בלוגים – בבלוגים הקוראים לא יסתפקו בשתי שורות על מוצר רנדומלי, בבלוג נצטרך לתת על המוצר סקירה רחבה יותר היות והלקוחות הפוטנציאליים שקוראים את השיווק הם לקוחות שנרצה לשמר בבלוג ונרצה לרכוש את אמונם, נוסיף שם חוות דעת ומומלץ להכניס גם ניסיון אישי על המוצר , בבלוג תהיה אפשרות מצד הקוראים לתת חוות דעת , לכן מזכירים לכם שוב לתת את המוצרים הכי טובים שאתם יכולים לתת .
רשימות תפוצה – להרבה מהמשווקים המפורסמים יש רשימת תפוצה (בווצאפ או במייל בעיקר ) מכיוון שקיים חוק שנקרא חוק הספאם שלא מאפשר לשלוח לאדם מסוים יותר מידי מיילים בפרק זמן קצר נשתמש ברשימות תפוצה שכן מאפשרות לנו לעשות את הפעולה הזו , לאחר שנשיג קהל ברשימת תפוצה נעדכן אותה וגם אם חלק מהאנשים לא התחברו למוצר כלשהו אף אחד לא אמר שהם לא יתחברו למוצר שבא אחריו .

תוכניות שיווק שותפים :

וויסל (ישראלי) – בין רשתות השותפי הגדולות בישראל עם כ11 אלף שותפים,רשת תוכניות השותפים WeSell מתמחה בפרסום על בסיס הצלחה במנועי חיפוש, רשתות חברתיות ובעוד אלפי אתרים. בין תוכניות השותפים הגדולות ביותר בישראל.

שיטות תמחור : CPA, .CPC, CPL, CPT, CPM, CPS

סקינדו (ישראלי) – בין תוכניות השותפים הראשונות שהוקמו בישראל, כ2500 שותפים ברשת .
שיטת תמחור : CPA, CPC, CPL, CPT, CPM, CPS

זיפי (ישראלי) – רשת שותפים חדשה יחסית שמתעסקת במכירת מוצרים פיזיים דרך רשתות ענקיות ומכרות (אמזון, איביי, אליאקספרס).

שיטת תגמול פשוטה : CPA של 5% לכל מוצר הנרכש דרך שותף.

פה לאוזן (ישראלי) – תוכנית שותפים שהפרסום בה עובר בין אנשים בה הם נחשפים למוצרים שונים באתר, כאשר משיגים את ההתעניינות של הלקוח לוקחים ממנו טלפון וכתובת מייל ולהזין היישר לאתר

שיטת תמחור : פר ליד.

קליקבנק (עולמי) – אתר תוכנית המכיל בו שני סוגים מוצרים : מוצרי ידע ומוצרי אינטרנט, באתר נוכל למצוא אלפי מוצרים כאלה .

שיטת תגמול : CPA, CPS.
תשלום על תוצאות (עולמי) – רשת השותפים הבריטית הגדולה ביותר .
מציעה 5% עמלה על הכנסות ממצורפים ישירים.

שיטת תגמול – CPL , CPA, CPS

בשביל להבין יותר טוב מהן שיטות תגמול ומה הכי מתאים בשבילכם היכנסו למאמר – שיטת תגמול בתוכנית שותפים
לסיכום , שיווק שותפים הוא בהחלט תחום שכדי לחבור אליו במידה והרצון להכנסה טובה הוא גבוהה, בשביל להיכנס לדרך הזו נגיע עם תודעה שיהיה מצב שקצת כסף ילך תוך כדי, נגיע גם עם ראש פתוח ללמידה של דברים חדשים, אומץ לצאת לדרך חדשה ולבחן לא מעט תוכניות, למצוא את התוכנית שתתאים לנו הכי הרבה מבחינת נוחות ועמלה ומשם להמשיך ללמוד ללא שובע.
בהמשך גם נסביר לכם כיצד לבחור את המוצר הטוב ביותר בשבילכם, כיצד להשאיר את הקהל יעד שלכם איתכם, לפתח מערכת יחסים איתו ואפילו לבחור את רשת השותפים בעלת היתרונות המשמעותיים ביותר .

ככה שאם לא תרצה לנסות לבד, אנחנו הולכים איתך צעד צעד !