אינסטגרם VS פייסבוק? מה מתאים יותר לעסק שלכם
על אף צמיחתם של רשתות חברתיות חדשות, פייסבוק ואינסטגרם עדיין ממשיכים להוביל במספר המשתמשים, מספר המשתמשים החודשיים הפועלים וגם באחוז המעורבות של גולשים. פייסבוק הייתה
איך לערוך סרטון ביוטיוב מבלי לאבד צפיות, לייקים או תגובות!
אף אחד לא אוהב לאבד לייקים, באף מקום, ובטח ובטח שלא ביוטיוב בסרטון הזה נסביר איך לערוך סרטון יוטיוב מבלי לאבד לייקים, הסטוריית צפייה, או
שיווק שותפים, שיטות יעילות לקידום האתר ולקבלת תנועה.
שיווק שותפים הוא דרך אמינה להרוויח כסף באינטרנט.עם זאת יש תנאים מוקדמים שרצוי לעמוד בהם. מומלץ לקדם את האתר שאתה עובד, להביא אליו תנועה כדי
איך להחליף H1 בהתאם למילת המפתח של הגולש באמצעות גוגל תג מנג'ר
עוד אחד מהפיצ'רים המגניבים של Google Tag Manager הוא היכולת לשנות טקסט בצורה דינמית באמצעות משתנים (VARIEBLES) שהגדרנו מראש. כך לדוגמא נוכל להגדיר שהכותרת הראשית
איך ליצור טריגר שפועל לפי שעות היום
רוצים להציג טלפון באתר בשעות בהם ישנו מענה? רוצים להציג טקסט אחד בשעה X וטקסט אחר בשעה Y? ישנם הרבה דוגמאות שמעלות את הצורך בפתרון שדורש שינויים באתר בשעות מסוימות, על כך ועוד, לפניכם.
איך להעלים/להסתיר חלק בדף אינטרנט עם גוגל תג מנג'ר – Hide Elements with GTM
האם קרה אי פעם מצב שרציתם להסתיר דברים מסוימים בדף מהגולש?האם קרה שלקוח רצה שתעלימו את כפתור ההתקשרות באתר שלו בזמן שהוא בחופש? אנחנו שמחים
איך ליצור כפתור התקשרות (Click-to-Call) עם גוגל תג מנג'ר
יצירת קשר טלפוני היא האמצעי הטוב והיעיל ביותר עבור 99% מבעלי העסקים לסגור פגישות, למכור או אפילו לספק מידע שאולי לא היה כ"כ ברור ללקוח
שינוי ערך של שדות חבויים בטופס באמצעות Google Tag Manager
לכל המשווקים/אנליסטים מבינכם שחיפשו להוציא קצת יותר מידע על הלידים שמשאירים פניה באתר ולא יודעים איך לעשות את זה בצורה מסודרת/אוטומטית, רק רצינו להגיד- אנחנו
איך למצוא כפילויות בקובץ DISAVOW – דרך Google Search Console
שלעיתים מקדמי אתרים נדרשים אליה במסגרת פעילות קידום אתרים, שזה עבודה עם קישורים שאנחנו רוצים שגוגל התעלם מהם. כן, כולם מכירים את המצב הזה, לפחות מקדמי