וואו. כל ההזדמנויות שלך

המומחים שיעשו בשבילך את העבודה בשיווק שותפים

נכון, בתור משווק שותפים, הרוב מתחילים בקטן אבל בשביל לגדול באמת צריך להבין איך לחבור לקהל משווקים שיעשו את זה בשבילך בתמורה לאחוז מרווחים או סכום מוסכם, על כך- לפניכם
בשביל לנצח, צריך עבודת צוות

כשאנחנו צריכים לעשות עבודה מקצועית בכל תחום, לא משנה במה מדובר, אנחנו צריכים צוות של מומחים. צוות אשר ביחד יהיה גדול מסך חלקיו, צוות שכל אחד ממנו יביא אל תוך העבודה המשותפת את הידע, ניסיון, יכולות ומומחיות מסוימת, וביחד הם ייצרו את מה שאנחנו מחפשים, את מה שאנחנו צריכים, אם רוצים להגדיר את זה בצורה ספרותית, אז ביחד הם יעשו את הקסם ויצרו יש מאין, מאפס ועד הסוף.

גם בתחום של שיווק שותפים, תחום שעל פניו אנחנו עובדים בו לבד, אנחנו מול מסך המחשב, אנחנו מול אתרים ועסקים שונים אותם אנחנו מבקשים לשווק ולקדם, אנחנו מול רשימות ונתונים, ובכל זאת, גם בתחום הזה, אנחנו חייבים לעבוד עם מומחים, עם גורמים שונים, אנחנו חייבים לעבוד עם אנשים שיודעים את העבודה ממקורות שונים, זאת על מנת שנוכל לייצר תהליך עבודה נכון ולהשיג תוצאות, כפי שאנחנו מצפים להשיג.

אנחנו יכולים לחלק את העבודה בתחום של שיווק שותפים, בין קבוצות שונות של מומחים שיכולים לעזור לנו, חלקם אגב יעזרו לנו מבלי שהם ידעו על כך בכלל, כפי שנוכל לראות מיד. חשוב לזכור שתי נקודות בהקשר של עבודה בשיווק שותפים עם מומחים ובכלל עם גורמים שונים.

ראשית, זה תהליך שמתרחש לאורך זמן, כלומר הוא לא מתרחש ביום אחד, העבודה המשותפת, מן הסתם, זה גם נבנה לאורך זמן ולא ברגע אחד. שנית, מדובר על תהליך הדדי, תהליך בו אנחנו מפרים את הצד השני והוא מפרה אותנו, כל אחד מזין את השני. ככה זה עובד בעבודה משותפת.

אילו מומחים יכולים לעזור לנו

אחת הדרכים הטובות ביותר להצליח בתחום של שיווק שותפים הוא לדעת מי מומחה בתחום ולעקוב אחריו. כמו שאנחנו עוקבים אחרי אמנים שאנחנו אוהבים, כמו שאנחנו עוקבים אחרי אושיות רשת שונות, כך אנחנו צריכים לעקוב אחרי המומחים הגדולים בתחום של שיווק שותפים, קידום, פרסום ואחרים שעוסקים בתחום.

כשאנחנו מדברים על מעקב אחרי מומחים, אז הכוונה היא כמובן לבלוגים, סרטוני יוטיוב, עמודים בפייסבוק,  צ'אטים שהם עורכים עם גולשים, ציוצים בטוויטר ועוד. בין הדמויות הפופולאריות שמומלץ מאוד לעקוב אחריהם, אפשר למצוא מומחים כגון, מאט קאטס, מלוני דודארו, ניל פאטל, יקטנה וולטר, דני סאליבן, בריאן דין ועוד שורה ארוכה של אנשים שעוסקים בתחום.

צריך לומר, כל אחד מגיע ממקום אחר, כל אחד מהם מציע נקודת מבט שונה וזווית אחרת להתבונן על הנושא. חלקם משווקים קלאסיים, אחרים משווקים לא קונבנציונאליים, אחרים עוסקים ביזמות, יש מומחים שמתמחים ב-SEO, יש מי שמתמחה בפרסום בגוגל ומכיר את כל השיטות כיצד לעשות את זה בצורה נכונה.

כיצד אנחנו יודעים אחרי מי לעקוב ומי נחשב מומחה ומקצוען בתחום? ובכן, צריך לקרוא מאמרים ומדריכים, לעקוב אחרי בלוגים בנושא, בפרט בלוגים בינלאומיים שם נהוג לספק הרבה מאוד מידע בנושא. אפשר כמובן לעקוב אחרי אתרים ישראלים ואחרי משווקים מקומיים, אשר גם יספקו חומר מקצועי וגם יפנו אתכם למומחים בינלאומיים.

כאן חשוב להדגיש, קיים הבדל לא פעם בשיטות העבודה ובתוצרים שמפיקים בתהליך, בין שיווק שותפים שמתבצע עבור אתרים ועסקים ישראלים, לבין שיווק אתרים ועסקים בינלאומיים. אומנם השיטות הן לא פעם דומות והרבה פעמים משווקים ישראליים עובדים גם בזירה הבינלאומית, אך מן הסתם, הקהל הוא שונה, הגודל של השוק הוא אחר, ולכן גם צריך להתייחס לשתי הזירות בצורה שונה.

כיצד לייצר שיתופי פעולה

כאמור, בשביל להצליח בתחום של שיווק שותפים, אנחנו חייבים לייצר שיתופי פעולה, אנחנו חייבים לעבוד עם אחרים, כאלה שיכולים לעזור לנו בתהליך בשביל שנוכל לספק את התוצר שאנחנו מעוניינים בו.

בין היתר, אנחנו צריכים לייצר מערכות יחסים עם בעלי אתרים ומקדמים אחרים, אשר יוכלו לעזור לנו בשלבים שונים של התהליך. בין אם זה אומר החלפת קישורים, תכנים, או פרסום של חומרים שונים. מן הסתם, גם נוכל להפיק מהם תועלת על מנת להכיר את התחום יותר, לקבל עצות ועוד.

דוגמא אחרת לשיתופי פעולה, הוא דרך קהל אליו אנחנו פונים. זה כבר מתבצע באמצעות שיווק דרך רשימות הפצה. אנחנו יוצרים רשימה של אנשים אשר יקבלו מאיתנו מייל באופן קבוע, על כל מה שאנחנו מציעים, על השירות והמוצרים שאנחנו מבקשים לקדם ולשווק. כמובן שזה דורש מאיתנו לייצר עם אותם אנשים מערכת של אמון, לספק להם מידע שהוא רלוונטי עבורם, לתת להם את כל הכלים בשביל שיוכלו להפיק תועלת ממה שהם מקבלים מאיתנו.

לשם כך, אנחנו צריכים לספק להם מידע אמין, איכותי, ולעשות את זה בצורה יפה, לא אגרסיבית, לא באופן כזה שהם ירגישו שאנחנו דוחפים להם את זה בכוח. אנחנו צריכים לספק להם את המידע והכלים, בדיוק כמו שהם מצפים לקבל.

זה עוד דרך ליצור שיתופי פעולה, שכן אנחנו יכולים להשתמש באותם אנשים בשביל שיעבירו את זה הלאה, כלומר לחברים ולבני המשפחה שלהם. לכן, הבסיס שלנו צריך להיות קרוב, בסיס של אנשים שאנחנו מכירים, סומכים עליהם, אנשים שיהיו מוכנים לעזור לנו, ומכאן והלאה, אנחנו כבר נתקדם בצעדים שלנו בשביל להשיג את המטרה שלנו.

לפני סיום צריך לומר, הרבה פעמים אנחנו נעזר בעוד גורמים בשביל ליהנות משיווק שותפים איכותי וטוב. בין אם זה אומר מעצבים ומפתחים או גורמים אחרים. לא מחייב שאנחנו נידרש להשתמש בשירות שלהם, אך ייתכן מאוד שנצטרך זאת בשביל שנוכל להפיק תועלת מרבית מכל האמצעים והכלים שעומדים לרשותנו ויכולים לעזור לנו בתהליך השיווק והפרסום. כך נשיג תוצאות הרבה יותר טובות. ככה זה שעובדים בצוות.

אהבת? דברים טובים, משתפים עם חברים!

בר דגן

בר דגן

Facebook
WhatsApp

לא לעצור!

יש עוד כל-כך הרבה ללמוד...

מהן התכונות של משווק שותפים מצליח?

למרות ששיווק שותפים היא שיטה פשוטה ויעילה ליצירת, הכנסה באופן מקוון, לא כולם מצליחים כמצופה. יש כמה תכונות שחייבים להקפידעל מנת להצליח בתור משווק שותפים

תמונה של מישהו בודק מה השעה

כמה זמן באמת משווקי שותפים עובדים ?

  אחת האגדות שנשמעות לא פעם כלפי אנשים אשר עובדים מהבית ובפרט כאלה שעובדים בתחומים שונים באינטרנט, היא שהם עובדים מעט זמן, ובוודאי פחות שעות