יצירת קשר טלפוני היא האמצעי הטוב והיעיל ביותר עבור 99% מבעלי העסקים לסגור פגישות, למכור או אפילו לספק מידע שאולי לא היה כ"כ ברור ללקוח באתר.

אנו כמשווקים באינטרנט, צריכים להשתמש בכח החשיפה הכמעט בלתי מוגבל שנתן לנו האינטרנט, ולנסות לדאוג שכמה שיותר גולשים אכן ייצרו קשר טלפוני עם בעל העסק.

יצירת כפתור התקשרות

היות ולאחר כל הנ"ל הבנו שהתקשרות טלפונית היא אמצעי פנטסטי לבעל העסק, המטרה שלנו תהיה להנגיש כמה שיותר את כפתור ההתקשרות כך שיהיה כמה שיותר קל ונח ללחוץ על הכפתור הירוק ולחייג אלינו.

זה ייראה משהו כזה-

הכל טוב ויפה, אבל איך עושים את זה עם גוגל תג מנג'ר?

ברמת העקרון, היות ורוב רובם של האנשים לא כ"כ מבינים בתכנות, HTML, JAVASCRIPT וחבריהם, אנחנו נרצה להשתמש בכלי הכי אינטואיטיבי שיש כקגע לעולם השיווק להציע- Google Tag Manager.

באמצעותו נוכל להטמיע כפתור התקשרות בדפים שאנחנו נרצה, בשעות שאנחנו נרצה או בכל הגדרה כזאת או אחרת שיש לנו צורך בה.

מה שנעשה הוא אנחנו נעתיק קוד שמופיע בתחתית הדף, ופשוט נדביק אותו בתג מנג'ר ונגדיר את ההגדרות שדיברנו עליהם למעלה בתג מנג'ר.

ועכשיו… בתאכל'ס איך עושים את זה?

ראשית יש לפתוח תג Custom HTML חדש ולהעתיק את הקוד שמופיע בתחתית הדף, לאחר מכן, יש לשנות את מספר הטלפון שמופיע שם למספר הטלפון של הלקוח



לאחר מכן, נבחר לעצמנו את הטריגר שמתאים לנו, כל אחד לפי העדפותיו.
אם אין לכם מושג מה אמרתי זה בסדר, אל תלחצו, פשוט תצפו בסרטון ההדרכה למטה ותעקבו אחרי מה שעשיתי 🙂

ולבסוף פשוט נלחץ על PUBLISH ו-וואללה, יש לנו כפתור התקשרות טלפונית שמוצג אך ורק באמצעות גוגל תג מנג'ר.

מעקב המרות על קליקים של טלפון אפשרי?

בוודאי ובוודאי, עשינו מדריך למעקב אחרי קליקים על התקשרות טלפונית באתר, ופשוט תוכלו לצפות בסרטון וליישם צעד אחר צעד ולהתחיל לעקוב

בנוסף, ומאוד חשוב, היות ולא כל קליק על טלפון הוא שיחה רלוונטית, האמצעי הטוב ביותר למעקב שיחות טלפוניות הוא שימוש במערכת טלפונים וירטואלים, ובאמצעותה תוכלו לשדר המרה לגוגל אנליטיקס עם השיחה שהתקבלה מהשיווק שלכם.

למה לקרוא כשאפשר לצפות בהדרכה המלאה?

להלן הקוד שאותו יש להטמיע בתג מנג'ר

See the Pen click-to-call-gtm by Ariel Aas (@ariel-aas) on CodePen.

רוצים לדעת עוד?

אתם מוזמנים לאחת מסדנאות התג מנג'ר שאנו עורכים כל כמה זמן למשווקים מתחילים עד מתקדמים, ובהם אנו נלמד את כל העקרונות החשובים שכל משווק חייב להכיר.