שימוש במילים מתחלפות עלול להישמע משהו מאוד מתקדם וטכני למי שנחשף אליו בפעם הראשונה, אך האמת שכמו כל דבר בחיים, ברגע שמבינים את ההיגיון שעומד מאחורי זה, זה פשוט מאוד.

למה זה טוב?!

אפשר לענות על השאלה הזאת בתשובה יהודית (לענות על שאלה בשאלה) למה זה לא טוב??

באמצעות טקסט מתחלף בעצם יש לנו שליטה בתוכן שאליו נחשף הגולש, שכמובן ניתן להתאים אותו למצב בו הגולש נמצא.

ישנם כמה דוגמאות טובות לשימוש בתוכן שמשתנה בצורה דינאמית באתר:

  • פרסונליזציה לגולש (לנשים לדבר בלשון נקבה, לגברים בלשון זכר)
  • שימוש בדף אחד להצגת מידע זהה של כמה מקומות שונים, לדוגמא אם יש לי אתר שמדבר על אינסטלטור, ברגע שגולש יחפש אותי מתל אביב, אני אדאג שיופיע לו בכותרת "אינסטלטור בתל אביב לשירותך תמיד", אך אם יגיע מישהו מפ"ת, אציג לו "אינסטלטור בפתח תקווה לשירותך תמיד", ובכך לתת לגולש הרגשה שאני בדיוק מי שהוא מחפש.
  • שיפור ציון האיכות של הפרסום הממומן בגוגל אדס – אחד מהדברים שלפיו גוגל שופטים את ביצועי הפעילות השיווקית היא חוויית דף נחיתה, ואחד הסטנדרטים הוא שתמיד הביטוי שהגולש חיפש אמור להופיע בדף הנחיתה אליו הוא מובל, ובאמצעות מילים משתנות אנחנו נדאג בדיוק לזה!

מה צריך לעשות כדי להחליף את הביטויים בדף באמצעות Google Tag Manager?

לא הרבה, רק לצפות בהדרכה שהבאנו לכם למטה, ולהעתיק את הסקריפטים (למי שלא רוצה להקליד) שמופיעים בתחתית הדף והופ… יש לכם תוכן מתחלף באתר

איך לשנות טקסט באמצעות ה GTM

 

 

הסקריפט שהשתמשנו בו בסרטון –


 

<script>
document.body.innerHTML = document.body.innerHTML.replace(/text/g, 'replaced text');
</script>

תתפלאו, אבל מה שראיתם כאן זה רק טעימה! אתם מוזמנים להתרשם מסדנת התג מנג'ר המלאה שאנחנו מעבירים כאן, ומכאן להתפתח לשיא הפעילות השיווקית שכל אחד רק שואף אליה- היכנסו