מבקר אתרים – כיצד עושים את זה ומדוע זה משתלם לבעלי אתרים?
כל מוצר שיוצא לשוק, צריך לעבור סוג של ביקורת, QA, במהלכו בודקים את המוצר מהתחלה ועד הסוף, על פי כל הפונקציות שלו ואז רואים מה עובד, מה לא עובד, מה יעיל בו, מה לא יעיל בו ועוד.
גם בכל מה שקשור לאתרי אינטרנט, נכון לבצע תהליך שכזה. העניין הוא שבעלי אתרים לא תמיד יכולים להיות אובייקטיבים, לא תמיד יודעים מה באמת הקהל שלהם מחפש וצריך, וכן הם לא תמיד אנשי מקצוע שיכולים להגיד מה האתר צריך בשביל לעבוד בצורה נכונה וכן להתקדם בגוגל בצורה כזו שהוא יזכה לחשיפה רלוונטית. לכן משתלם לבעלי אתרים לעבוד עם גולשים שמתמחים בכך והם פשוט יעברו על כל האתר ויראו מה עובד בצורה טובה ומה עובד בצורה פחות טובה.