איך להרוויח כסף מטיקטוק – מדריך ללא שטויות

גוללים ב-TikTok כל היום? איך תרגישו כשתרוויחו מזה? גלו איך להפוך את התוכן שלכם למקור הכנסה, משותפויות עם מותגים ועד לקידום שירים. הזמן להפוך את התשוקה לעסק!
איך לעשות כסף בטיקטוק

מדריך למבולבלים, הספקנים ו-תעשו לי סדר, אוקיי?


היי חברים וחברות!👋 גוללים ב-TikTok כאילו זאת העבודה שלכם…אז נחשו מה?

זאת אכן יכולה להיות העבודה שלכם. ולא, אני לא צוחק.
הישארו איתי, ואראה לך איך להפוך את שעות הגלילה הללו לכסף. 💰

איך משיגים כסף מטיקטוק?

אז, שמעת את השמועות, נכון?
אנשים מרוויחים כסף רציני ב-TikTok,

אתה יושב שם ותוהה, "למה לא אני?" ובכן, יקירי או יקירתי, המדריך הזה הוא בשבילך.
אם אתה יוצר, עסק או משפיען בדרך להתהוות, בוא נקח אותך יד ביד ונפרוס בפניך את האפשרות להרבה מעבר, גם מבחינה כלכלית.

1. יצירה ומכירה של מוצר דיגיטלי - חנות טיקטוק

העניין בגדול:

הפלטפורמה הידועה בעיקר בזכות תוכן הווידאו הקצר שלה, מציעה הזדמנות ייחודית ליוצרים לייצר רווח באמצעות מכירת מוצרים דיגיטליים לקהל שלהם.
עם הצגת TikTok Shop, יוצרים יכולים כעת לקדם ולמכור מוצרים פיזיים ישירות בתוך האפליקציה.

לא רק איפור!
עם זאת, בעוד TikTok Shop מתמקדת כיום במוצרים פיזיים, עדיין יש פוטנציאל עצום למכירת מוצרים דיגיטליים.
מוצרים כמו ספרים אלקטרוניים, מדריכים מהירים, קורסים מקוונים משתלמים מכיוון שקל ליצור ולהעביר אותם הלאה בפורמט דיגיטלי.

איך מתחילים?
כדי להתחיל, יוצרים צריכים לזהות מוצר דיגיטלי שמתאים לצרכי הקהל שלהם ולמומחיות שלהם. לאחר פיתוח המוצר (רצוי בעזרת יועץ עסקי או מומחה שמבין בתחום אליו אתם רוצים להיכנס), הציגו אותו בחזית חנות וירטואלית, כמו The Leap, מה שמקל על המשלוח הדיגיטלי וביצוע תשלומים.

עבודה נכונה:
קידום המוצר הדיגיטלי ב-TikTok כרוך ביצירת תוכן מרתק, כגון הדרכות, ביקורות או צילומים מאחורי הקלעים, והפניית הצופים לקישור המוצר בביו שלך.

בעוד ש-TikTok Shop עדיין לא תומכת ישירות במוצרים דיגיטליים, טווח ההגעה והמעורבות העצומה של הפלטפורמה הופכים אותה לכלי בעל ערך לקידום מוצרים דיגיטליים.

כעת, בואו נצלול עמוק יותר לפרטים הספציפיים.

TikTok Shop :
נוצרה כדי להציע חווית קנייה בתוך האפליקציה. יוצרים יכולים לקדם את המוצרים שלהם ישירות ב-TikTok, מה שמאפשר לצופים לרכוש מבלי לעזוב את האפליקציה. התכונות כוללות סרטונים שעוזרים לתהליך הקניה, תצוגות מוצרים בפרופילים, כרטיסיית חנות ייעודית, ואפילו קופה הכל בפנים.


עוד קצת פרטים על חנות TikTok:

מי יכול?
מוכרים בודדים זקוקים לתעודה מזהה תקפה שהונפקה כחוק כולל כתובת וחייבים להיות בני 18 לפחות.

*הירשם לחנות TikTok דרך מרכז המוכרים של TikTok.

*חבר את חשבון TikTok שלך לחשבון TikTok Shop שלך.

*העלאת מוצר: הוסף מוצרים לחנות שלך והגדר כתובת לאיסוף.

*השתמש בתוכן של TikTok, כמו סרטוני unboxing או הדגמות מוצרים, כדי לקדם את המוצרים שלך.
.

מכירת מוצרים דיגיטליים:

בעוד ש-TikTok Shop מתמקדת במוצרים פיזיים, עדיין ניתן לקדם מוצרים דיגיטליים ב-TikTok. לאחר קביעת ויצירת המוצר הדיגיטלי, ארח אותו בחזית חנות מקוונת. 

על ידי מינוף הקהל העצום והמעורבות של TikTok, יוצרים יכולים לייצר רווחים מהתוכן שלהם באמצעות מכירה של מוצרים פיזיים ודיגיטליים כאחד.

.

יתרונות:
הכנסה ישירה מ-TikTok.
מעודד תוכן איכותי.

חסרונות:
קריטריונים גבוהים לעמוד בהם – מחסום כניסה גבוה. 
הכנסה לא עקבית.

🎉צעד ראשון כדי להתחיל:
בדוק את מספר העוקבים ואת צפיות הסרטון שלך. אם אתה עומד בקריטריונים, הגש בקשה דרך אפליקציית TikTok.

2. איך מושכים כסף מטיקטוק?

העניין בגדול:
אחת האפשרויות היא שותפויות עם מותגים.
מותגים תמיד מחפשים אנשים מגניבים כמוך לקדם את המוצרים/שירותים שלהם. אתה מקבל תשלום, ולפעמים אף מקבל מתנות! זה ממש נחמד. תשאל מיקרו משפיענים ומשפיעניות שעושים המון אנבוקסינג והדגמות איפור למיניהם.

יתרונות:
פוטנציאל להכנסה גבוהה.
לפעמים מוצרים חינם.

חסרונות:
דורש השקעת זמן.
סיכון לתוכן לא אותנטי.

🎉 צעד ראשון כדי להתחיל:
צור רשימה של מותגים שתואמים לתוכן שלך או שאתה מזדהה עם הערכים שלהם ואוהב את המוצרים שלהם, ופנה אליהם באמצעות דוא"ל או הודעה ישירה.

3. תוכניות שותפים בטיקטוק

העניין בגדול:

האפשרות כאן מציעה הזדמנות ייחודית למשתמשים לייצר רווחים מהתוכן שהם מייצרים.

אחת השיטות היא באמצעות Amazon Associates, תוכנית השותפים של אמזון. על ידי הצטרפות ל- Amazon Associates, אתה יכול להרוויח עמלות על ידי קידום ומכירה של מוצרי אמזון באמצעות סרטוני ה-TikTok שלך.
התהליך מתחיל בהרשמה ל- Amazon Associates, שהיא בחינם. לאחר ההרשמה, תקבל קישור שותף ייחודי למוצרי אמזון. 

יחד עם זאת, TikTok אינו מאפשר קישורי שותפים ישירים בתיאורי וידאו.

אז מה עושים?
כדי להתגבר על כך, משתמשים משדרגים לעתים קרובות לחשבון TikTok Business, המאפשר קישור הניתן ללחיצה בביו של הפרופיל.
שיטה פופולרית נוספת היא שימוש בדפי מעבר, כמו LinkTr.ee או אחרים בהם אפשר שיופיעו מספר קישורים, כולל קישורים שותפים שקיבלת.
בדרך זו, אתה יכול להפנות את קהל ה-TikTok שלך לדף "המעבר" הזה, שלאחר מכן מפנה אותם לאמזון למשל.

 

האסטרטגיה:
אופן הפעולה צריכה לכלול יצירת סרטוני TikTok מרתקים, מסקרנים באופן אידיאלי כמו למשל אנבוקינג, סקירות מוצר או תצוגות ראווה, ולאחר מכן הנחיית הצופים ללחוץ על הקישור בביו שלך.
קישור זה יכול להוביל אותם לדף המוצר של אמזון. ברגע שצופים שלחצו מבצעים רכישה, אתה מרוויח עמלה.
ממש חשוב לוודא שהמוצרים שאתה מקדם יתאימו לקהל ה-TikTok שלך ולתחומי הענין שלהם.

 

בעוד שתפוצת אורגני ב-TikTok מרשים, חלק מהמשתמשים גם מוסיפים את הפרסום בתשלום כדי להגביר חשיפה.
עקביות בפרסום, הבנת הטרנדים הנוכחיים של TikTok ויצירת קשרים/שתפים עם אחרים יכולים גם לשפר את הצלחתך עם שיווק שותפים עם טיקטוק ובגדול בכל פלטפורמה שתבחר. 

יתרונות:
מקורות הכנסה מרובים.
שליטה על מה שאתה מוכר.

חסרונות:
דורש חשבון עסקי.
יכול להפוך להיות מאוס על קהל העוקבים אם יש יותר מדי פרסום…מינון זה חשוב. 

🎉 צעד ראשון כדי להתחיל:
אם יש לך חנות Shopify, קשר אותה לחשבון TikTok שלך. לשיווק שותפים, הירשם לתוכניות שתואמות לתחום שלך.

לייב בטיקטוק - האם מקבלים על זה כסף?

שתעלו ללייב / בידור חי, לצופים יש אפשרות לשלוח לך מתנות וירטואליות, שהן בעצם סמלים מונפשים שצצים על המסך.
מתנות אלו עולות לצופים כסף אמיתי לשלוח, ואתה, כיוצר, יכול להמיר את המתנות הללו ל"יהלומים".

לאחר שצברת מספיק יהלומים, תוכל לפדות אותם בכסף אמיתי.

הנה סקירה מהירה של איך זה עובד:

  • ראשית, תצטרך לעלות לשידור חי בטיקטוק. בדרך כלל אתה צריך לפחות 1,000 עוקבים כדי שתכונה זו תיהיה פעילה אצלך.

  • מתנות: בזמן שהשידור, הצופים יכולים לשלוח לך מתנות וירטואליות.
    אלה נעים בין אימוג'ים פשוטים לפריטים מתוחכמים יותר כמו "מלכות דרמה", כל אחד עם ערך היהלום שלו.

  • להמיר ליהלומים: לאחר השידור החי שלך, ניתן להמיר את המתנות הללו ליהלומים, אשר מאוחסנים בחשבון TikTok שלך.

  • מזומן: לאחר שצברת מספיק יהלומים, תוכל לפדות אותם. שיעור ההמרה יכול להשתנות, אבל בדרך כלל, TikTok לוקח אחוזים כדמי שירות.


* שיטת תשלום: ניתן להעביר אליך את הכסף באמצעות PayPal או אמצעי תשלום אחרים בהתאם למדינה שלך.

 

אז כן, עלייה בשידור חי ב-TikTok יכולה להיות דרך משתלמת לך, לקהל שלך ולהרוויח קצת כסף בזמן אמת!

4.כמה טיקטוק משלם על צפיות? או - האם כדאי להפעיל פרסום ממומן בטיקטוק

העניין בגדול:
פרסומות ב-TikTok הן הדרך להגיע לקהל רחב יותר, כזה שעוד לא הצלחת להגיע אליו באמצעות המנוע האורגני של טיקטוק.

אפשר לקדם הכל, מהסינגל האחרון שלך ועד לחנות Etsy שלך.

 

אם תהית  פעם איך למדוד את תהילת הטיקטוק שלך מעבר לספירת לייקים ועוקבים?

שים לב,
כי אנחנו צוללים לתוך העולם הנוצץ של שיעורי המעורבות.

זהו הרוטב הסודי שיכול להפוך אותך למסמר הערב על קיר של For You Page- שם מתחילה הדרך לפסגה 🙂 

 

דמיין את זה: זה עתה העלית סרטון שבו אתה מבין את טרנד האחרון.
אבל איך יודעים אם זה להיט או סתם משהו ריגעי?
כדאי להיכנס למחשבון שיעור המעורבות של טיקטוק- כלי כל כך קל לשימוש, שזה כמו שיש לך כרטיס VIP מאחורי הקלעים לתוכנית שלך. 

 

כך זה עובד:
קח קישור לסרטון האחרון שלך והדבק אותו בחלון.  לאחר שעשית את זה, לחץ על "קבל תוצאות" (ייתכן שתצטרך לגלול קצת).


תוכלו לראות 2 פרמטרים:
הראשון הוא כמו Billboard Hot 100 עבור הסרטון שלך – הוא מראה לך את זמן הצפייה הממוצע.
התרשים השני הוא הלייקים/תגובות שלך לכל צפייה (או LCPUV).
תחשוב על זה כעל כמות מחיאות הכפיים לביצועים שלך בפלטפורמה. 👏

 

זכור: לדעת את שיעור המעורבות שלך זה כמו לדעת את המילים לשיר להיט – זה יכול לגרום או לשבור את הביצועים שלך!

 

לכן חשוב שתדע להזין מידע בסיסי על החשבון לאותה תקופה זהה של כל הפרמטרים:
למשל ביחרו חודש אחרון או שבועיים אחרונים.
יש להזין את מספר הצפיות, הלייקים והתגובות שקיבלתם
השלב השני יהיה להזין את מספר העוקבים לאותה תקופה 

השלב האחרון יהיה לקבוע מהו האחוז מאותם עוקבים היו מעורבים בתוכן שלך.
ואז אולי להחליט, האם שווה לך לשלם על עלות הממוצעת לצפייה היא $0.0005 והתקציב המינימלי למסע פרסום הוא $50.

יתרונות:
ממוקד לקהל המתאים שאתה בוחר.
מתאים מאוד לקידום מוצרים או שירותים.

חסרונות:
דורש יכולות וידע שיווקי.
יכול להיות יקר- פה זה הזמן להזכיר את העלויות.

 

אם תהית  פעם איך למדוד את תהילת הטיקטוק שלך מעבר לספירת לייקים ועוקבים?

שים לב,
כי אנחנו צוללים לתוך העולם הנוצץ של שיעורי המעורבות.

זהו הרוטב הסודי שיכול להפוך אותך למסמר הערב על קיר של For You Page- שם מתחילה הדרך לפסגה 🙂 

 

דמיין את זה: זה עתה העלית סרטון שבו אתה מבין את טרנד האחרון.
אבל איך יודעים אם זה להיט או סתם משהו ריגעי?
כדאי להיכנס למחשבון שיעור המעורבות של טיקטוק- כלי כל כך קל לשימוש, שזה כמו שיש לך כרטיס VIP מאחורי הקלעים לתוכנית שלך. 

 

כך זה עובד:
קח קישור לסרטון האחרון שלך והדבק אותו במחשבון. הכפתור הזה בפינה השמאלית העליונה של העמוד.
לאחר שעשית את זה, לחץ על "קבל תוצאות" (ייתכן שתצטרך לגלול קצת).


יקבלו את פניכם עם שני תרשימים.
הראשון הוא כמו Billboard Hot 100 עבור הסרטון שלך – הוא מראה לך את זמן הצפייה הממוצע.
התרשים השני הוא הלייקים/תגובות שלך לכל צפייה (או LCPUV).
תחשוב על זה כעל כמות מחיאות הכפיים לביצועים שלך בפלטפורמה. 👏

 

זכור: לדעת את שיעור המעורבות שלך זה כמו לדעת את המילים לשיר להיט – זה יכול לגרום או לשבור את הביצועים שלך!

🎉 צעד ראשון כדי להתחיל:
היכנס למנהל הפרסומות של TikTok והתחל עם תקציב קטן לניסוי. 

5.  פוסטים ממומנים ושגרירות מותג

העניין בגדול:
פוסטים ממומנים הם עסקאות חד פעמיות, בעוד שגרירות מותג היא כמו יחסים ארוכי טווח עם מותג.
שניהם משלמים לך על כך שתציג את המוצרים שלהם.

יתרונות:
הכנסה יציבה עבור עסקאות ארוכות טווח.
בונה את המותג האישי שלך.

חסרונות:
יכול לדרוש בלעדיות.
סיכונים למוניטין.

🎉צעד ראשון כדי להתחיל:
הצטרף לפלטפורמות כמו TikTok Creator Marketplace כדי להתחבר עם מותגים שמחפשים משפיענים.

6. מכירה וקידום שירים

העניין בגדול:
אם יש לך אהבה למוזיקה, אתה אוהב ליצור אותה או חולם לכבוש את העולם או אפילו להופיע בבר השכונתי? זאת הבמה שלך. כאן תוכל לקדם שירים שלך, עבור אמנים מתחילים כמוך או אף לייצג את כישרונות מוזיקליים אחרים.

יתרונות:
מתאים למוזיקאים.
פוטנציאל גבוה להפוך לויראלים (חלום של כל יוצר מתחיל).

חסרונות:
דורש קהל גדול של עוקבים.
בעיות שונות של זכויות יוצרים.

🎉 צעד ראשון כדי להתחיל:
אם אתה רוצה לקדם מוזיקה של אחרים, הצטרף לתוכניות כמו PlaylistPush של TikTok. אם זו המוזיקה שלך, תוכל גם ליצור סרטונים מוזיקליים מעניינים כדי למשוך ענין.

סיכום

ו…הופ! הנה לכם, המדריך האולטימטיבי להרוויח כסף ב-TikTok.
מנינו כאן 6 דרכים אפשרויות, בחר את הדרך שלך, עשה תוכנית, והתחל היום. כי ככל שתתחיל מהר יותר, כך תוכל להגדיל את הסיכויים שלך והרווחים האפשריים ב- TikTok. 🤑

 שאלות נפוצות

Picture of איתן יריב

איתן יריב

משווק בדיגיטל מזה 20 שנה. מתמחה בעסקי B2C לרבות בנייה ויישום אסטרטגיות שיווק דיגיטלי בהתאמה אישית. קידום אתרים, פרסום ואופטימיזציה של יחסי המרה..

אוהבים? לחיצה אחת ועזרתם לחבר

רוצה לקרוא עוד בנושא?

עוד יכול לעניין אותך...

לא לעצור!

יש עוד כל-כך הרבה ללמוד...

סחר בבורסה – עוד דרך לעשות כסף מהבית

סחר בבורסה מספק הזדמנויות נפלאות למי שאינו חושש להתעמק מעט בטכניקות מסחר. החשש של רבים, אשר מונע מהם להתקרב לתחום הוא שמדובר בהימורים ושלמעשה, אין שליטה

רוצה ללמוד איך אנשים
מרוויחים כסף מהצד באמצעות שיווק שותפים?

תוכניות שיווק שותפים מומלצות

כל מה שצריך לדעת על תוכניות שותפים

כל מי שעוסק בשיווק ופרסום באינטרנט, יודע שאחת הדרכים הפופולאריות הטובות ביותר לקדם ולשווק אתרי אינטרנט, אפליקציות או כלים אחרים ברשת, היא באמצעות תוכניות שיווק

להשתחרר ממירוץ העכברים לעבר עצמאות כלכלית

עצמאות כלכלית – חלום או פיקציה?

כל האנשים בעולם, אפשר להניח, היו שמחים אם הם היו יכולים להגיע למצב של עצמאות כלכלית, מצב בו הם יכולים לחיות מבלי שיש להם דאגות