תהליך קבלת ההחלטות של הביטוים שעליהם אנחנו נרוץ במודעות Google שלום לכולם, כאן אריאל בריל מחברת "וואו – שיווק באינטרנט". אנחנו ממשיכים במרתון קיצורי
איך ניתן לזהות גולש שמתכוון לצאת מהעמוד באמצעות Google Tag Manager היכולת לזהות מתי גולש עומד לצאת מהאתר (EXIT INTENT) לא תסולא מפז! במצב שכזה
לכל המשווקים/אנליסטים מבינכם שחיפשו להוציא קצת יותר מידע על הלידים שמשאירים פניה באתר ולא יודעים איך לעשות את זה בצורה מסודרת/אוטומטית, רק רצינו להגיד- אנחנו
עוד אחד מהפיצ'רים המגניבים של Google Tag Manager הוא היכולת לשנות טקסט בצורה דינמית באמצעות משתנים (VARIEBLES) שהגדרנו מראש. כך לדוגמא נוכל להגדיר שהכותרת הראשית
מניעת גולשים מהעתקת התוכן שלנו באתר באמצעות שימוש מחוכם בגוגל תג מנג'ר לעיתים, יש מצבים בהם אנו חוששים שלאחר שסיימנו להשקיע בכתיבת תוכן מקורי ואיכותי
וואו סוכנות שיווק דיגיטלי,
יעקב פריימן 20 ראשל"צ
טלפון: 052-6148860
https://www.wao.co.il
© 2009-2025
לאפשר לאנשים לאהוב את עבודתם
ולסייע לחברות לצמוח
וואו שיווק דיגיטלי לעסקים מצליחים באינטרנט