2020 שנת פריצה בשיווק שותפים

שנת 2020 היא שנת פריצה וקפיצה בשיעורי השיווק הדיגיטלי בכלל, ושיווק השותפים בפרט.

שינויים מתמידים ברשתות המדיה, שינויים כלכליים גלובליים, ושינויים אחרים, גרמו לשינוי אסטרטגיות 

השיווק של חברות רבות, אשר מנסות להתאים את עצמם לשינויים הרבים.

שיווק שותפים היא אחת האסטרטגיות המובילות, אנו נסקור את המגמות המובילות בשיווק שותפים

של שנת 2020 המאתגרת.

יש כמה טרנדים שולטים בעולם שיווק השותפים, 

חלקם משתנים במהירות רבה יותר מהאחרים. הנה כמה דוגמאות:

1. התוכן שולטהתוכן שולט

שיווק שותפים מסתמך במידה רבה על סוג התוכן שנוצק אליו

על מנת לקדם לקדם מוצר או שירות מסוימים. 

תוכן ימשיך להיות חשוב במידה מכרעת, בין אם תוכן ברשתות החברתיות, או כל תוכן אחר, 

אשר נועד לפנות ללקוחות פוטנציאלים. 

יש לקחת בחשבון את השינויים הרבים שעוברים על עולם התוכן, הפיכת טקסטים לחוויה ויזואלית

שילוב של אור וקול, עיצוב מוקפד, כל אלה כדי לעניין לקוחות פוטנציאלים

2. שימוש בחיפוש קולי:

טלפונים חכמים קיימים כבר די הרבה זמן והם במגמת התפתחות מתמידה. 

אנשים החלו לסמוך יותר על עזרי טלפון חכמים אישיים כמו, Google Home אמזון Alexa

סירי קורטנה, מה שמביא אותנו לעובדה שגם שימוש בחיפוש קולי הופך פופולרי יותר ויותר. 

פירוש הדבר מונחי החיפוש שלכם צרכים לקחת בחשבון את האופי בו האנשים מדברים, שימוש רחב יותר בשאילתות ובמשפטים הדומים לפקודות  קוליות, יכולים לעזור לקמפיין שלכם להגיע לקהל לקוחות רחב יותר.

3.שיווק המשפיעים ממשיך לצמוח:

שיווק המשפיעים ביוטיוב ובאינסטגרם צבר תאוצה בשנים האחרונות והפך לאחד הגורמים המשפיעים ביותר

כשמדובר בשיווק שותפים. 

כוכבים אפופי תהילה אשר מחפשים תמיד דרכים על מנת למקסם את תהילתם, ולייצר ממנה רווח כלכלי.

המשפיענים אפופי התהילה אשר נהנים משיעורי הערצה בלתי מוגבל ממעריצים, פונים ברשתות החברתיות למעריצים הצמאים לתוכן, מחווים דעה או מקדמים מוצר, באופן גלוי או סמוי, תוך כדי קניית האמון של המעריצים, תוך הדגשת יתרונות המוצר לכוכבים בכלל ולקהל הרחב בפרט, סביר להניח ששיטת שיווק זו תגיע לקהל הרחב ביותר

4. התאמת שיווק מקומי:

שיטת "שלח לחמך על פני המים" אולי לא מתאימה לכם, הרשת ענקית, סיכויי ההצלחה קלושים.

יכול להיות שעדיף לבחור מוצרים ייחודיים המתאימים יותר ללקוחות ממוקדים עדיפה לכם.   

פנייה לקהל ממוקד היא בעלת סיכויי המרת גבוהים יותר, והרי זה ידוע שמנועי החיפוש מעדיפים,

ייחודיות ומקוריות, או מוצרים ושירותים המעניקים חוויית משתמש טובה יותר.

מומלץ ליצור תוכן לקבוצות שיווק ממוקדות על מנת לקבל החזר המרה טוב יותר. 

5. יצירת תוכן ידידותי לנייד:

השינויים הרבים ברשתות החברתיות גרמו לעלייה ניכרת בשימוש בטלפונים ניידים, 

לעומת ירידה בשימוש במחשבים ניידים ושולחניים. 

משווקי שותפים רבים מתאימים את התוכן לטלפונים ניידים. 

אופטימיזציה של בלוגים, אתרי אינטרנט ודפי נחיתה היא קריטית להצלחה, מונעת אובדן קליקים ותנועה.    

כם התאמה לדפדפנים שונים מומלצת ביותר.

אין דרך לדעת מתי יהיה שינוי מגמה, אך כל עוד הטלפונים הניידים שולטים, מומלץ לאמץ שיטות אלה בחום,

על מנת להבטיח הצלחה.

איתן יריב

איתן יריב

אהבת? דברים טובים, משתפים עם חברים!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא לעצור!

יש עוד כל-כך הרבה ללמוד...

להשתחרר ממירוץ העכברים לעבר עצמאות כלכלית

עצמאות כלכלית – חלום או פיקציה?

כל האנשים בעולם, אפשר להניח, היו שמחים אם הם היו יכולים להגיע למצב של עצמאות כלכלית, מצב בו הם יכולים לחיות מבלי שיש להם דאגות