מדריך שיווק שותפים למתחילים חלק שלישי – כיצד מושכים קהל

במאמרים הקודמים למדנו מה זה שיווק שותפים ומה צריך בשביל להשתלב בתחום. במאמר הבא, אנחנו נלמד, כיצד לומדים מי הקהל שלנו וכיצד מגיעים אליו.

איך נגיע אל קהל היעד שלנו

בתור משווקים של מוצרים ושירותים, יש לנו מטרה אחת, להגיע אל קהל יעד רלוונטי שיתעניין במוצר ובשירות שאנחנו מציעים, וירצה לקנות אותם.

ישנם כמה דברים שאנחנו צריכים להקפיד ולעשות באופן ספציפי בכל פעם כשאנחנו מתכוונים לשווק מוצר או שירות לקהל היעד שלנו. רק אם נעשה את אותם דברים, נגיע לתוצאות טובות.

לדעת מי הקהל שלנו

הכלל הראשון בשיווק הוא "דע מי הקהל שלך", כלומר, עלינו לדעת מה המאפיינים שלו, מה הוא מחפש, מה הוא צריך, כיצד עלינו לפנות אליו. יש הבדל בין קהל של ילדים לקהל של מבוגרים, בין נשים לגברים, בין קהל ישראלי לקהל בינלאומי. לכל אחד מהם אנחנו פונים בצורה שונה, עם כל אחד מהם אנחנו מפתחים מערכת יחסים אחרת.

איך להתחיל שיווק שותפים בצורה נכונה

אמינות

הכלל השני בשיווק ובפרסום הוא "תמיד תהיה אמין עם הלקוח שלך". אמינות זה הדבר החשוב ביותר שיש לכל אדם ובפרט לכל משווק. אם פעם אחת נפר את האמון שלנו, הלקוח לא ירצה לחזור אלינו.

מה זה אומר אמינות? עלינו לשווק מוצרים איכותיים, אפקטיביים, בעלי ערך, אנחנו צריכים להציע הצעות אמינות ולשווק את המוצרים שלנו בצורה אמינה.

להכיר את המוצר שלנו

בשביל שנוכל לשווק ולפרסם את המוצרים שלנו, בשביל שנוכל לדעת אל מי לפנות וכיצד, אנחנו צריכים להכיר את המוצר באופן מלא ומפורט. עלינו לדעת יתרונות וחסרונות, עלינו לדעת למי המוצר מתאים ומדוע.

להשקיע במוצר שלנו

אם אנחנו משווקים מוצר, אם אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו יקנו אותו, אנחנו צריכים להאמין בו, אנחנו צריכים לנסות אותו בעצמנו ולדעת למה משתלם ללקוחות שלנו לקנות אותו. אנחנו לא יכולים לשווק מוצר שאנחנו לא מאמינים בו או לא ניסינו אותו בעצמנו.

לעדכן ולהישאר מעודכן

בעולם בו בכל שעה אפשר למצוא מאמר חדש עם מידע עדכני, אנחנו לא יכולים להישאר מאוחר, אנחנו לא יכולים להשתמש בחומר ישן. אנחנו צריכים לספק כתבות רלוונטיות, אנחנו צריכים להוסיף חומרים ולתת לקהל שלנו אך ורק מידע עדכני ורלוונטי.

כיצד נגיע אל הקהל שלנו?

אחרי שהבנו מי הקהל שלנו ואחרי שהבנו שעלינו לספק לו שירות אמין, מוצר שאנחנו מאמינים בו ומידע עדכני, נותר רק לשאול, כיצד אנחנו מגיעים אליו.

לשמחתנו הרבה, עומדות לרשות פלטפורמות רחבות, גדולות ואיכותיות, דרכן אנחנו יכולים להגיע אל הקהל שלנו, אך מעבר לכל, אנחנו יכולים להגיע בצורה ממוקדת, ספציפית אל קהל היעד שלנו, ויתרה מזו, אנחנו יכולים ליהנות מכלים שיפסקו לנו דוחות עם מידע ונתונים אודות הקשר עם הקהל, באותן פלטפורמות.

למשל, אנחנו יכולים להגיע דרך פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר,  אנחנו יכולים להשתמש בכלים שפייסבוק מספקת, כמו למשל, קבוצות, כמו למשל צ'אטים, פרסום ממומן (דבר שפעיל גם בטוויטר ובאינסטגרם) , אנחנו יכולים להשתמש בתוכנות מסרים ורשתות חברתיות נוספות, ממוקדות וספציפיות.

בלוגים ואתרי מידע

ניתן להשתמש בבלוגים שונים אשר מתעסקים במוצרים, מסחר, שיווק ופרסום. אנחנו יכולים לפרסם שם על המוצרים שלנו ולנסות לקדם אותם. אנחנו כמובן גם נידרש לבנות בעצמנו בלוג ולקדם אותו, על מנת שהקהל ייחשף אליו.

רשימות דיוור

אחד הכלים הפופולאריים ביותר לשיווק באינטרנט, הן רשימות תפוצה שאנחנו יוצרים, רשימות שכוללות מיילים ומספרי טלפונים, מדובר על רשימות שאנחנו יוצרים באופן חוקי ובהסכמה מלאה של אותם נמנעים. כך אנחנו יוצרים קהל לקוחות רחב שמביע התעניינות במוצרים שלנו. היום אנחנו יכולים להפיץ המסר שלנו הן במייל והן דרך הוואטסאפ.

          

למעבר אל מדריך שיווק שותפים מלא  >> (ללא חלוקת דפים)