כיצד נמשוך קהל רחב יותר ?

דע את הקהל שלך – בשיווק מוצרים הפרסומת הכי טובה תהיה הפרסומת הכי מדוייקת לגביי המוצר אותו אתה מנסה לשווק הראה את צדדיו הטובים של המוצר ובכדי למנוע אכזבה מצד הלקוח הראה גם כמה חסרונות .

תהיה אמין – בין המשווק ללקוחות יש מערכת יחסים , וכמו בכל מערכת יחסים יש מערכת אמון בין שני הצדדים שצריכה להישאר חזקה , תפר את אמון הלקוחות שלך והם לא יבקרו באתר שלך יותר בשביל לשמור מערכת זו היצמד למוצרים בעלי ערך ותקדם את המוצר שלך או מוצרים דאתה מאמין בהם והם באמת עוזרים .

דע את המוצר שלך – בשביל לשווק מוצר בין אם הוא טוב או לא , תצטרך להיות שלם איתו ולהתחבר אליו בעצמך, תבחר מוצר שאתה מתחבר אליו ולאחר מכן תבחר מכל המודעות הקשורות אליו את המודעה שאתה הכי מתחבר אליה ושתעבוד בצורה הטובה ביותר בשבילך .

תשקיע במוצר שלך – כשאתה מנסה לשווק מוצר שאתה מאמין בו , לא מספיק לאהוב אותו ולשתף קישור אליו, תצטרך גם להראות למה אתה אוהב אותו ולשכנע אנשים אחרים שגם הם יאהבו אותו באמצעות ניסיון קודם עם המוצר או שיתוף של יתרונות המוצר .

אל תתן לחומר שלך להתיישן – כאשר יש תאריכים סופיים בכתבה , הלקוחות יעזבו את עמוד המוצר, בשביל למנוע זאת , השתמש בקישורים לכתבות חדשות יותר ועדכן אותה , השתמש רק בכתבות רלוונטיות ובנוסף לכך כתוב על חומר שאינו מתיישן וללא תאריך תפוגה.

משיכת קהל דרך פלטפורמות שונות
לאחר שהגענו למוצר שאנחנו מאמינים שימכור ובגדול, למדנו את כל העובדות עליו, השגנו קצת קהל ואולי כמה מכירות, נתחיל לשווק את המוצר בענק בשביל לראות את התוצאות הטובות ביותר ובשביל לעשות את זה נפנה לחברות ענק :
רשתות חברתיות – בשנים האחרונות הרשתות החברתיות השונות ( פייסבוק , אינסטגרם , טוויטר ועוד ..) מתפתחות בקצב בלתי נתפס , למשל , בפייסבוק יש כ-800 מליון משתמשים פעילים (2017) ובטוויטר יש כ-300 מיליון פעילים , המספרים האלו בלתי נתפסים ושמה נוכל למצוא קהל ענק אם נדע רק איך לחפש אותו.ראשית, בפייסבוק שנותנת הרבה יתרונות כמו הדוחות שהיא מחזירה, קשר האישי דרך הצ'אטים עם הלקוחות ועוד יש קבוצות כמעט לכל עניין ודבר , כמשווקים אנחנו צריכים לדעת להשתלשל לקבוצות האלה ולקשר את המוצר שלנו לנושא הקבוצה וכך נשיג קהל יעד.
בנוסף לכך נוכל בפייסבוק ובאינסטגרם לפרסם באמצעות תשלום משתלם ולצמצם קהל באמצעות פילטרים שונים שהחברות מציעות וכך להשיג פרסום ולקוחות.
בלוגים – בבלוגים הקוראים לא יסתפקו בשתי שורות על מוצר רנדומלי, בבלוג נצטרך לתת על המוצר סקירה רחבה יותר היות והלקוחות הפוטנציאליים שקוראים את השיווק הם לקוחות שנרצה לשמר בבלוג ונרצה לרכוש את אמונם, נוסיף שם חוות דעת ומומלץ להכניס גם ניסיון אישי על המוצר , בבלוג תהיה אפשרות מצד הקוראים לתת חוות דעת , לכן מזכירים לכם שוב לתת את המוצרים הכי טובים שאתם יכולים לתת .
רשימות תפוצה – להרבה מהמשווקים המפורסמים יש רשימת תפוצה (בווצאפ או במייל בעיקר ) מכיוון שקיים חוק שנקרא חוק הספאם שלא מאפשר לשלוח לאדם מסוים יותר מידי מיילים בפרק זמן קצר נשתמש ברשימות תפוצה שכן מאפשרות לנו לעשות את הפעולה הזו , לאחר שנשיג קהל ברשימת תפוצה נעדכן אותה וגם אם חלק מהאנשים לא התחברו למוצר כלשהו אף אחד לא אמר שהם לא יתחברו למוצר שבא אחריו .

 

 

          

למעבר לגרסת המדריך השלם ללא חלוקת דפים >>