כיצד נמשוך קהל רחב יותר ?

דע את הקהל שלך –

הכלל הראשון בשיווק ופרסום מוצרים הוא להכיר את הקהל אליו פונים. לדעת מיהו, מה המאפיינים שלו ומה הוא מחפש.

אמינות – בין המשווק ללקוחות יש מערכת יחסים, וכמו בכל מערכת יחסים האמון הוא הדבר החשוב ביותר בקשר. מספיק שפעם אחת האמון יופר והלקוח לא יחזור יותר. לכן חשוב לשמור על רמת אמינות גבוהה, להיצמד למוצרים בעלי ערך ולקדם אך ורק מוצרים איכותיים, אפקטיביים, בעלי ערך, וכאלה שאתם מאמינים בהם.

דע את המוצר שלך –

על מנת לשווק ולפרסם את המוצר בצורה נכונה, צריך להכיר אותו באופן מלא, לדעת מה היתרונות ומה החסרונות שלו ולא להסתיר אותם. חשוב לבחור מוצר שאתם מתחברים אליו.

תשקיע במוצר שלך – כשאתה מנסה לשווק מוצר שאתה מאמין בו , לא מספיק לאהוב אותו ולשתף קישור אליו, תצטרך גם להראות למה אתה אוהב אותו ולשכנע אנשים אחרים שגם הם יאהבו אותו באמצעות ניסיון קודם עם המוצר או שיתוף של יתרונות המוצר .

אל תתן לחומר שלך להתיישן – כאשר יש תאריכים סופיים בכתבה , הלקוחות יעזבו את עמוד המוצר, בשביל למנוע זאת , השתמש בקישורים לכתבות חדשות יותר ועדכן אותה , השתמש רק בכתבות רלוונטיות ובנוסף לכך כתוב על חומר שאינו מתיישן וללא תאריך תפוגה.

משיכת קהל דרך פלטפורמות שונות
לאחר שהגענו למוצר שאנחנו מאמינים שימכור ובגדול, למדנו את כל העובדות עליו, השגנו קצת קהל ואולי כמה מכירות, נתחיל לשווק את המוצר בענק בשביל לראות את התוצאות הטובות ביותר ובשביל לעשות את זה נפנה לחברות ענק :
רשתות חברתיות – בשנים האחרונות הרשתות החברתיות השונות ( פייסבוק , אינסטגרם , טוויטר ועוד ..) מתפתחות בקצב בלתי נתפס , למשל , בפייסבוק יש כ-800 מליון משתמשים פעילים (2017) ובטוויטר יש כ-300 מיליון פעילים , המספרים האלו בלתי נתפסים ושמה נוכל למצוא קהל ענק אם נדע רק איך לחפש אותו.ראשית, בפייסבוק שנותנת הרבה יתרונות כמו הדוחות שהיא מחזירה, קשר האישי דרך הצ'אטים עם הלקוחות ועוד יש קבוצות כמעט לכל עניין ודבר , כמשווקים אנחנו צריכים לדעת להשתלשל לקבוצות האלה ולקשר את המוצר שלנו לנושא הקבוצה וכך נשיג קהל יעד.
בנוסף לכך נוכל בפייסבוק ובאינסטגרם לפרסם באמצעות תשלום משתלם ולצמצם קהל באמצעות פילטרים שונים שהחברות מציעות וכך להשיג פרסום ולקוחות.

בלוגים – אנחנו יכולים להשתמש בבלוגים בשביל לספק מידע נרחב על המוצר, סקירה מלאה של המפרט שלו. קהל הגולשים שיגיע לבלוג, הוא קהל שנרצה לשמור אותו ועל כן עלינו נצטרך להשקיע בבניית הבלוג ובכתיבה בו. נצטרך להוסיף עבור הגולשים, חוות דעת, המלצות, רשמים מתוך ניסיון אישי, וכן אפשרות לתת לגולשים להגיב ולספק חוות דעת על המוצר.

רשימות תפוצה – אנחנו יכולים להשתמש ברשימות תפוצה שאנחנו יוצרים דרך מיילים ומספרי טלפון. חשוב להשתמש אך ורק ברשימות שמאפשרות לנו לעשות זאת באופן חוקי, וכן לעדכן את הרשימה, בשמות של לקוחות פוטנציאליים חדשים אשר המוצר יכול לעניין אותם.

 

 

          

למעבר לגרסת המדריך השלם ללא חלוקת דפים >>