מדריך שיווק שותפים למתחילים – חלק שני

בחלק הראשון של המדריך למדנו מה זה שיווק שותפים, בחלק הבא אנחנו נלמד, מה צריך בשביל להשתלב בתחום ולהצליח בו.

צעד ראשון: תשקיעו ותעבדו, תעבדו ותשקיעו

על פניו, הרבה פעמים עבודה מהבית נתפסת "כחצי עבודה" לא משהו שדורש מחויבות או השקעה. זה לא מדויק ובטח לא בתחום של שיווק שותפים. מי שלא מתייחס לתחום בתור עבודה לכל דבר, עבודה שדורשת השקעה של מאה אחוז, לא יצליח ומהר מאוד יאבד עניין.

שיווק שותפים דרך מחויבות, דורשות מוכנות ללמידה ולהשקעה של זמן, זו עבודה שדורשת מאיתנו לקחת סיכונים, והכי חשוב, זו עבודה שמחייבת אותנו לתהליך, לדרך. מי שחושב שהוא יעשה את המיליון הראשון בחודש הראשון, טועה. זו לא עבודה של התעשרות מהירה, אם יש עבודה כזו בכלל.  

כשאנחנו מדברים על השקעה, הכוונה היא בכמה רבדים. ראשית, השקעה של זמן, צריך להשקיע לא מעט זמן בבניית קמפיינים, יצירת קשרים, הבנה של השוק, למידה של התחום, למידה מי קהל הלקוחות, מי העסק עבורו אנחנו עובדים, אילו מוצרים הוא משווק, וכיצד מחברים ביניהם. חשוב לזכור, לא כל הצעה נוכל לקדם, לא כל דבר נוכל לעשות, לא כל דבר שנעשה יצליח לנו. זה יעלה לנו זמן אבל זה הכרחי בשביל שנוכל ללמוד את התחום, בשביל שנוכל לנסות ולדעת מה נכון ומה לא נכון.

שנית, זו השקעה של כסף. כמו בכל מקצוע, בשביל להרוויח כסף צריך להוציא כסף. בתחום של שיווק שותפים, הכוונה לכסף על קמפיינים, כסף על כלים טכנולוגיים ובמובנים מסוימים צריך להשקיע כסף באופן פסיבי, כלומר, שעות ארוכות שלא נרוויח בהן דבר אבל נהיה חייבים לעבוד בהן בשביל לבנות משהו לטווח הארוך.

צעד שני: לימוד, זה שם המשחק

שיווק שותפים איכותי וטוב מבוסס בראש ובראשונה על למידה. מהשלב הראשון אנחנו צריכים ללמוד את התחום. אנחנו צריכים ללמוד איך הוא עובד, אנחנו צריכים ללמוד מי השחקנים בתחום, באילו כלים אנחנו אמורים להשתמש, אילו מוצרים אנחנו יכולים לשווק, באילו שיטות, מה ההבדלים, למשל, מתי עדיף לעשות קידום אורגני ומתי קידום ממומן, מתי נכון להשקיע בפרסום בגוגל ומתי ברשתות חברתיות, איך אנחנו יודעים לזהות שהעבודה שלנו יצרה רווח ומה ערך הרווח אל מול ההשקעה שלנו.

ככל שאנחנו נשקיע יותר זמן ומשאבים בתהליך הלמידה בצורה עקבית ונכונה, כך אנחנו גם נרכוש ידע וניסיון, גם יהיו לנו יותר כלים לבצע את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר וגם נוכל לשכלל את דרכי הפעולה שלנו.

אנחנו יכולים ללמוד את הנושא של שיווק שותפים, באמצעות מדריכים ומאמרים מקצועיים, כמו אלו שמופיעים באתר שלנו, וכן באמצעות עבודה, ניסוי וטעייה.

צעד שלישי: לעבוד עם התוכניות הטובות ביותר

אנחנו יכולים למצוא תוכניות שיווק שותפים רבות ומגוונות, הן מקומיות והן בינלאומיות. לכל תוכנית יש את הצד החזק שלה ואת הצדדים הפחות חזקים. החוכמה היא לדעת לקרוא נכון את התוכניות, לברור מתוכן את התוכנית שמתאימה לנו. זו צריכה להיות תוכנית שתאלץ אותנו להוציא כמה שפחות כסף ומנגד תאפשר לנו לייצר רווח משמעותי.

שיווק שותפים

מאחר וקיים מגוון רחב של תוכניות, מוטב לא "להיתקע" על תוכנית אחת, וגם לא לוותר אם מצאנו תוכנית לא מתאימה. אנחנו יכולים להמשיך ולחפש, אפשר להיות בטוחים שנמצא את התוכנית שמתאימה לנו.

אנחנו באתר ריכזנו עבורכם את התוכניות הטובות ביותר שקיימות היום בשוק, אנחנו ממליצים לכם לקרוא עליהן, ללמוד את ההבדלים ולהחליט איזו תוכנית מתאימה לכם.

צעד רביעי: לדעת מה הדבר הכי חדש בתחום

חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה ומתהליך הלמידה, הוא לגלות כלים חדשים, טכניקות שיווק ופרסום חדשות, ופלטפורמות פרסום חדשות. שיווק שותפים הוא תחום שמתחדש כל הזמן, לכן כל מי שעוסק בו צריך להישאר רלוונטי, לדעת מה חדש, מה הדבר הבא, רק ככה אפשר להצליח ולהרוויח.

במאמר הבא תגלו איך אתם יוצרים לעצמכם קהל לקוחות

          

למעבר אל מדריך שיווק שותפים מלא  >> (ללא חלוקת דפים)