מעקב גלילה הוא הפיצ'ר הבסיסי לשיווק מתקדם (משחק מילים מצחיק אבל לגמרי נכון) באמצעותו ניתן לדעת כמה אחוזים\פיקסלים מהדף שלנו הגולש גלל, ולבחירתנו ניתן לעשות בהתאם איוונט באנליטיקס, או לירות תג אחר כגון פופאפ או התראה אחרת לגולש.

למה להשתמש במעקב גלילה של תג מנג'ר?

הכלל הגדול הוא בשתי מילים- מעורבות הגולש

לא כל גולש שמגיע מתעניין בתוכן שלנו, ייתכן ולפעמים הוא מגיע לאתר שלא אליו הוא כיוון (אף איש שיווק לא יכול להימנע מזה)  וכן היינו רוצים לטרגט רק גולשים שמעורבים בתוכן שלי.

גולש שגלל את כל הדף, במיוחד במצב שהדף שלי מאוד ארוך, יהיה ללא ספק גולש שכדאי לכוון אליו ברימרקטינג, או בדברים כיוצא בזה שמראים על מעורבות הגולש.

איך עוקבים אחרי גלילה של גולש ב GOOGLE TAG MANAGER

כל מה שיש לעשות הוא לבנות תג וטריגר, וכמובן בתקופה האחרונה הכל עובד יותר טוב בוידאו, ולכן פשוט תצפו בסרטון ההדרכה הקצרצר שלנו ולאחר מכן הכל יהיה בסדר 🙂

 

רוצים לנצל יותר אופציות בגוגל תג מנג'ר? אולי לא ידעתם אבל אנחנו מקיימים סדנאות פרטניות וקבוצתיות שמדריכות על השימוש בכל היכולות של ה-GTM, תוכלו להתרשם מהמפרט כאן