קידום אתרים אורגני, הוא הדבר אשר מרבית בעלי העסקים מעוניינים בו ולא בכדי…
החשיפה במקומות הראשונים בגוגל, מבלי לשלם על כך לגוגל במודל
התשלום לפי הקלקות, עשויה לחסוך לך סכומי עתק! יחד עם זאת,
התחרות להמצאות במקומות הראשונים גבוהה ברוב המקרים, ויש צורך
בידע, ניסיון ושעות עבודה מאומצות על מנת להגיע לתוצאות שמצדיקות את התשלום עבור קידום אתר באופן אורגני.
כאן תוכלו לקרוא ולהתעדכן על פרמטרים הרבים המשפיעים על הקידום.
חשוב לי ציין כי פרמטרים רבים אינם ידועים ואינם בקונצנזוס של האוטוריטות בתחום.
על כן, המלצתנו היא לפנות לקידום אורגני אך ורק במידה ובחנתם את התכנות הקידום (וכדאיותו!) באמצעות ניסיון קודם של קידום ביטויים ספציפיים עם פרסום ממומן בגוגל אדס,
לאחר שעשיתם זאת, בהנחה ויש לכם סבלנות ואתם מבינים ומסכימים עם ההנחה שאת התוצאות שישביעו את רצונכם (ויצדיקו את ההשקעה) תוכלו, וודאי, לראות רק
מספר חודשים לאחר שהתחלתם והתמדתם…, ובידיעה שזו השקעה של זמן שאת ההתמורה עבורה תראו כשתעשו יותר (מהמתחרים שלכם)
אתם מסוגלים לזה?
אם כן-
– זה בוודאות הדבר הבא שעליכם לעשות!
ברשותנו מעל ל-12! שנות ניסיון בתחום הקידום האורגני, אנו מנהלים בהצלחה שירותי קידום אורגני לפורטלים גדולים ואתרים בתחום תחרותי מאוד, בארץ וגם בחו"ל. ללוות אתכם וללמד אתכם קידום אתרים אורגני, שעם ההשקעה הנכונה וההתמדה שלכם, ללא ויתורים יעזור לכם להיות הטובים והראשונים בתחומכם.


בפוסטים הבאים אנחנו מזמינים אתכם לקרוא וללמוד עוד כיצד לבצע קידום אורגני באופן מקצועי. עולם הידע בתחום הזה מתחדש כל הזמן וכדאי להתעדכן לעיתים תכופות על מנת להשאר בתמונה ולהצליח להתברג ראשונים בגוגל ולהשאר ראשונים!


איך למנוע העתקת תוכן באמצעות גוגל תג מנג'ר –  How to stop users from coping your content

איך למנוע העתקת תוכן באמצעות גוגל תג מנג'ר – How to stop users from coping your content

מניעת גולשים מהעתקת התוכן שלנו באתר באמצעות שימוש מחוכם בגוגל תג מנג'ר לעיתים, יש מצבים בהם אנו חוששים שלאחר שסיימנו להשקיע בכתיבת תוכן מקורי ואיכותי והעלינו אותו לאתר, יצוץ לו מישהו שאין לו זמן או כוח לנסות לחשוב על תוכן למאמר ופשוט יבוא ויעתיק לנו את התוכן לאתר שלו....

בעיות נפוצות באתר בהקשרי קידום בגוגל ופתרונות אפשריים

היות וקידום אורגני נראה מאוד פשוט וקל על פני השטח והיות ולרוב אני מבין, ממרבית הפונים אלי לצרכי קידום, שלהבנתם קידום אתרים עיקרו בהשגת קישורים- החלטתי לכתוב כמה מילים על בעיות בהם אני נתקל תדיר באתרי אינטרנט בכלל ובהם גם אתרים "מקודמים" בפרט. בעיות אלו הם...

מהו תג מטא תיאור למנועי חיפוש – Meta Description

למרות שלכאורה תגית המטא-תיאור (מטא דסקריפשן – Meta Description) אינה חלק מהתוכן, שאליו מתייחס מנוע החיפוש בבחינת תוכן הדף, זוהי בהחלט תגית חשובה. עם קצת ניסיון ומעט התאמה ניתן להעביר באמצעותה מסר נכון, שיופיע בתוצאות החיפוש. תגית Meta Description מאפשרת לנו לנסח...

האם תשרדו את עדכון הפינגווין הקרוב?

וואו, כמה שהפוסט הזה ישן. נכון לעדכון האחרון פינגווין הוא עדכון בזמן אמת (החל מספטמבר 2016) כך שייתכן שלא הכל מעודכן כאן אך בהחלט כדאי לקרוא כדי להבין את ההיסטוריה והמהות של עדכון הפינגווין – במה הוא פוגע וכיצד דווקא עתה, היום יותר מתמיד, קל "להשתחרר"...

שאלות מנחות לעניין תוכן איכותי באתר

בפוסט שהתפרסם די ממזמן כאן, כתב עמית סינגהל שאלות חשובות המנחות את צוות המפתחים בכתיבת אלגוריתמים הבוחנים את איכות התוכן באתר. אני מאמין שכל משווק צריך לתהות על מהותן של שאלות אלו בכל האמור לאתרים הרלוונטיים עבורו. ההנחיה של גוגל לעניין תוכן איכותי הייתה מאז ומתמיד...

מתכון "פשוט" להכנת פיתיון קישורים.

מתכון "פשוט" להכנת פיתיון קישורים כשהתחלתי לכתוב את הפוסט, חשבתי על סוגי פיתיונות הקישורים הקיימים. חלקם פתרונות תכנותיים הדורשים מבעל האתר לשכור את שירותיו של מתכנת שיכין עבורו ווידג'ט (אביזר), שבעלי אתרים אחרים יקבלו ממנו תועלת. כשמיפיתי את האפשרויות...

גוגל AdWords – כלי המסייע בקידום אתרים

ישנם אלפי כלים ל- SEO. חלקם בחינם, חלקם בתשלום. חלקם טובים יותר וחלקם פחות. ישנו כלי אחד, שלעתים קרובות מתעלמים ממנו כשמדברים על קידום אתרים אורגני והוא Google AdWords. רוב האנשים רואים ב-AdWords אמצעי להשגת תנועת גולשים בתשלום ואינם מבינים את היתרונות שהוא יכול לספק...

ביטויי זנב ארוך (Long Tail) הם מכרה זהב

מהו Long Tail מוצאו של הביטוי “Long Tail”, בעברית "זנב ארוך", הוא מתחום הסטטיסטיקה. הביטוי מתאר תופעות כלכליות ותרבותיות שניתן למצוא במדיות השונות ובאינטרנט בפרט. הזנב הארוך מתאר גרף התפלגות בו ישנה אוכלוסיה מעטה עם הסתברות גבוהה ואוכלוסיה רבה עם הסתברות...

חברות גדולות? לא באינטרנט

במאמר זה אנסה להאיר צד, איך נגדיר זאת….? לא כל כך הוגן באופן פעולתם של חלק ממשרדי הפרסום. כמובן שאין כאן שום טענה נגד משרד פרסום ספציפי. לא בדקתי את כולם יתכן שיש אחד או שניים צדיקים 🙂 שמתם לב לעובדה שכל הגדולים לא מופיעים באופן מאסיבי באינטרנט? תראו אותם...

פנדה 4.0 – מה אנחנו יודעים עד כה?

כיצד מתיישב עדכון 4.0 עם אחד החודשים הסוערים ביותר שהיו בגוגל בחודשים האחרונים ומהם התובנות שכבר ניתן להסיק מן העדכון וחשוב ליישם בשטח אחרי מספר שבועות של חוסר וודאות, לפני שבוע יצאה סוף כל סוף הכרזה רשמית מבית גוגל (או יותר נכון, מפיו של איש יחסי הציבור שלה בפועל,...
כך תנצלו את הרשתות החברתיות כדי להגיע ישירות אל העוקבים שלכם

כך תנצלו את הרשתות החברתיות כדי להגיע ישירות אל העוקבים שלכם

כיצד ניתן ליצור קשר ישירות עם אנשי הקשר שלכם ברשתות החברתיות ולהגיע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלהם כך שתוכלו להיות בטוחים שהמסר או הפרסום שלכם הגיעו ליעדם? עידן הרשתות החברתיות שינה באופן מהותי את האופן בו אנחנו צורכים את המידע שלנו דרך הרשת וכעת הפיד שלנו בפייסבוק או...

מפות חום (או מדוע Analytics זה לא תמיד מספיק)

הסבר אודות מפות חום, כיצד הן יכולות לתרום להגדלת אחוז המרה ודוגמאות למספר שירותים המספקים אותן. מפות חום הן אחד הכלים השימושיים ביותר כאשר אנחנו מתכוונים לבצע אופטימיזציה של אתרי אינטרנט או עמודי נחיתה. מפות חום הן לרוב סקריפטים פשוטים למדי שמקליטים את לחיצות העבר של...

רשתות חברתיות : עולם של מספרים (?)

מדוע עולם הרשתות החברתיות ממשיך ומסתובב בעיקר סביב מספרים והאם זו באמת הדרך הטובה ביותר למדוד את ההצלחה של הקמפיין החברתי שלכם? בשבוע שעבר התבצעה אחת הרכישות החשובות ביותר בתחום המדיה החברתית למרות שסביר להניח שחלק נכבד מכם כלל לא קרא עליה, ומדובר ברכישה של אתר המדידה...

אתה מבין את הלקוח- הוא מבין אותך?

למה קצרים בין הלקוח לבין המשווק או המקדם שלו ברשת הם דבר כל כך נפוץ ואיך אפשר לנסות ולהימנע מכך או לכל הפחות לצמצם נזקים? הרבה מאוד משווקים באינטרנט, בין אם מדובר באנשי SEO, מנהלי קמפיינים או אנשי מדיה חברתית, מדגישים שוב ושוב שהם יודעים בדיוק מה הלקוח שלהם צריך ולכן...

בניית מיתוג אישי ברשת

באיזה כלים אפשר להשתמש על מנת לבנות מיתוג אישי ברשת ועל מה כדאי לכתוב? בניית מיתוג אישי ברשת היא אחת מן המשימות שבתור בעלי עסקים קטנים או פרילנסרים אנחנו הרבה פעמיים לא משקיעים בהן את המשאבים הנכונים ואפשר ממש להגיד שבמקרה הזה הסנדלר הולך יחף. אחת הסיבות המרכזיות לכך...

השגת קישורים איכותיים

קישורים איכותיים בשונה מקישורים אחרים נכון להיום קיים קונצנזוס בקרב אנשי קידום אתרים כי קישורים איכותיים הם עדיין בין הגורמים החשובים ביותר המצביעים על רלבנטיות של ביטוי חיפוש לתוכנו של דף באתר אינטרנט ומכאן המשקל הרב הניתן להם בקידומו של הדף לאותו ביטוי. בשל העובדה...

איך תגרמו לאתר שלכם לעלות בחיפוש בתוך פייסבוק

(או איך להוסיף את אתרכם בתוצאות של פייסבוק ולעזור לו להופיע למעלה…) עבור רוב האנשים, הביטוי קידום אתרים מתייחס לקידום אתרים בגוגל, בבינג או אולי בוואלה, שהם כולם מנועי חיפוש. הדבר אינו מפתיע: אם תחפשו "קידום אתרים" בגוגל, תמצאו מאות אתרים המבטיחים לכם...

איתור מילות מפתח – קצת אחרת

איתי ברנר משתף בדרכים יותר יצירתיות לאיתור מילות מפתח הרלוונטיות לתוכן העולה באתרכם. הכלים עשויים לספק רעיונות ולסייע, במקרים מסוימים, בהבנה של הביטויים להם ברצוננו לתת דגש. במידה ואתם עדיין מחפשים ביטויים בעיקר באמצעות הכלים של גוגל ו\או קישורי המתחרים- זה הזמן ללמוד...

האם הציטוטים יחליפו את הקישורים בקידום הלוקאלי?

כאשר כולם מחפשים תחליף לקישורים, ישנם אנשי שיווק רבים אשר כותבים על התחליפים האפשריים ובהם ציטטות רבות (אזכורים) של שם העסק, כתובתו ופרטים רלוונטיים אחרים. איתי ברנר מספק פרשנות אישית למאמר שנכתב באתר באתר SearchEngineWatch.com , בנושא שיטות לשימוש באזכורים אלו,...

מצא מילות מפתח רלוונטיות לחיפושים מטאבלט/ סמארטפון

  חיפוש מילות מפתח לתחום הסלולר נחשב לאחד הנושאים החמים ביותר כיום, וזאת מכיוון שגוגל מתייחס בצורה מעט שונה למי שגולש מהסלולר / טאבלט ולמי שגולש מהמחשב האישי. החזון של גוגל הוא אמנם לאחד בין שתי חוויות החיפוש, אך אין לדעת החל ממתי באמת יוחזרו אותן תוצאות, אם...

איך להוריד אחוזי הנטישה באתר?

ה"באוס רייט" שלכם גבוה במיוחד? לא מבינים מדוע הגולשים שלכם נוטשים לפני שהם מתעמקים בדף בו הם נמצאים? לפניכם מספר שאלות שתוכלו לשאול את עצמכם אודות אחוזי נטישה גבוהים ובדיקות שכדאי לבצע על מנת לאמת את החששות. קראו את הטיפים הבאים והוסיפו משלכם! אנחנו בטוחים...

עיצוב רספונסיבי – למה דווקא עכשיו?

אומרים לכם שאתם חייבים להתאים את האתר למכשירים ניידים? אם היום רק מעט מהתנועה לאתרכם מגיעה מהמכשיר הנייד אין זה אומר שכך גם יהיה בעוד חודש או שנה מהיום! למעשה, עוד מספר שנים טוענים שבקצב הגידול הנוכחי, הכניסות מנייחים יהיו במיעוט. בשנת 2013, הרוב, כבר בונים אתרים...

חמש דרכים שגויות לשיווק תוכן

מהם הטעויות אותם אתם עושים במאמציכם לשווק תוכן? היכן אתם פועלים בשיטה אגרסיבית מידי? על מה אינכם מקפידים וכיצד הטעויות האפשריות הללו עשויות לגרום לתוצאה הפוכה מזו אליה כיוונתם. מגוון הרשתות החברתיות ואתרי תוכן הגולשים שפרצו אל חיינו בעשור האחרון, הביאו לכך ששטף המידע...

פייסבוק מול גוגל – מלחמה?

בשנת 2013, נראה כי המלחמה בין גוגל לפייסבוק עוד רחוקה מסיום. בשעה שגוגל אינם מפסיקים להפתיע עם חידושים והמצאות ברשת החברתית, הצעירה יחסית, גוגל פלוס, באה המתחרה הותיקה ומשדרגת את יכולות מנוע החיפוש… מי ינצח? ימים יגידו. אתמול חזינו בעוד סיבוב מעניין בין גוגל...

16 טיפים לכתיבת תוכן שיווקי ואפקטיבי

כותבים תוכן שיווקי לאתרכם? נתקלים בקשיים בכתיבה? במאמר זה קיבצנו עבורכם את מיטב הטיפים לכתיבת תוכן שיווקי ואפקטיבי. תוכן שמזמין את הגולש לעשות בדיוק את מה שרציתם. רבות מדובר לאחרונה על הצורך בתוכן שיווקי איכותי, במיוחד בכל מה שקשור לרשת האינטרנט. רשת בה בשנת 2013...

פינטרסט – מדריך למשתמש ועצות למשווק המתחיל

מדריך בסיסי למשתמש לראשונה בפינטרסט- עובדות מעניינות על רשת חברתית זו, לשם מה קיים השירות וכיצד תוכלו לעשות בו שימוש שיווקי המועיל לחשיפת אתרכם באינטרנט. פינטרסט היא רשת חברתית יוצאת דופן אשר נהנית ממוניטין של רשת חברתית ייחודית ואקסקלוסיבית בה המשתמשים יכולים להעלות...

בהלת הקישורים : שני צדדים למטבע

כיצד מתייחסים בעלי אתרים ומשווקים מטעמם לכלי החדש של גוגל להסרת קישורים? האם בניית קישורים בעידן החדש משאירה מקום לסחיטות ומניפולציות ומה הקשר בין זה לבין הכלי? כאשר גוגל הוציאה את עדכון "פינגווין" במטרה לפגוע בכל אותם מקדמי אתרים שעושים שימוש יתר בקישורים...

הפחד מבניית קישורים – העיקר לא לפחד כלל?!

האם הקידום השחור או האפור ימשיך לעבוד או האם גוגל ידע להתמודד עם הכל? כנסו וקראו על בניית קישורים על פי הנחיות גוגל (וכמובן גם נגד ההנחיות…) אם בשבוע שעבר כתבתי על הטרנד החדש של הסרת קישורים בעיתיים, השבוע אני רוצה לכתוב על תופעה דומה, אבל לא פחות חשובה : הפחד...

איך תנסחו כותרת למנועי חיפוש שתעזור לקידום

חלק מהאלמנטים המסייעים בקידום אינם בשליטתנו באופן ישיר אולם החלק האחר, העוסק באופטימיזציה של דפי האתר למנועי החיפוש, בהחלט כן. המטא טייטל (או בעברית – הכותרת למנועי החיפוש) הוא אחד מאלו, ואף מהחשובים שבינם. על כן החלטתי לכתוב עליו ראשון. על פניו, כאשר הגולש נכנס...