פרסום ביוטיוב – אחריות לתוצאות!

פרסום ביוטיוב הוא שיטת פרסום חדישה אשר מאפשרת בקרה מלאה על ההוצאות יחד עם תוצאות מרשימות! היכנסו לקבלת מידע נוסף ולפרטים אודות הזמנת השירות.

מראה מסך בתוך יוטיוב במחשב

בשנים האחרונות יותר ויותר מפרסמים מבינים את הכוח שטמון בוידיאו ובפרסום ושיווק באמצעות וידיאו.
אם בעבר אתרי הוידיאו הגדולים כגון יו-טיוב או פליקס (מבית תפוז) הסתפקו בסרטונים שמועלים על ידי חברות יחסי ציבור ומותגים,
הרי שהיום הם מציעים גם אפשרויות שיווק אקטיביות ומניסיוננו, אפקטיביות, באמצעות קטעי וידאו קצרים או באנרים.

לפרסום באמצעות וידיאו או בתוך וידיאו יש מספר יתרונות משמעותיים לעומת פרסום קלאסי באמצעות מודעות טקסט:

1. התאמה של הפרסומת לסרטון לפניו היא מופיעה, ובהסתמך על היסטורית הצפייה של הגולש.

2. הצופים כבר רגילים למודל זה מן הטלוויזיה ושידורי טלוויזיה ברשת.

3. הפרסום הוא אוטומטי והגולש לא צריך לבצע פעולה כלשהיא כדי להתחיל לצפות בפרסומות, זאת בשונה ממודעות טקסט קלאסיות.

 

 

ממשק הפרסום של יו-טיוב הוטמע לאחרונה עם זה של Adwords, כך שניתן לנהל את כל הקמפיינים ביו-טיוב ממש כאילו היו קמפיינים רגילים של Adwords.
באופן דומה, ולפי רצון המפרסם, הפרסומות יכולות להופיע גם באתרים חיצונים המציגים סרטונים.
הפרסום מותאם גם ל – Mobile, כך שהמפרסם מקבל גישה לכל המכשירים הפופולאריים בשוק.

 

 

פרסום באמצעות וידאו (מודעות TrueView)

אלו הן אפשרויות הפרסום העיקריות בוידאו שזמינות ביו-טיוב נכון לסוף 2012 :

פרסום זורם – אלו הן הפרסומות הקצרות שמופיעות לפני קטעי וידאו קצרים או ארוכים. הגולש יכול לדלג על הפרסומות הללו לאחר חמש שניות.

החיוב מתבצע כאשר הגולש מגיע לנקודת 30 השניות או סוף הפרסום

פרסום שקופיות – זהו הפרסום הפחות נפוץ, לפחות בארץ, והוא מוגבל רק לסרטונים שאורכם 10 דקות לפחות. הגולש יכול לבחור באיזו פרסומות לצפות לפני שהסרטון עצמו מתחיל, או לבחור ולראות את הפרסומות במהלך הסרטון, כאילו הייתה זו הפסקת פרסומות (זהו למעשה מודל הפרסום שמקובל ברוב נגני הוידיאו העצמאיים ברשת הישראלית כגון אלו של ynet ונענע 10).

התשלום במודל זה מתבצע כאשר הגולש בוחר לצפות בפרסומת הספציפית של המפרסם

מודעות חיפוש – מודעות אלו מופיעות בראש תוצאות החיפוש או בסופן, כאשר המשתמש מקליד מילות מפתח מסוימות בחיפוש של יו-טיוב.
החיוב מתבצע כאשר הצופה בוחר לצפות בסרטון (כלומר, ההופעה של הסרטון בתוצאות החיפוש הינה ללא עלות, ממש כמו מודעות Adwords קלאסיות).

 

פרסום מודעות תצוגה בתוך וידאו (מודעות InVideo)

אלו הן מודעות באנרים המזכירות את המודעות הקלאסיות של גוגל באתרים חיצונים , אך הן מופיעות כשכבה נוספת מעל הוידאו הנוכחי בו צופה המשתמש.
למודעות אלו יש בדרך כלל מספר מוגבל של גדלים סטנדרטים וניתן לשלוח אותם בפורמט תמונה רגיל או קובץ SWF עם אנימציה קצרה.
מומלץ לבדוק את כל המגבלות החלות על פרסום מהסוג הנ"ל בעמודי העזרה הרשמיים של גוגל בעברית.

אנו בוואו, משתמשים בפרסום ביוטיוב, כחלק משיטת הדייג לשיווק בהצלחה באינטרנט.
לקוחותינו מעידים על הצלחת הפרסום ובייחוד כאמצעי להשגת פניות במחיר נמוך.
הפרסום בוידאו יצליח לכם במיוחד, בשיטות לשיווק חוזר למבקרים אשר כבר קיבלו מכם הצעה ועדיין לא נענו.

צרו קשר ונבדוק את התאמתכם לתוכנית.