שיפור מתמשך בפניות ומכירות – שיפור יחס המרה

השלב האחרון והלא סופי בהפעלת מסע הפרסום הוא מדידה מתמשכת של ביצועי המסע בערוצים השונים.
לא רבים מכירים בערך האמיתי של שלב זה, אנחנו בוואו נותנים לו חשיבות עליונה. כאן בעצם נקבע כמה אפקטיבי יהיה מסע הפרסום שלך לאורך זמן.

אם ישנו שינוי בהרגלי הצריכה של הלקוחות שלך זהו השלב שבו נעלה על השינוי.
כמו כן יתכן פשוט שאחד הפרמטרים התברר כאפקטיבי במיוחד בנקודה זו נדע לשים לו את הדגש הנכון.

לכן ביצוע שינויי דגשים, ניתוח כל ערוץ בפני עצמו וכמובן, מתן חיזוק במקומות הנדרשים
הם קריטיים לצורך הבאת תוצאות מסע הפרסום למקסימום.

באמצעות ניתוחים סטטיסטיים מתקדמים ומעקב מדויק אחר כל פניה ומכירה נוכל לתעל את ההשקעה למקומות הנכונים ביותר.
לרשותנו מערכות אשר נבנו, בהתאמה אישית, על מנת לתת לנו את המידע  החשוב, שמקדם אותך.

אחריות על תוצאות

אנחנו כה בטוחים בהצלחתך עד כדי כך שאנו מוכנים לערוב לה, ובלבד שגם אתה מחויב לתהליך.

במידה ולא נביא לך, לפחות 30% יותר פניות, במהלך 4 החודשים מתחילת התהליך,
נחזיר לך את עלויות הניהול אשר שילמת לנו- במלואם.

התקשר היום ובדוק את התאמתך לתוכנית.