שיווק באינטרנט שמניב תוצאות

אם תשאל את האדם הממוצע ברחוב, מהו ערוץ הפרסום שמביא הכי הרבה לקוחות, קרוב לוודאי
שהתשובה שתקבל תהיה: "טלוויזיה".
עכשיו אני עומד להפתיע אותך: בסקר מתעניינים שנערך בפרויקט בנייה מאוד גדול במרכז,
שהושקעו בו מאות אלפי שקלים בפרסום, התקבלו התוצאות הבאות:
• 20% מהפונים הגיעו בעקבות פרסום בשלטי חוצות (על האיילון)
• 35% מהפונים הגיעו בעקבות פרסום בטלוויזיה.
• 30% הגיעו בעקבות הפרסום באינטרנט ובעיקר בזכות קידום אתר שהצליח– בגוגל.
עד כאן נשמע סביר נכון?
אז זהו, שלא….
למה?
ישנו נתון אחד שלא סיפרתי לך:
ההשקעה בפרסום בטלוויזיה עמדה על סדר גודל של 100,000 ש"ח
ההשקעה בשיווק באינטרנט באינטרנט עמדה על פחות מ 10,000 ש"ח
כלומר כדי לקבל עוד 5% בכמות המתעניינים, השקיע הקבלן עוד 90,000 ש"ח

קבל חומר למחשבה…

בכמה הייתה גדלה כמות המתעניינים אם הקבלן היה מעביר 10,000 ש"ח
מתוך תקציב הטלוויזיה לפרסום בגוגל או ברחבי האינטרנט?

כנראה שבהרבה.

העסקים שעשו צעד דומה  איתנו והעבירו תקציבי מדיה לפרסום בגוגל כבר יודעים את התשובה.
כאן נוכל לעזור גם לך.

אחרי גיבוש המאפיינים מגיע שלב השיווק באינטרנט. בשלב זה אנחנו בונים עבורך את מסע השיווק,
בערוצים הרלוונטיות ביותר באינטרנט עבורך. אלו יכולים להיות: רשת החיפוש בגוגל, רשת המדיה בגוגל, גוגל פלוס, פייסבוק, בינג, טוויטר,
לינקדאין, ג'ימייל, האוטבריין ועוד חיות למיניהם.
ייתכן שקהל היעד שלך כלל לא נמצא בערוץ אחד ולעומת זאת ערוץ אחר משמש לו כר לפעילות חברתית נמרצת.
במקרה כזה אנחנו פשוט דואגים למקד את הפרסום בערוץ הספציפי כדי שמסע הפרסום שלך ייתן לך
מקסימום חשיפה ומקסימום פניות או מכירות אונליין, במינימום מחיר.עד כאן, נשמע מעניין?

הערך שאנו נותנים לך לא נגמר כאן.
זה ממשיך במדידת חווית הגולש ושיפור יחס הרכשת הלקוחות באתר שלכם.
ולבסוף, בגולת הכותרת: הדרכות לסגירת עסקאות אופליין (מחוץ לאתר)
כי בסופו של עניין- שם ברב המקרים מודדים את התוצאות.

מה דעתך על התוכנית שלנו?

נשמח להפגש לקפה ולהסביר לך את התוכנית לפרטיה. זה ישתלם לך.