שיווק באמצעות פרסום בפייסבוק- כך תגיע לעוד לקוחות נאמנים

אנשים שוכבים במעגל עם כשיידיהם מצביעות בלייקהאם אתם רוצים לצבור לעצמכם קהילה אדוקה של אוהדים בפייסבוק עם נאמנות חזקה למותג ולהגדיל את המכירות?
אם כן – פרסום בפייסבוק הוא בדיוק בשבילכם!

שיווק בפייסבוק, באמצעות פרסום בפייסבוק מאפשר לכם ליצור ערוץ ישיר ודיאלוג עם עשרות אלפי לקוחות פוטנציאלים.
זאת על ידי ניהול של עמודי פייסבוק עסקיים ואף להגיע בצורה חכמה ביותר, לאלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים דרך פרסום מודעות ממומנות הפונות רק לקהל הרלוונטי. ואפשרויות תרגוט קהלים רלוונטיים בפייסבוק ובאינסטגרם כיום הם רבות מאין ספור!

דף עסקי הבנוי בצורה טובה ומתעדכן לעיתים תכופות הוא לא רק שער כניסה נהדר, אלא אמצעי לחיזוק המותג קריא, העסק שלכם במנועי החיפוש לרבות גוגל. כאשר ממנפים את זה ויודעים להפנות ממודעות ויראליות תנועה ממוקדת אל טופס לידים או אל דף נחיתה ייעודי, העסק מתחיל לספור את הכסף!

בנוסף, במידה וזה קיים, בחיפוש אחר שמכם, מנועי החיפוש יציגו בראש ובראשונה את האתר שלכם ולאחר מכן, פרופילים רלוונטיים מהרשתות החברתיות הפופולאריות.
כך הלקוחות הפוטנציאלים שלכם נחשפים אליכם ביותר מתוצאה אחת ומעריכים, לפיכך, כמה מדובר בעסק "רציני" ומבוסס.  פעם אחת דרך האתר שלכם, ופעמים נוספות דרך דפי הפרופילים ברשתות החברתיות ובינם, איך לא, פייסבוק. לרוב במקום ה1 אחרי האתר שלכם.

בכניסה לדף הפייסבוק שלכם, מזהה הצרכן הפוטנציאלי איזה סוג של שירות אתם מעניקים "לאחר המכירה" וכיצד אתם משמרים את הקשר עם הלקוח – שירות ושימור לקוחות. (דבר שבעיני רבים אינו פחות חשוב מהמכירה עצמה).

באמצעות שיווק בפייסבוק, ניתן לעשות גם הרבה יותר מאשר פרסום אפקטיבי בפייסבוק או קידום אורגני בערוץ.
תחת הגדרת צרכים נכונה ואסטרטגיה ניתן למשל לפעול גם ליצור שיתופי פעולה בונים עם בעלי עסקים אחרים בתחומכם.
קשר חברי ואוהד בין קולגות עשוי להתבטא בפעילויות כמו: ניהול וובינרים משותפים, קשרים לצורך פרסום פוסט אורח באתרים רלוונטיים,
יצירת הפניות הדדיות לצורך גיוס אוהדים חדשים ועוד.

שיווק מתקדם וחדשנות דרך פרסום בפייסבוק שיודע לתרגט את הפרסונה הרלוונטית למוצר (הלקוח האידיאלי)

בעולם לא חסרים סיפורי הצלחה של מותגים גלובאליים בפייסבוק אשר זיהו קהלי יעד ספציפיים ויצרו בעבורם קמפיינים ייעודים.
לדוגמה, חברת האגיס בהונג קונג ביקשה מלקוחותיה להעלות תמונות של תינוקות לעמוד הפייסבוק שלהם.
הם עשו זאת, כמובן, דרך פרסום ממומן בפייסבוק אך אותו פרסום קיבל תפוצה אורגנית יוצאת דופן.
בשורה התחתונה:
הגולשים העלו כ – 4000 תמונות, אותן הפכה האגיס ללוח מודעות ענקי בתחנות הרכבת המהווה אטרקציה בפני עצמו.
האגיס למעשה הבינה שכל הורה רוצה להשוויץ בתינוק שלו, ולכן המהלך השיווקי היה כה חדשני וזכה להצלחה מרובה.

דוגמה יפה אחרת היא של חברת אמריקן אקספרס אשר העלתה פרסומות פרימיום ביום שבת שלאחר חג ההודיה האמריקאי לו קראה Small Business Saturday.
הפרסומת קראה לאנשים להגיע לאחד מזכייני המכירה של החברה ולהשתמש בקופון של 25$. כאן החברה למעשה ניצלה את בהלת הקניות של האמריקאי הטיפוסי לצרכיה וידעה כי קל יותר להעביר לו מסרים שיווקים בתקופה זו (חגים).
לאחר מכן היא קיימה עוד מספר מבצעים דומים בימי שבת, כאשר 40% מן הציבור האמריקאי כבר היה מודע למבצעים אלו!

מדוע לעבוד דווקא עם וואו?

יש הרבה חברות המעידות על עצמן שהן יודעות לשווק בפייסבוק כמו שצריך, לקוחותינו, יודעים להעיד בעדנו.
יש ברשותנו ניסיון שיווקי ברשת של מעל לעשור. זה דור במושגי האינטרנט.
היינו שם מהימים הראשונים בהם הפרסום בפייסבוק היה באג אחד גדול!
(תתפלאו, בעבר המצב היה גרוע יותר 😉
כשמדובר בפרסום בפייסבוק, תכלס, אין אבן שלא הפכנו והכל בניהולה של המומחית לענייני פרסום בפייסבוק, שכל פוסט שלה יוצא ויראלי- דינה יריב שטיינברג
כחברה קטנה ומשפחתית, כל פרויקט שיווקי מנוהל ישירות תחתי (איתן יריב), איש שיווק באינטרנט מזה 10 שנים.
כתוצאה מכך, המחויבות גבוהה, הלקוחות שלנו זוכים ליחס אישי וזמינות מלאה מצידנו וביחד- מצדיקה את המאמצים

יתרה על כך, ברצוננו לציין כי מכיוון שלמעשה אין כמעט חודש בו פייסבוק לא מכריזה על אפשרות שיווקית חדשה או שינוי כלשהו בממשק אשר עלול להפוך את הקערה על פיה,
יש צורך בחברה שמחדשת לפני כולם ודואגת להרים כל קמפיין בהתאם לחדשות ולהשיג את היתרון התחרותי בפייסבוק, לפני כולם.
אנו תמיד נעשה את המאמצים לעשות זאת לפני שהמתחרים שלכם מזהים את ההזדמנות… כי חדשנות שמועילה לכם, היא עניין טבעי עבורנו

אם ברצונכם לראות תוצאות בשטח, באמצעות מומחי שיווק באינטרנט צרו עימנו קשר עוד היום!