שיווק בפייסבוק- כך תגיע לעוד לקוחות נאמנים

אנשים שוכבים במעגל עם כשיידיהם מצביעות בלייקהאם אתם רוצים לצבור לעצמכם קהילה אדוקה של אוהדים בפייסבוק עם נאמנות חזקה למותג ולהגדיל את המכירות?
אם כן – שיווק בפייסבוק הוא בדיוק בשבילכם!

השיווק בפייסבוק מאפשר לכם ליצור ערוץ ישיר ודיאלוג עם עשרות אלפי לקוחות פוטנציאלים.
זאת על ידי ניהול של עמודי פייסבוק עסקיים ואף להגיע בצורה חכמה ביותר, לאלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים דרך פרסום מודעות ממומנות הפונות רק לקהל הרלוונטי.

דף עסקי הבנוי בצורה טובה ומתעדכן לעיתים תכופות הוא לא רק שער כניסה נהדר, אלא אמצעי לחיזוק המותג קריא, העסק שלכם במנועי החיפוש לרבות גוגל.

בחיפוש אחר שמכם, מנועי החיפוש יציגו, בראש ובראשונה את האתר שלכם ולאחר מכן, פרופילים רלוונטיים מהרשתות החברתיות הפופולאריות.
כך הלקוחות הפוטנציאלים שלכם נחשפים אליכם ביותר מתוצאה אחת ומעריכים, לפיכך, כמה מדובר בעסק "רציני" ומבוסס  פעם אחת דרך האתר שלכם, ופעמים נוספות דרך דפי הפרופילים ברשתות החברתיות ובינם, איך לא, פייסבוק.

בכניסה לדף הפייסבוק שלכם, מזהה הצרכן הפוטנציאלי איזה סוג של שירות אתם מעניקים "לאחר המכירה" וכיצד אתם משמרים את הקשר עם הלקוח – שירות ושימור לקוחות. (דבר שבעיני רבים אינו פחות חשוב מהמכירה עצמה).

באמצעות השיווק בפייסבוק, ניתן לעשות גם הרבה יותר.
תחת הגדרת צרכים נכונה ואסטרטגיה ניתן למשל לפעול גם ליצור שיתופי פעולה בונים עם בעלי עסקים אחרים בתחומכם.
קשר חברי ואוהד בין קולגות עשוי להתבטא בפעילויות כמו: ניהול וובינרים משותפים, קשרים לצורך פרסום פוסט אורח באתרים רלוונטיים,
יצירת הפניות הדדיות לצורך גיוס אוהדים חדשים ועוד.

שיווק מתקדם וחדשנות

בעולם לא חסרים סיפורי הצלחה של מותגים גלובאליים בפייסבוק אשר זיהו קהלי יעד ספציפיים ויצרו בעבורם קמפיינים ייעודים.
לדוגמה, חברת האגיס בהונג קונג ביקשה מלקוחותיה להעלות תמונות של תינוקות לעמוד הפייסבוק שלהם.
הגולשים העלו בסופו של דבר כ – 4000 תמונות, אותן הפכה האגיס ללוח מודעות ענקי בתחנות הרכבת המהווה אטרקציה בפני עצמו.
האגיס למעשה הבינה שכל הורה רוצה להשוויץ בתינוק שלו, ולכן המהלך השיווקי היה כה חדשני וזכה להצלחה מרובה.

דוגמה יפה אחרת היא של חברת אמריקן אקספרס אשר העלתה פרסומות פרימיום ביום שבת שלאחר חג ההודיה האמריקאי לו קראה Small Business Saturday.
הפרסומת קראה לאנשים להגיע לאחד מזכייני המכירה של החברה ולהשתמש בקופון של 25$. כאן החברה למעשה ניצלה את בהלת הקניות של האמריקאי הטיפוסי לצרכיה וידעה כי קל יותר להעביר לו מסרים שיווקים בתקופה זו (חגים).
לאחר מכן היא קיימה עוד מספר מבצעים דומים בימי שבת, כאשר 40% מן הציבור האמריקאי כבר היה מודע למבצעים אלו!

מדוע לעבוד דווקא עם WAO?

יש הרבה חברות המעידות על עצמן שהן יודעות לשווק בפייסבוק כמו שצריך, לקוחותינו, יודעים להעיד בעדנו.
יש ברשותנו ניסיון שיווקי ברשת של מעל לחמש שנים.
כחברה קטנה ומשפחתית, כל פרויקט שיווקי מנוהל ישירות תחתי (איתן יריב), איש שיווק באינטרנט מזה 10 שנים.
כתוצאה מכך, המחויבות גבוהה, הלקוחות שלנו זוכים ליחס אישי וזמינות מלאה.

יתרה על כך, ברצוננו לציין כי מכיוון שלמעשה אין כמעט חודש בו פייסבוק לא מכריזה על אפשרות שיווקית חדשה או שינוי כלשהו בממשק אשר עלול להפוך את הקערה על פיה,
יש צורך בחברה כמו WAO אשר יודעת לעבוד בצורה חדשנית ולהתאים כל קמפיין לשינויים ולתמורות החלים בשוק.
אנו תמיד נעשה את המאמצים לעשות זאת לפני שהמתחרים שלכם מזהים את ההזדמנות… כי חדשנות שמועילה לכם, זו לא משהו שזר לנו.

אם ברצונכם לראות תוצאות בשטח, באמצעות מומחי שיווק באינטרנט צרו עימנו קשר עוד היום!