יועץ שיווק וקידום אתריםהאם יש לך עסק קיים או עסק בהקמה שזקוק ללקוחות?
התשובה האבסולוטית לשאלה הזו היא תמיד – כן.

בשביל לדעת שאחרים עושים את זה באינטרנט, מספיק לבחון עסקים מתחרים או כאלו שמספקים מוצרים שעונים על אותו צורך.

השאלה היא רק, אין עושים את זה נכון.

יועץ שיווק מנוסה, ידע לסלול את הדרך.
השאלה היא איך בוחרים.

איך מוצאים יועץ שיווק באינטרנט שידע לכוון את הכלים שברשותך כך שייצרו עבורך יותר פניות ומכירות?
איך נדע שזה ריווחי עם מינימום סיכון ומקסימום תשואה?

לפני שאתה עושה את הצעד הראשון, אני מזמין אותך לקרוא ולהתרשם אם יש בינינו כימיה. אם כן, אשמח לארח אותך לקפה ולדבר על התוכנית שתגרום בדיוק לכך.

מה שמעסיק בעלי עסקים רבים שפונים אלי (ואולי גם אותך) היא השאלה כיצד יוכלו לתת אמון באנשי שיווק, מקדמי אתרים, יועצי קידום אתרים ועוד "מקצוענים" בכובעים כאלו ואחרים, אשר מבקשים שתשימו "הרבה כסף על השולחן" מבלי לקבל תוכנית מוגדרת שמטרתה החזר ברור על ההשקעה,

כן, אני מכיר את זה. הייתי שם.
כשסיימתי לעבוד כשכיר בחברת קידום אתרים מובילה, חשבתי שאני כל יכול.
וקיבלתי גם מה שרציתי. קידמתי את האתר שלי, תוך חודשים ספורים, למקומות הראשונים בגוגל.
בינינו, הרבה עסקאות, לא ראיתי מזה. כי קידום זה לא הכל. צריך לדעת לבחור את הלקוח שלך נכון, לדעת למכור לו, יש עוד הרבה גורמים במשוואה הזו ואני הייתי טירון בעסקים.
אחרי כמה יועצי דמה ואלפי שקלים מיותרים הגעתי לאיש הנכון שעזר לי להרים את העסק.

אבל זה לא חייב להיות כך. לא אם יודעים לבחור נכון כמובן.

דרך אחת לבחור

היא לשלם ליועץ על בנק שעות יעוץ מבלי לבדוק אותו

נכון, יש את ההמלצות ברשת, יש מאות חברים בלינקדאין וגם כמה המלצות טובות. הוא מנהל קבוצה בפייסבוק.
אבל בינינו, מה זה אומר על היכולת שלו לסייע לכם בעסק שלכם? מה זה אומר על הצלחות עם עסקים אחרים?

דרך שניה לבחור

היא לקנות שעת יעוץ ולבדוק במי מדובר ואם יש כימיה
לקנח עם המלצות לקוחות.

דרך שלישית – כמו הדרך השניה רק ללא סיכון.

תראה, אני לא עובד עם כל אחד אבל כשאני מוצא עסק שמעניין אותי, שאני מאמין בבידול שלו, יש מצב שאגבה את דמי הניהול על עבודתי- עם התוצאות.

שמי איתן יריב, ואני מאפשר לעסקים וחברות לקבל לקוחות חדשים, את הלקוחות שהם רוצים וצריכים.
אני פועל בכובעים של יועץ שיווק באינטרנט, מרצה, איש פרסום ושיווק ומומחה קידום אתרים.
בינינו, אני מעדיף את ההגדרה של מקדם חברות, ארגונים ועסקים להצלחה.
התפקיד שלי הוא לאפשר לעסק לצמוח. באמצעות האינטרנט

הכי חשוב לפני הכל- שתהיה התאמת ציפיות נכונה. 

בכל תקציב או משאבים תוכלו צפות לתוצאה אחרת. אך עם הצעה מיוחדת מספיק תוכלו להשיג הרבה יותר בפחות.
האם ניסחתם את ההצעה שלכם? האם אתם יודעים בדיוק מי קהל המטרה שלכם? הלקוח האידיאלי?

מה יקרה, לדעתכם, אם תוציאו מעט מידי?
מה אם תוציאו הרבה מידי?
מה אם תקבל פניות רלוונטיות מהאינטרנט אך לא תדע כיצד להפוך אותם ללקוחות הלכה למעשה או לתעל אותם לאפיקים הרצויים מבחינתכם?
חשוב מאוד, כבר בתחילת הדרך, לשים את הדברים על השולחן ולקבל הערכה מיועץ שהוא מאוד מנוסה.

ישנן חברות רבות אשר יעשו מה שרק אפשר על מנת לתאר לך את פעילותם, באופן שישתמע מכך שאתה, תוכל לשבת בחיבוק ידיים בשעה שהמכירות יגדלו בעצמן.
במציאות, אתה ואני, יודעים שזה לא כך.
קל לזהות את הנציגים של החברות האלו, הם יאמרו "כן" על כל מה שתבקש בשיחת המכירה ובסופו של עניין, יסכימו להתפשר ולסגור עסקה כמעט בכל תקציב שעומד לרשותך, גם אם הוא הרבה פחות ממה שהם הציעו לך.
זהו מצב נפוץ שלרוב מובילה לעסקה מסוג Lose-Lose ( הפסד- הפסד: שני הצדדים יוצאים נפסדים)
הגישה של איש המכירות היא "לספוג" את הההצעה של הלקוח לסגירת עסקה ללא רווח ממשי, הלקוח- כנראה יראה מזה הפסד אבל לפחות הספק קיבל  "עוד לקוח" שמקבל את מינימום המשאבים הדרושים (או פחות מכך).
מה שצריך לקרות, בפועל, הוא שמישהו עם מספיק ניסיון יבדוק את האפשרות הריאלית שאתה, כלקוח, תראה הצלחה אמיתית, כפי שאתה מגדיר אותה ובהתאם לתקציב שעל השולחן.

יועץ שיווק ופרסום מיומן יעשה זאת, על ידי כך שינתח בקפידה את התקציב שעומד לרשותך ויבנה עבורך תוכנית שיווקית מתאימה, מבלי להכנס להרפתקאות מיותרות ותוך בקרה מדויקת ווידוא החזר ההשקעה.
ואם התקציב לא עומד בקנה מידה אחת עם הציפיות, לבוא ולשים את הנתונים היבשים על השולחן.

אם תראה החזר השקעה סביר לעסקה ונניח שהיכולת שלך לספק את המוצר או השירות לא מוגבלת.

האם  תשקיע יותר? תגדיל את התקציב?
בכמה?

הרבה אנשים  יאמרו שכן. האם אתה בינהם?
רוב האנשים יאמרו שימשיכו להגדיל ללא גבול עד למיצוי האפשרויות.
אבל בשביל לבנות את האמון, רוב האנשים יעדיפו להתנסות בהצלחה קטנה יותר ולהמשיך מזה.

המטרה שלי היא לבנות לך תוכנית לשיווק נושא רווח (וודאי, החזר השקעה) בתקציב התחלתי.
אתה איתי , כמובן, כל עוד אני מועיל לך. זו לא חתונה קתולית.

קצת עלי

מאחורי עומדות שנות ניסיון רבות שבהם סיפקתי ייעוץ ושירותי קידום עסקים לחברות ועצמאיים ברשת האינטרנט. חלקן כמנהל פרויקטים בכיר בחברת קידום אתרים מובילה, ובשנים האחרונות, במסגרת וואו שיווק באינטרנט.
למרות שבעבר פעלתי גם כיועץ לשיווק פורטלים ואתרי ענק בארץ ובעולם, בשנים האחרונות, אני משקיע את הזמן והמוטיבציה שלי בחברות עם חזון, חברות מעניינות ועסקים עם ייחוד שאני נהיה לראות אותם גדלים יחד עם השירות שלנו. 

הכל מתחיל מבידול:

על מנת להתחרות על החשיפה הרלוונטית בעבור הביטויים התחרותיים ביותר עליכם לדעת, איך לפעול טוב יותר  או אחרת ממתחריכם.
במקרים מסוימים, מתחריכם פועלים בתחום בו אתם נמצאים שנים לפניכם ושם במיוחד, צריך להיות חכמים יותר ולא תמיד להתחרות באופן ישיר. אני תמיד שואף לבחון את החולשות של המתחרים שלכם ולמנף אותם לטובתכם.

חווית משתמש:

היום, ישנו משקל רב לאיכות האתר. אתר המספק חווית משתמש טובה ממתחריו יעמוד בראש התוצאות במבחן הזמן.
בשביל לדגום ולשפר את נראות האתר בפני הגולשים ומנועי החיפוש, ולהצליח בכך בתחרות, מול אחרים.

אתה צריך יועץ עם ראייה הוליסטית של כל מרכיבי השיווק
כמה לדעתך יעזור לך יועץ עם ניסיון אמיתי ורב בשיווק באינטרנט על כל מרכיביו?

ביחד נתקדם צעד אחר צעד, ליישום השיווק להצלחה.

למי מיועד הייעוץ בנושא קידום האתר?

ייעוץ לצורך שיווק  מוצלח באינטרנט מיועד לחברות או עסקים,  אשר מעוניינים בקבלת הרבה יותר לקוחות ומכירות דרך אתר אינטרנט מצליח וערוכים לכך.זה לא משנה אם העסק יושב בישראל או בחו"ל.

גם האתר היפה ביותר- חסר ערך ללא ניראות אמיתית במנועי החיפוש ובמדיה חברתית. לפיכך, מטרתי, כיועץ שיווקי שפועל באינטרנט תהיה לסייע לכם בבניית הכבישים והאוטוסטרדות, אשר יביאו תנועה ערה של גולשי אינטרנט מכווני מטרה לאתרכם.
יחד עם זאת, היות והבאת תנועה, לרוב, עולה כסף (גם אם מדובר במשאבי זמן המתורגמים לכסף), אני לא מכוון לכל תנועת גולשים מכוונת מטרה כללית אלא רק לזו שמגיעה אל אתרכם בזכות ערכים מוספים להציע.
לשם כך, אני בוחן את המקום בו תוכלו למנף את היתרון שלכם לקבלת פנייה רלוונטית ביתר קלות ודוחף את המסרים שלכם לשם. בכל הכוח ובעיקר, הרגש והשכל.

קבלת הדרכה מיועץ אינה מחליפה פעילויות קידום ושיווק שוטפות

אם אתם מעוניינים ליהנות מפירות ההצלחה, דרך אחת לממש את זה תהיה באמצעות העבודה איתי.
כאשר תיישמו ותטמיעו את המלצותיי, האתר שלכם יתקדם למקומות הנחשקים עבור הביטויים שמביאים לכם לקוחות.
לשם כך חשוב להבין שעליכם לספק תשומת לב ומשאבים. בעיקר משאבי זמן.
קידום העסק שלכם באינטרנט אינו מתבסס על פעילות רוטינית, אלא על חשיבה מחוץ לקופסה ופעולות מגוונות כתוצאה מחשיבה זו.
לשם כך נדרש מכם להקדיש  זמן ורצון להתחייב לתהליך.

אם אין ברשותכם זמן לכך, אבנה עבורכם הצעה לשירותים, שיביאו אתכם לשם, במסגרת בנק שעות ריאלי.
פעמים רבות אנו מוציאים אפיון עבודה מוגדר היטב לפרילנסרים מומלצים בתחום תוך פיקוח הדוק על ביצוע נכון.
אלו בהחלט סוגיות שנבחן במטרה להוזיל את התהליך ככל האפשר ולראות החזר השקעה ותמורה גדולים ככל האפשר.

עד כמה חשוב לדעתכם לקבל יעוץ אם תרצו לעשות את הדברים בעצמכם?

אם אינכם מעוניינים בשירותי פרילנסר או חברה, חשוב במיוחד, שתקבלו ייעוץ מאיש שיווק בעל ניסיון רב, אשר יבחן את מטרותיכם ויבנה עבורכם תכנית, בהתאם למשאבים העומדים לרשותכם.
ישנן מגוון שיטות אפקטיביות לקידום החשיפה שלכם ברשת, חלקן יותר וחלקן פחות. חלקן יקרות וחלקן זולות יותר.

האם ידעתם שבעולם של קידום אתרים ישנן שיטות רבות המעמידות את אתרכם בסיכון? סיכון להעלם מהתוצאות ומהחשיפה הקיימת ולזמן לא מוגבל?
חברות קידום" רבות עדיין משתמשות בשיטות אלו, ומבטיחות מיקומים ראשונים מבלי להתייחס בכובד ראש להשלכות אפשריות בטווח הארוך.
מה יקרה אם תתפתו לקחת את ההצעה הזולה?

רק יועץ בעל ניסיון יידע להתוות דרך נכונה וזהירה, על ידי בחינת המגבלות הקיימות, הן ברמת תקציב הלקוח והן לעניין משאביו הפנויים. 

השאירו את פרטיכם בטופס צור הקשר או התקשרו עכשיו 03-9628690. יחד, נבנה תוכנית אמיתית לקידום אתרכם ועסקכם ברשת.

דוגמאות לשירותי יעוץ נפוצים

  • מחקר ואפיון הלקוח האידיאלי של החברה שלך
  • בדיקה ושיפור קידום האתר במנועי חיפוש – במקרה בעיות טכניות באתר
  • מחקר פרטני לבחינת קושי הקידום של כל ביטוי הרלוונטי אליכם, בהשוואה לתחרות הקיימת – רק כך תוכלו להשקיע את הזמן והמשאבים רק במקומות הנכונים.
  •  אפיון מפורט של אופטימיזציית קוד ותוכן הנדרשת לדפי האתר בהתאם למילות המפתח אותם תרצו לקדם בגוגל- להשיג הרבה יותר חשיפה רלוונטית בתוצאות החיפוש!
  • הדרכות – כיצד תוכלו לגרום לאתר שלכם למשוך קישורים איכותיים באופן טבעי, וכיצד תשיגו את הקישורים הטובים ביותר לתועלות הקידום.
    קישורים, שיתופים ו"ליייקים" וכיצד להשיג אותם ולעזור לגוגל להבין שאתם רלוונטיים לגולשים ולתעדף אתכם על פני המתחרים!
  • כיצד להרשם בהצלחה בתוכנית גוגל+ לוקאל (גוגל מקומות) ולהצליח למנף את הפלטפורמה הזו בשביל להחשף יותר כעסקים רלוונטיים בקרבת אזור מגוריכם
  • כיצד לפרסם נכון בגוגל, מבלי לפשוט את הרגל..
  • האם פייסבוק או גוגל זה הזירה שלך ואיך תעשה את זה נכון בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם, האוטברייין…
  • ואם בכלל אתה צריך את כולם או עדיף להתמקד רק בכמה

עלות

  • לדבר איתי בטלפון ולברר מה כדאי והאם יש כימיה- לא עולה כסף. התקשרו עכשיו: 03-9628690
  • המחיר לשעת יעוץ הינו 500 ש"ח לשעה + מע"מ. נשמח לתאם אתכם חצי שעה לפגישת היכרות ללא תשלום.
  • התקשרו לקבלת הצעת מחיר לבנק שעות קבוע ליעוץ (המחיר יותאם אישית בהתאם לכמות שעות היעוץ החודשיות הנדרשות)

היעוץ הראשוני תבצע במשרדינו, ברחוב הפרח 80, בראשון לציון
יעוץ בתשלום יתבצע במשרדנו או במקום מוסכם מראש- מאשקלון עד חדרה.


במידה ואתם מעוניינים בכך, תוכלו להכנס כעת אל מדריך קידום אתרים, לקרוא וללמוד מעט על עקרונות החשיפה הטבעית של אתרכם בתוצאות החיפוש. (שלא בתשלום)
המדריך אינו מהווה תחליף ליעוץ  אלא רק מסביר קודם עקרונות וממחיש מספר פעולות טכניות ושיווקיות שמסייעות לביצוע התאמה אפקטיבית של אתרכם, למנועי החיפוש ולפיכך, גם לקבלת חשיפה מוגברת ללקוחות פוטנציאליים
חשוב לציין, שמרכיבי הקידום משתנים מתחום לתחום ונוספים להם, מרכיבים רבים המצריכים מאתנו ללמוד, לעקוב ולעשות  שימוש נכון בידע והניסיון המצטבר.