איך למנוע העתקת תוכן באמצעות גוגל תג מנג'ר – How to stop users from coping your content

מניעת גולשים מהעתקת התוכן שלנו באתר באמצעות שימוש מחוכם בגוגל תג מנג'ר

לעיתים, יש מצבים בהם אנו חוששים שלאחר שסיימנו להשקיע בכתיבת תוכן מקורי ואיכותי והעלינו אותו לאתר, יצוץ לו מישהו שאין לו זמן או כוח לנסות לחשוב על תוכן למאמר ופשוט יבוא ויעתיק לנו את התוכן לאתר שלו.
אומנם ניתן להשתמש בכלים כמו Copyscape שמיידעים אותך על כך שמישהו מעתיק את התוכן שלך באתר, אך הרבה פעמים, לא יהיה קל כ"כ לבקש מ"המעתיק", להסיר את התוכן, ובמילא, הדבר גורם לבעיות מבחינת הקידום האורגני של האתר.

החדשות הטובות הם- שיש דרך למנוע את זה מלכתחילה באמצעות גוגל תג מנג'ר

לכן, בחרתי להשתמש בשיטה שתתריע לגולש שמנסה להעתיק את התוכן ל CLIPBOARD שלו (לחצן ימני של העכבר>העתק) , פופאפ שיודיע לו שאסור להעתיק את התוכן הזה לאתר אחר.

איך בדיוק אפשר למנוע את העתקת התוכן לאתר אחר?

בעיקרון, זה מחולק ל-2 שלבים:
1) בניית טריגר שמופעל בעת שהגולש מעתיק קטע טקסט מהאתר שלי ל CLIPBOARD (לחצן ימני של העכבר>העתק))
2) הצגת פופאפ שמודיעה לגולש שאסור לו להעתיק את פיסת התוכן המועתקת לאתר שלו.

מה צריך לעשות בפועל כדי שזה יקרה?

לא הרבה,
פשוט לצפות בסרטון ולעקוב צעד אחר צעד בהדרכה, וזה אמור להסתדר 🙂

כדי להתקין את הטמפלט של תג מנגר של העתקת התוכן יש ללחוץ על הלחצן הימני של העכבר ולשמור בשם את הקובץ הזה- GTM – copy paste
(קרדיט ל AnaliticsMania)

כדי להתקין את הפופאפ באתר שלכם יש ללחוץ על הלחצן הימני של העכבר והוריד בשם את הקובץ הזה – פופאפ טקסט
(קרדיט לmeasureschool על הקוד של הפופאפ)

ולאחר מכן לפתוח את הקובץ באמצעות Notepad

מחפשים להתקדם יותר בגוגל תג מנג'ר? אנחנו מזמינים אותכם לסדנת תג מנג'ר ייחודית שתלמד אתכם כל מה שתצטרכו לדעת ב-GTM, מבטיחים שתאהבו

Picture of איתן יריב

איתן יריב

מה דעתך?

גולשים שקראו את זה קראו גם את:

השגת קישורים איכותיים

קישורים איכותיים בשונה מקישורים אחרים נכון להיום קיים קונצנזוס בקרב אנשי קידום אתרים כי קישורים איכותיים הם עדיין בין הגורמים החשובים ביותר המצביעים על רלבנטיות

קרא עוד

בהלת הקישורים : שני צדדים למטבע

כיצד מתייחסים בעלי אתרים ומשווקים מטעמם לכלי החדש של גוגל להסרת קישורים? האם בניית קישורים בעידן החדש משאירה מקום לסחיטות ומניפולציות ומה הקשר בין זה לבין הכלי?

קרא עוד

האם הציטוטים יחליפו את הקישורים בקידום הלוקאלי?

כאשר כולם מחפשים תחליף לקישורים, ישנם אנשי שיווק רבים אשר כותבים על התחליפים האפשריים ובהם ציטטות רבות (אזכורים) של שם העסק, כתובתו ופרטים רלוונטיים אחרים. איתי ברנר מספק פרשנות אישית למאמר שנכתב באתר באתר SearchEngineWatch.com , בנושא שיטות לשימוש באזכורים אלו, לתועלת הקידום הלוקאלי של בית עסק. בין היתר כותב איתי, מדוע, לדעתו, אין אלו מהווים תחליף של ממש לקבלת קישורים איכותיים.

קרא עוד