מדריך שיווק שותפים למתחילים – חלק רביעי

בחלקים הקודמים למדנו על שיווק שותפים מהיבטים שונים, מה זה, מה צריך בשביל זה, איך יוצרים קהל לקוחות וכיצד מגיעים אליו. במאמר הבא, האחרון בסדרה, אנחנו נלמד על התוכניות עצמן, נסקור מספר תוכניות, ומה הן שיטות התמחור שלהן.

אנחנו ממליצים לבחור כל תוכנית לעומק, לראות מה בדיוק כל אחת מהן מציעה, מה הגודל של כל תוכנית, אילו מוצרים היא משווקת, ועל פי כל הנתונים להחליט לאיזו תוכנית להצטרף.

תוכניות שיווק שותפים ישראליות

וויסל (wesell) – נחשבת לאחת מרשתות השותפים הגדולה ביותר בישראל, יש לה 11 אלף שותפים בפועל.

הרשת מתמחה בפרסום על בסיס הצלחה במנועי חיפוש, רשתות חברתיות ואתרים אחרים.

שיטות תמחור   CPA, .CPC, CPL, CPT, CPM, CPS –

סקינדו – מרשתות השותפים הראשונות שהוקמו בישראל, לרשותה 2500 שותפים ברשת.

שיטות תמחור –   CPA, CPC, CPL, CPT, CPM, CPS

זיפי – רשת שותפים ישראלית צעירה. מתמקדת במכירת מוצרים פיזיים דרך רשתות גדולות ומוכרות, כגון, אמאזון, איביי, אליאקספרס.

שיטת תמחור – CPA,  חמש אחוז לכל מוצר הנרכש דרך שותף.

פה לאוזן  – תוכנית שותפים שהפרסום בה מתבצע בין אנשים שנחשפים למוצרים שונים באתר, אלה משיגים את ההתעניינות של הלקוח, לוקחים ממנו טלפון, כתובת מייל ואז מזינים אותו באתר.

שיטת תמחור: פר ליד.

תוכניות שיווק שותפים בינלאומיות

קליקבנק – רשת שותפים עולמית שמכילה שני סוגי מוצרים, מוצרי ידע ומוצרי אינטרנט.

שיטת תגמול: CPA, CPS

תשלום על תוצאות – רשת שותפים בריטית גדולה אשר יש לה שותפים בכל העולם.

שיטת תמחור:  CPL , CPA, CPS –  הרשת מציעה 5 אחוז עמלה על הכנסות ממצורפים ישירים.

 

על מנת להבין לעומק מה זו כל שיטת תגמול, כיצד היא עובדת ואיזו מבין השיטות מתאימה לכם, אתם מוזמנים להיכנס למדריך שלנו "שיטת תגמול בתוכנית שותפים".

כאן מגיע לסיומו "המדריך המקיף לשיווק שותפים למתחילים". במדריך הצגנו בפניכם את התחום, מדוע כדי להשתלב בו, מה אתם צריכים לדעת לשם כך, כיצד מרוויחים ממנו ואיך אפשר להצליח בו.

חשוב מאוד לזכור, בשביל להצליח וליהנות מעבודה בשיווק שותפים, צריך לבוא עם ראש פתוח, מוכנות להשקיע, מוכנות לקחת סיכונים, והרבה סבלנות.

אנחנו נמשיך ללוות אתכם כאן עם מגוון מאמרים שונים בתחום, שיעזרו לכם ללמוד לעומק את הנושא, להצליח וליהנות ממנו.

עכשיו הקוביות ביידים שלך, בהצלחה .

למעבר אל מדריך שיווק שותפים מלא  >> (ללא חלוקת דפים)