תוכניות שיווק שותפים :

וויסל (wesell) – נחשבת לאחת מרשתות השותפים הגדולה בישראל, עם 11 אלף שותפים. הרשת מתמחה בפרסום על בסיס הצלחה במנועי חיפוש, רשתות חברתיות ואלפי אתרים אחרים.

שיטות תמחור  CPA, .CPC, CPL, CPT, CPM, CPS –

סקינדו – אחת מרשתות השותפים הראשונות שהוקמו בישראל עם 2500 שותפים ברשת.

שיטות תמחור – CPA, CPC, CPL, CPT, CPM, CPS

זיפי – רשת שותפים חדשה יחסית בישראל. מתמקדת במכירת מוצרים פיזיים דרך רשתות גדולות ומוכרות, כגון, אמאזון, איביי, אליאקספרס.

שיטת תמחור:  CPA על פי חמש אחוז לכל מוצר הנרכש דרך שותף.

פה לאוזן: תוכנית שותפים שהפרסום בה מתבצע בין אנשים שנחשפים למוצרים שונים באתר, אלה משיגים את ההתעניינות של הלקוח, לוקחים ממנו טלפון, כתובת מייל ואז מזינים אותו באתר.

שיטת תמחור: פר ליד.

קליקבנק – רשת שותפים עולמית שמכילה שני סוגי מוצרים, מוצרי ידע ומוצרי אינטרנט.

שיטת תגמול:CPA, CPS

תשלום על תוצאות – רשת שותפים בריטית גדולה אשר יש לה שותפים בכל העולם.

שיטת תמחור: CPL , CPA, CPS. מציעה 5 אחוז עמלה על הכנסות ממצורפים ישירים.

 

בשביל להבין טוב יותר מה זו כל שיטת תגמול ואיזו שיטה מתאים בשבילכם, היכנסו למאמר  "שיטת תגמול בתוכנית שותפים"

לסיכום, שיווק שותפים הוא תחום שכדי מאוד לחבור אליו במידה ואתם מעוניינים בהכנסה גבוהה. על מנת להכיר את התחום, לדעת כיצד מרוויחים, על מה וכיצד צריך להוציא כסף ועוד, חשוב לבוא עם ראש פתוח ללמוד דברים חדשים, אומץ לקחת את הסיכון ומוכנות לבחון תוכניות שונות עד שתמצאו את זו שמתאימה מבחינת יכולות, נוחות ועמלה.

בהמשך, אנחנו נסביר לכם כיצד לבחור את המוצר הטוב ביותר בשבילכם, כיצד להשאיר את קהל היעד שלכם איתכם, איך לפתח איתו מערכת יחסים ועוד שורה של דברים שחשוב מאוד לדעת על התחום.

בצורה כזו לא תהיו לבד, ואנחנו נצעד איתכם צעד צעד בתהליך!

עכשיו הקוביות ביידים שלך, בהצלחה .

 

למעבר לגרסת המדריך השלם ללא חלוקת דפים >>