תוכניות שיווק שותפים :

וויסל (ישראלי) – בין רשתות השותפי הגדולות בישראל עם כ11 אלף שותפים,רשת תוכניות השותפים WeSell מתמחה בפרסום על בסיס הצלחה במנועי חיפוש, רשתות חברתיות ובעוד אלפי אתרים. בין תוכניות השותפים הגדולות ביותר בישראל.

שיטות תמחור : CPA, .CPC, CPL, CPT, CPM, CPS

סקינדו (ישראלי) – בין תוכניות השותפים הראשונות שהוקמו בישראל, כ2500 שותפים ברשת .
שיטת תמחור : CPA, CPC, CPL, CPT, CPM, CPS

זיפי (ישראלי) – רשת שותפים חדשה יחסית שמתעסקת במכירת מוצרים פיזיים דרך רשתות ענקיות ומכרות (אמזון, איביי, אליאקספרס).

שיטת תגמול פשוטה : CPA של 5% לכל מוצר הנרכש דרך שותף.

פה לאוזן (ישראלי) – תוכנית שותפים שהפרסום בה עובר בין אנשים בה הם נחשפים למוצרים שונים באתר, כאשר משיגים את ההתעניינות של הלקוח לוקחים ממנו טלפון וכתובת מייל ולהזין היישר לאתר

שיטת תמחור : פר ליד.

קליקבנק (עולמי) – אתר תוכנית המכיל בו שני סוגים מוצרים : מוצרי ידע ומוצרי אינטרנט, באתר נוכל למצוא אלפי מוצרים כאלה .

שיטת תגמול : CPA, CPS.
תשלום על תוצאות (עולמי) – רשת השותפים הבריטית הגדולה ביותר .
מציעה 5% עמלה על הכנסות ממצורפים ישירים.

שיטת תגמול – CPL , CPA, CPS

בשביל להבין יותר טוב מהן שיטות תגמול ומה הכי מתאים בשבילכם היכנסו למאמר – שיטת תגמול בתוכנית שותפים .

לסיכום , שיווק שותפים הוא בהחלט תחום שכדי לחבור אליו במידה והרצון להכנסה טובה הוא גבוהה, בשביל להיכנס לדרך הזו נגיע עם תודעה שיהיה מצב שקצת כסף ילך תוך כדי, נגיע גם עם ראש פתוח ללמידה של דברים חדשים, אומץ לצאת לדרך חדשה ולבחן לא מעט תוכניות, למצוא את התוכנית שתתאים לנו הכי הרבה מבחינת נוחות ועמלה ומשם להמשיך ללמוד ללא שובע.
בהמשך גם נסביר לכם כיצד לבחור את המוצר הטוב ביותר בשבילכם, כיצד להשאיר את הקהל יעד שלכם איתכם, לפתח מערכת יחסים איתו ואפילו לבחור את רשת השותפים בעלת היתרונות המשמעותיים ביותר .

ככה שאם לא תרצה לנסות לבד, אנחנו הולכים איתך צעד צעד !

עכשיו הקוביות ביידים שלך, בהצלחה .

 

למעבר לגרסת המדריך השלם ללא חלוקת דפים >>