וואו. כל ההזדמנויות שלך

שיווק שותפים באינסטגרם

שיווק שותפים באינסטגרם

גללתם היום בפיד? שאלה רטורית… נכון 😉
מיותר לציין כשאנחנו עושים את זה, אנחנו רואים לא מעט סלבריטיז כמו קרדשיאנס או שחקניות הוליווד מוכרות עונדות שעון של מותג X ומספרות עליו "כמה הוא מדהים ויהיה מתנה נהדרת ליום הולדת הקרוב של מי מהיקרים והאהובים לכם…" רוצו לקנות ותזינו גם קוד קופון בשם KELLY ותקבלו עוד 15% הנחה על כל החנות.
וואו….

אז כן- "וואו", כי ההמונים רצים ומזינים את הקופון וכך הסלבריטי לא רק נהנה מהקמפיין אלא גם משיווק השותפים. כן תתפלאו, קראתם נכון, גם הגדולים ביותר רוצים חלק בעוגה. אם כבר, אז ללכת על כל הקופה.

ברור לכולנו שפרסונות מהסוג הזה גם מקבלים על פוסט תשלום מכובד (הם בעצם פרזנטורים או נשכרו לטובת קמפיין למוצר X).
לרוע המזל, רובכם שקוראים את המאמר הזה אינם מפורסמים עם קהלי מעריצים עצומים ומסורים (מאחלים לכם שתיהיו כאלה בעתיד!).

החדשות הטובות עבורכם הן:
שהיום, אתה לא חייב להיות סלבריטי כדי לעסוק בשיווק שותפים! אחרת, אפילו לא היינו כותבים את המאמר הזה! 🙂

איפה כולנו *אולי* מפספסים?

שמעתם פעם את המושג "מיקרו-משפיענים"?
החבר'ה האלה (כמוני וכמוך), נכנסו לענף שיווק השותפים ככוח בלתי ניתן לעצירה לקידום מוצרים.

 
"מיקרו-משפיענים" נכנסו לענף שיווק השותפים ככוח בלתי ניתן לעצירה לקידום מוצרים.

גם הקטנים נחשבים: 
הנה המדרג מאחורי הקלעים של המיקרו משפיענים לפי כמות עוקבים מבחינת אינסטגרם:

Nano influencer: 1,000 – 10k followers

Micro influencer: 10k – 50k followers

Mid-tier influencer: 50k – 500k followers

Macro influencer: 500k – 1m followers

Mega influencer: 1m+ followers


מקור: nichepursuits.com

אז, בקיצור, אם אתם כבר מבלים באינסטגרם, לא כדאי שתעשו מזה גם קצת כסף על הדרך? 

לעיתים קרובות אנשים שמבלים ומכירים את אינסטגרם מפספסים את ההזדמנות הטמונה בה לעשות שיווק שותפים אבל, כשיש מודעות לענין ולא פחות חשוב, כשעושים אותו נכון, זה יכול להיות win-win.

הנקודה החשובה היא שתבינו שאינסטגרם יכולה להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק השותפים הכוללת שלך (בשפת העם – התוכנית שלך להתחיל לעשות כסף מהצד ולהצליח) או שהיא יכולה לשמש כשיטה עצמאית. פה כל היופי. 

בואו נצלול, איך עושים את זה?

המצרכים הנדרשים:
רצון לעשות כסף מהצד, נחישות והתמדה
חשבון אינסטגרם קיים

קניתם הכל במבצע? מעולה, בואו נתחיל.

יש מספר דרכים לעשות שיווק שותפים באינסטגרם.

לכולנו ברור שזוהי פלטפורמה חברתית ויזואלית מאוד הכוללת תמונות וסרטונים. בשנים האחרונות כדי לעמוד בתחרות מול הענקיות כמו Snapchat ו-Tik Tok, אינסטגרם שמה דגש רב על תוכן וידאו שתוכלו לשתף בסטוריז ו-Reels.

 

כדי להתחיל ולעשות שיווק שיתופים באינסטגרם, תצטרכו קודם כל לבחור איזה מוצר/שירות תרצו לקדם ולקבל ממנו לינק יחודי או קוד (תכף נגיע לתכל'ס).
איך עושים את זה? ( מדריך מלא לשיווק שותפים כאן. )

2 דרכים לעשות שיווק שותפים באינסטגרם:

באמצעות חברות גדולות שמאפשרות שיווק שותפים דרכן – למשל להתחבר לתוכנית השותפים באמזון.

לחברת אמזון יש תוכנית שותפים מאוד מסודרת-פה תוכלו להתחיל:

האפשרות השניה שלכם לייצר כסף משיווק שותפים באינסטגרם הוא ע"י תוכנית תמלוגים:

כעקרון, אם אתם מחשיבים את עצמכם כחזקים באופנה, ביוטי ובכלל כל מה שקשור לקניות ברשת- ממליצים לכם לקרוא על Reward Style – תוכנית תמלוגים .
לדוגמה: תוכלו לעלות תמונה/וידאו עם מוצר שכבר רכשתם, לגשת חזרה לאתר שרכשתם ממנו ולקבל לינק ייחודי שתשימו כשתעלו חומרים לאינסטגרם.
לדוגמה, אתר גדול ומוכר כמו old navy תוכלו לעשות את זה ובכך לעודד חברים /  מבקרי פרופיל לרכוש את המוצר. 

טיפ מתקדמים:

הכינו קובץ אקסל נגיש לכם רצוי עם ססמא (אבטחה זה חשוב) בו תאספו את כל הלינקים היחודיים שלכם ומאיזו חברה קיבלתם אותם ואיזה מוצר אתם מקדמים, אחרת הולכים לאיבוד ככל שאתם מתקדמים. חשוב שיהיה לכם את הלינק היחודי שלכם זמין במקום נגיש אם תרצו באמת לעשות בזה שימוש ולייצר כסף…

טיפ מתקדמים 2:

כדי לתפעל חשבון אינסטגרם עם מקסימום פיצ'רים (אפשרויות) בשיווק שותפים, חשבון האינסטגרם שלכם צריך להיות על עסקי או creator- יוצר.
רוצים לבדוק? לכו להגדרות ואז חשבון – שם תראו אופציות להחליף במידת הצורך.
ככה למשל: 

אוקיי, קיבלתי את הלינקים שלי של שיווק שותפים, מה אני עושה איתם באינסטגרם?

כדי להביא תנועה וקונים פוטנציאלים למוצר או שירות שאתם רוצים לקדם, תוכלו לשתול את הלינקים בדרכים הבאות – באמצעות התוכן שתעלו ( וידאו רלוונטי, תמונה, רילז או סטורי):

1- לינק ישיר בביו:
יש לכם כמה לינקים? אחלה.
איך הופכים לינק 1 לכמה לינקים?

טריק שאולי חלקכם מכירים – למען אלו מכם שלא:
אם טרם בניתם אתר / דף נחיתה משלכם למוצרים עשו שימוש בכלי שנקרא link tree. דרכו תוכלו לעשות את זה בקלות. ברגע שהגולש ילחץ על הלינק שלכם, הוא בעצם יכנס למסך בו יוכל לבחור מבין הלינקים על מה ללחוץ.

2- סטיקר LINK בסטוריז/רילס: 
יצרתם תוכן מדליק למוצר או השירות שאתם מקדמים? עכשיו הדביקו את הקישור היחודי שקיבלתם בסטוריז בעזרת סטיקר של לינק – תמונה שורה שניה מימין

3- אופציה נוספת היא להיעזר בכלי בשם linkin.bio

4- נכון לכתיבת שורות אלה, השינוי המהותי האחרון שבוצע באינסטגרם הוא השופינג.
שימו לב שאתם עומדים בקרטריונים לפיצ'ר הזה. צריך לאשר את התנאים של אינסטגרם ולשמור על מדיניות הפרסום הקפדנית שלהם כשאתם מפרסמים לינק של מוצר.
תצטרכו להיות חשבון ביזנס או קריאטור (יוצר).
תוכלו לבדוק את האופציה של חנות בחשבון האם היא זמינה לכם ואפשרית.
את זה תוכלו לדעת אחרי שתגישו את הבקשה לפתיחת חנות דרך הפרופיל שלכם באינסטגרם.

נישות פופולריות לשיווק שותפים השנה
תוכלו לקרוא כאן 

אהבת? דברים טובים, משתפים עם חברים!

איתן יריב

איתן יריב

Facebook
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא לעצור!

יש עוד כל-כך הרבה ללמוד...

איך להצליח בשיווק שותפים במדיות החברתיות.

שימוש במדיות חברתיות נפוץ ביותר לכל מטרה. ניתן להשתמש במדיה חברתית לקידום שיווק השותפים  שלכם. זו אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר להשתמש בה כדי לייצר

בשביל לנצח, צריך עבודת צוות

המומחים שיעשו בשבילך את העבודה בשיווק שותפים

נכון, בתור משווק שותפים, הרוב מתחילים בקטן אבל בשביל לגדול באמת צריך להבין איך לחבור לקהל משווקים שיעשו את זה בשבילך בתמורה לאחוז מרווחים או סכום מוסכם, על כך- לפניכם