שיווק שותפים עם market health  

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

שיווק שותפים עם Market Health  

 

כל אחד שרוצה להשתלב בתחום של שיווק שותפים כמקדם או משווק, יכול למצוא, כידוע, לא מעט תוכניות כאלה בישראל ובכלל בעולם. היתרון הגדול של תוכניות שיווק שותפים הוא, שהן אינן מוגבלות, כלומר, אנחנו יכולים לשבת בתל אביב או בכל מקום בישראל, ולהצטרף לתוכניות שמופעלות על ידי חברות שיושבות בקצה השני של הארץ ואפילו בקצה השני של העולם.

מאחר והתוכניות, כולן, פועלות ברשת האינטרנט, והן מתבססות על שיווק וקידום באינטרנט, זה אומר שאין צורך בעבודה פרונטאלית מול החברה שמפעילה את רשת השותפים, מול הלקוח שמגייס אותה או מול הגולשים אליהם אנחנו פונים במסגרת תהליך הקידום והשיווק.

לכן אנחנו יכולים לראות לא מעט ישראלים שעובדים בכל התחום של שיווק שותפים, הן עם חברות ישראליות והן עם חברות בינלאומיות. אחת הדוגמאות הטובות לכך, היא חברת Market health. מדובר על חברה שפועלת בתחום האסתטיקה ותחומים פרא רפואיים, כאשר שיטת התגמול שלה היא CPA, קרי תשלום עבור פעולה (לא רק עבור מכירה), כשעל המכירה עצמה, מקבלים עמלה של 40 דולר. החברה עובדת עם מגוון רחב של חברות אסתטיקה ותכשירים שונים מכל רחבי העולם.

לפני שנסביר מה היתרון לעבוד עם חברה כזו, לא ישראלית אשר פועלת בשוק ספציפי, מלבד העניין של העמלה הגבוהה, כפי שהצגנו, חשוב לומר, מי שמעוניין להשתלב בתחום של שיווק שותפים ולעבוד על שיווק וקידום בחו"ל, צריך ללמוד את הכללים, את השיטות שנהוגות שם, למרות שבמובנים רבים, זה לא שונה בהרבה משיטות השיווק והקידום בישראל.

החברה מספקת דף נחיתה מותאם וכן כלים נוספים בעזרתם אפשר לבצע את העבודה, היא כמובן מספקת גם קוד מיוחד אותו יש להטמיע בקישורים, על מנת שיהיה ניתן להבחין שהגולש נכנס דרך הקישור שלכם. אתם תוכלו לדעת כמה לקוחות הבאתם, בזכות מערכת מיוחד שהחברה הקימה ואתם תקבלו קוד כניסה אליה. במערכת תספק לכם את כל המידע הנדרש בשביל לדעת מה מצבכם, כמה לקוחות הבאתם, וכמה עמלה מגיעה לכם.

מדוע משתלם לעבוד עם חברה מחו"ל

באופן טבעי, רשת שותפים מחו"ל היא הרבה יותר גדולה מאשר בישראל. מדובר על רשת עם הרבה יותר לקוחות, ובדרך כלל מדובר על רשתות שעובדות עם לקוחות גדולים מאלה שפועלים בישראל. זה אומר שהם מוכנים ויכולים לשלם סכומים גבוהים יותר מאשר בישראל, מצד שני, זה גם אומר שהיעד הוא הרבה יותר גבוה, אך צריך לזכור שהשוק בו פועלים, הוא הרבה יותר נרחב.

בדוגמא של market health, מדובר על חברה שפועלת בשוק אחד אך הוא מאוד גדול, מאוד פופולארי, ולכן אין מה לחשוש שמא הוא לא יספיק או שהעמלות בו לא יהיו משמעותיות. להיפך, מדובר על אחד השווקים הכי זמינים ונגישים לקהל הגולשים, ואחד השווקים בו העמלות הן מהגבוהות ביותר.

 

 

בר דגן

בר דגן

מה דעתך?

גולשים שקראו את זה קראו גם את:

שיווק שותפים עם גרופון

שיווק באמצעות Group-on   כשאנחנו רוצים להשתלב בתוכנית שיווק שותפים, אז עומדות בפנינו כמה וכמה אופציות בחירה. אנחנו יכולים לבחור בתוכנית על פי סוג וגודל

קרא עוד