שיווק שותפים עם  Lead.im

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אם היינו צריכים להגדיר במשפט אחד את כל המהות של פרסום ושיווק באינטרנט, היינו יכולים לומר שמדובר בפרסום מבוסס תוצאות, במילים אחרות, המהות היא לפרסם מתוך כוונה להשיג את הלידים הטובים ביותר שאפשר.

מה זה ליד? גולשים שיצרו קשר, בין אם זה דרך האתר או דרך אמצעים אחרים, ומבקשים לקבל פרטים על המוצר או השירות, או לבצע רכישה. המטרה של כל מי שעוסק בפרסום וקידום, היא לייצר עבור הלקוחות שלו את הלידים הטובים ביותר, כלומר לידים שיובילו בסופו של דבר לפעולה. חברות אשר מתמחות בפרסום ושיווק באינטרנט, דואגות לייצר קמפיינים אשר יעזרו להם לייצר לידים איכותיים, כאשר בין היתר, כל ליד נבדק לפני שהוא עובר ללקוח, וכן דואגים לייצר רשימות של לידים, שישמשו כמין מאגר מידע עבור הלקוח, בעתיד.

חברת לידים ישראל, מייצרת ואוספת לידים עבור לקוחות שונים, ודואגת להעביר להם אותם, אחרי שהיא בדקה את טיבם וקבעה שהם אכן איכותיים. בסופו של דבר, הלקוחות שלה ישלמו רק עבור לידים שניתן לבצע איתם משהו ולא עבור לידים שלא ניתן לעשות איתם דבר.

החברה מייצרת את כל התהליך שמוביל ליצירת לידים. בין אם זה קמפיינים באינטרנט, טיוב של כל ליד וליד, יצירת תסריטים מתאימים על מנת להפיק מהליד הזה את התועלת (התסריטים מועברים אל הלקוחות השונים או שצוות החברה משתמש בהם עבורן), וכן החברה גם יוצרת מאגר לידים שיכול לשמש את הלקוחות שלה, בכל תחום ותחום.

אחד הכלים בהם החברה משתמשת, הוא רשת שותפים שעובדים איתה בכל קמפיין וקמפיין עבור הלקוחות השונים, מתוך כוונה לייצר פרסום חכם וממוקד, ומתוך כוונה להשיג כמה שיותר לידים.

כיצד עובדת הרשת

רשת שיווק שותפים של חברת לידים נועדה להפגיש, באופן מטאפורי, בין הלקוחות של החברה לספקים שעובדים איתה. אותם ספקים, קרי שותפים, עובדים למען הלקוחות של החברה על ידי יצירת קמפיינים מותאמים לצרכים שלהם. זאת כמובן בהנחייתה של חברת לידים.

כל משווק ומקדם, יכול להירשם לרשת השותפים, אחרי שהרשמתו נבדקת, נקבע אם הוא התקבל או לא. בשלב הבא, הוא מקבל קוד כניסה למערכת של החברה, שם הוא יוכל לקבל את כל הפרטים על הקמפיינים השונים שהחברה אחראית עליהם. במערכת הוא יציין על אילו קמפיינים הוא עובד וכיצד הוא מייצר לידים עבור הלקוח. המערכת גם תספק לו מידע, כמה כסף הוא מקבל עבור כל ליד, מה הקריטריונים ללידים תקינים, יהיו במערכת דוחות וסטטוסים שיאפשרו לו לראות כמה לידים הוא ייצר וכן חומרי פרסום שונים בהם הוא יוכל להשתמש באופן קבוע.

המטרה של הרשת, היא לאפשר למקדמים ולמשווקים לייצר קמפיינים עבור לקוחות החברה ולהרוויח מכך, בצורה כזו כולם מרוויחים ונוצרים לידים איכותיים עבור הלקוחת.

בר דגן

בר דגן

מה דעתך?

גולשים שקראו את זה קראו גם את: