שיווק שותפים עם סקינדו

 

כשאנחנו רוצים להיכנס לתחום של שיווק שותפים, עומדות בפנינו כמה אופציות. אופציה אחת, היא לפנות אל חברות ועסקים שמחפשות משווקים ומקדמים עבור המוצרים והשירותים שלהם, ולעבוד ישירות דרכם. אופציה אחרת, היא לעבוד עם חברות שמתעסקות בתחום, ופועלות עבור עסקים וחברות שאינן פונות למשווקים ומקדמים באופן עצמאי, אלא רק דרך אותן רשתות.

דוגמא טובה לכך, היא סקינדו, רשת שיווק שותפים שפועלת בדרכים שונות עבור לקוחות במגוון תחומים. לחברה עשרות ומאות שותפים, אשר כל אחד מהם עובד באופן עצמאי, כלומר, כל אחד מהם הוא פרילנסר לכל דבר, אין התחייבות חוזית בין החברה למשווק. הוא לוקח על עצמו פרויקטים מסוימים ואמור לבצע אותם כפי שהרשת מעוניינת, כאשר היא מפעילה מדדים שונים שבוחנים את קצב העבודה שלו ואת ההספק. במידה והוא עומד בהם, אז היא ממשיכה לעבוד איתו, במידה ולא, היא יכולה להחליט שזה לא משתלם לה והיא תעדיף לוותר על שירותיו.

סקינדו, בדומה לרשתות שותפים אחרות, מתחייבת בפני הלקוחות שלה על כל מה שקשור לחשיפה, בין אם זה חשיפה של החברה, חשיפה של מוצרים ושירותים, חשיפה לאתר שלה, היא מתחייבת על כמות לידים מסוימת שהיא מספקת עבורה, שיווק תוכן ועוד. הרשת מעסיקה עובדים על מנת שזו תעשה עבורה את העבודה, כאשר על כל דבר שהם מבצעים הם מקבלים עמלה בהתאם למה שסוכם איתם. כפי שלסקינדו יש יעדים מסוימים שהיא צריכה לעמוד בפני הלקוח, כך גם למשווקים ומקדמים שעובדים איתה, יש יעדים מסוימים שהם צריכים לעמוד בהם.

כיצד עובדת סקינדו

ברמת העיקרון, הרשת עובדת על פי כל המודלים המקובלים, קרי, תשלום עבור ליד, תשלום עבור פעולה, תשלום עבור רכישה, וכן תשלומים עבור השארת פרטים בדף נחיתה ייעודי, פעולה עבור הורדת קופון או הרשמה ותשלום עבור אחוז מסוים מסך הרכישה. בצורה כזו הלקוח עצמו, לא מוציא כסף סתם אלא רק עבור פעולות שבוצעו, וסקינדו עצמה לא משלמת למשווקים כסף עבור העבודה אלא רק עבור פעולות שבוצעו, באופן כזה או אחר.

משווקים שעובדים עם סקינדו נהנים מכמה יתרונות, ראשית, הרשת עובדת עם כמות עצומה של לקוחות מתחומים שונים, אז כל משווק יכול לבחור עם מי לעבוד ואת מי לקדם, שנית, הרשת מציעה למשווקים שיטות וגישות פעולה למאפייני קידום ושיווק שונים, היא מציעה להם כלים שונים שיכולים לעזור בתהליך השיווק, שלישית, מדובר ברשת גדולה, מוכרת, שאפשר לסמוך עליה, רשת אמינה שפועלת שנים רבות בתחום, וכל מי שעובד איתה יכול להיות בטוח שהוא יקבל את העמלות בדיוק כפי שסוכם.

כמובן שכל משווק ומקדם, מקבל גישה למערכת בה מצויין במדויק מה סך הפעולות שהוא ביצע, אילו פעולות בוצעו ועוד שורה ארוכה של פרטים שיכולים לעזור לו לנתח את הנתונים שלו.