שיווק שותפים עם גרופון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

שיווק באמצעות Group-on

 

כשאנחנו רוצים להשתלב בתוכנית שיווק שותפים, אז עומדות בפנינו כמה וכמה אופציות בחירה. אנחנו יכולים לבחור בתוכנית על פי סוג וגודל התגמול שאנחנו מקבלים, אנחנו יכולים לבחור בתוכנית על פי איכות השירות לפיו אנחנו נתוגמל, וכן אנחנו יכולים לבחור, האם תהיה זו תוכנית במהלכה נצטרך לקדם ולשווק מוצרים ושירותים מתחום ספציפי או ממספר מגוון של תחומים.

באופן טבעי, אם אנחנו בוחרים באופציה של שיווק וקידום ממספר מגוון של תחומים, אז יהיו לנו יותר אופציות, ויהיה לנו הרבה יותר קל כיצד לגשת לגולשים, הפריסה תהיה הרבה יותר רחבה. זה בדיוק מה שמציעים לנו בחברת גרופון.

גרופון זה אתר הקופונים הגדול ביותר כיום. החברה פעילה משנת 2008, כולל בישראל, והיא פועלת בשיטה הבאה. אנשי מכירות של החברה פונים לעסקים, מציעים להם אפשרות למכור דרך האתר קופונים מסוגים שונים (קופון הנחה על מוצר או שירות, קופון עם אפשרות לרכוש שניים במחיר אחד ועוד), והכל דרך האתר. כך העסק נהנה מאפשרות למשוך קהל לקוחות חדש במחיר מוזל. האתר מפרסם בצורה כזו כמעט כל עסק, בין אם זה עסקים בתחומים של מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, צימרים, הצגות, סרטים, חנויות ועוד.

החברה מציעה למקדמים ומפרסמים להצטרף לתוכנית שיווק שותפים שלה. במסגרת תוכנית זו, הם מתבקשים לשווק ולקדם את הקופונים שמוצעים באתר, במטרה להפנות גולשים לאתר, על מנת שירכשו את אותם קופונים ויהנו מהנחות משמעותיות.

כיצד זה עובד?

כל מקדם ומשווק אשר מעוניין בכך, יכול להירשם לתוכנית שיווק שותפים עם גרופון. התוכנית מציעה לו אפשרות לקבל באנרים ייחודים לשימוש באתרים ובכל מקום אחר בהם הוא יכול להשתמש בהם וכן הוא מקבל מערכת ניהול נתונים מתקדמת, שמאפשרת לו לעקוב על כל התהליכים שמתבצעים דרך הבאנרים והקישורים שהוא מתקין.

צריך לומר, כל מקדם ומשווק, יכול להשתמש במגוון כלים שקיימים באופן כללי בשוק זה על מנת למשוך לקוחות. כל עוד הדבר נעשה באופן חוקי ותואם את מה שגרופון מציעה, הרי שמותר להשתמש בכל.

למי זה יכול להתאים?

בניגוד לתוכניות שיווק שותפים אחרות, אשר פונות אומנם לכולם, אך הרבה פעמים מתאימות באופן ספציפי לאנשים שמתמחים בתחום בו פועל העסק, התוכנית של גרופון מתאימה באמת לכל מי שמתמחה בשיווק וקידום, לכל מי שיש לו עמוד פייסבוק או חשבון אינסטגרם פופולארי, אושיות רשת מוכרות, ובמילים אחרות, לכל מי שיכול למשוך אחריו גולשים רבים שירצו לבצע פעולות ולרכוש קופונים בגרופון.

אלה יכולים להיות אנשים שבאים מתחום מסוים, למשל תיירות, ואז הם יכולים לפעול באופן ספציפי לקידום קופונים בתחום זה, וכן אלה יכולים להיות אנשים שמתעסקים ביחסי ציבור, שיווק ופרסום כללי, ואז הם יכולים לקדם את כל סוגי הקופונים שמופיעים באתר.

מהי העמלה במסגרת התוכנית?

כל מי שמצליח להביא גולשים שיקנו קופונים, מקבל עמלה מסוימת על כל רכישה, העמלה מגיעה עד לסך של 10 אחוז מעלות הרכישה. לכן משתלם לעבוד על שיווק וקידום של קופונים בסכומים משמעותיים. את הכסף ניתן לקבל דרך חשבון הבנק. חשוב להדגיש שהמינימום לרווח חודשי הוא 250 שקל.

 

בר דגן

בר דגן

מה דעתך?

גולשים שקראו את זה קראו גם את:

שיווק שותפים עם  Lead.im

אם היינו צריכים להגדיר במשפט אחד את כל המהות של פרסום ושיווק באינטרנט, היינו יכולים לומר שמדובר בפרסום מבוסס תוצאות, במילים אחרות, המהות היא לפרסם

קרא עוד