שיווק שותפים הוא ללא ספק אחד מקורות ההכנסה הפאסיבית שאנשים רוצים ללמוד, ליישם וכמובן להצליח בו גם השנה.
מחקרים אחרונים מראים ש 63% מהלקוחות בין הגילאים 18-34 סומכים על משפיענים יותר מאשר פרסומות של מותג בקניית מוצר באינטרנט.
כשלוקחים את זה בחשבון, גם אתם מבינים שתעשיית שיווק השותפים מהווה מקור נהדר להכנסה נוספת.
מציאת נישה טובה שמבדלת את העסק שלך מהמתחרים חשובה מאוד.
כדאי להקדיש לכך מחשבה, תוכלו לשאול חברים, משפחה ולהגיע למסקנה באיזה תחום תרצו להתמקד.
תחשבו איזה תחום בוער בכם, במה כבר יש לכם ידע? מה עשיתם בעבר והאם הניסיון הזה יכול להוות יתרון? מהם תחומי הענין שלכם?
תחקרו את התחרות הקיימת:
תקלידו בגוגל את הביטוי ותראו איזה אתרים עולים על המילות חיפוש שלכם. אם יש אתרים סופר חזקים וגדולים, תמשיכו בחיפוש, אם דווקא לא מצאתם אתרים ומותגים גדולים, זה יכול להיות סימן טוב שתוכלו להתברג בתוצאות של גוגל עם האתר בנישה שלכם.
בדקו רווחיות
תיכנסו לאתרים, תשאלו חברים או קולגות בתחום, מהן עמלות המכירה בתחום, אם הן אטרקטיביות, תמשיכו לבדוק. אחרת, תחליפו.
11 נישות חזקות לשיווק שותפים:
- אופנה
- נסיעות
- טכנולוגיה
- חינוך
- גיימינג
- עיצוב הבית
- בריאות ואיכות חיים
- כספים
- אוכל
- יופי וקוסמטיקה
- ספורט
מדוע כדאי להתמקד בנישה ספציפית לשיווק שותפים?
עם נישה ספציפית, תוכלו למקד מסרים לקהל ספציפי יותר כדי לגרום להם לקנות ולהפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים.
אמון הוא גורם חשוב נוסף בדרך להצלחה בשיווק שותפים.
על ידי התמקדות בתחום ספציפי וקידום עקבי של מוצרים מאותה קטגוריה, תוכלו להיתפס כמומחה ללקוחות פוטנציאליים.
נסה לחשוב על נושאים שאתה מתלהב מהם או מוצרים שאתה אוהב. כדאי להקדיש זמן רב לחקר הנושא שבחרת. זכור שגם ניסוי וטעייה הם חלק בלתי נפרד מכל תהליך למידה.
התשוקה ורצון להצליח זה מעולה, עדיין, תבדוק טוב באיזו נישה נמצא הכסף
במבט לאחור על פני שנים רבות של בניית אתרי שותפים, בחירת נישת השותפים הנכונה תמיד הייתה הגורם מספר אחד בין הצלחה לכישלון.
כשאתה לוקח על עצמך נושא/תחום/נישה שאתה לא באמת נהנה ממנו, המצברים נגמרים די מהר.
חשוב מאוד לבחור נישה בה יש לך ענין. תחשוב מה מרגש אתכם? על מה אתה יכול לכתוב כל היום?
הצעד הבא שלך הוא לראות איפה הכסף.
בטח, אולי אתה בעל יכולות להטוטנות תת-ימית הטוב ביותר בעולם, אבל יהיה לך קשה לבנות אתר או עסק בתחום שיווק שותפים רווחי סביב זה, נכון?
נסה לברר אם הנישה רווחית וכמה? המפתח הוא לעשות כמה שיותר מחקר.
לאחר מכן, תבקר ברשתות השותפים השונות ברחבי הרשת, תראה אילו תוכניות עשויות להתאים לקהל הפוטנציאלי שלך. תבצע חיפושים בגוגל ובדוק אם מישהו אחר מייצר רווחים מהנישה. קחו בחשבון שאם בדקתם ואין בה תחרות, כדאי לדלג הלאה לנישה בה התחרות בינונית עד גבוהה.
חלק מהאנשים יגידו לך תבחר נישה שאתה אוהב ושיש לך תשוקה אליה.
אחרים יגידו לך לבחור אחת שבה אפשרות לרווח היא גבוהה יותר.
דעתנו היא, שכדאי שיהיה בה שילוב בין שתיהן 🙂