שיווק בטוויטר


הגוזלים של טוויטר - אילוסטרציהטוויטר היא אחת מן הרשתות המשפיעות ביותר לאחר פייסבוק ובחו"ל היא מהווה ערוץ שיווקי חשוב ביותר בנישות מסוימות במיוחד לצורך בניית קשרים עסקיים ולכידת תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים "החיים בתוך טוויטר".

טוויטר הינה מערכת מיקרו-בלוגינג מינימליסטית, היא בנויה על תשתית הודעות קצרות של עד 140 תווים הנקראים "ציוצים" (Tweets).
לכל עסק בטוויטר יכול להיות מספר אינסופי של לקוחות שעוקבים אחריו ומקבלים את המסרים השיווקים שלו, אך העסק יכול גם להגיב לפניות ישירות מצד הלקוחות ובכך ליצור איתם דיאלוג דו כיווני. ככל שהעסק משכיל להשתמש בשירות בצורה חכמה יותר, מגיב ללקוחות בצורה עניינית ויוצר מסביבו עניין והתלהבות, כך קהילת העוקבים הנאמנים שלו תגדל. טוויטר עצמה מציעה גם מספר כלים בתשלום להגדלת החשיפה כגון ציוצים מקודמים שמופיעים אצל עוקבים במקום גבוה יותר או אצל עוקבים פוטנציאלים, אך ממש אין הכרח להשתמש דווקא בהם על מנת להצליח.

מעבר להתממשקות נכונה מול הלקוחות, חשוב שהעסק יידע לפרגן גם לעסקים אחרים ולהציף מחדש גם ציוצים שלא היו במקור שלו (פעולה הנקראת Retweet). פרגון ושיתוף פעולה הדדי בצורת נטוורקינג הם עקרונות חשובים מאוד של טוויטר. מי שמדבר רק על עצמו וסותם את הזרם (פיד) של העוקבים שלו בהודעות שיווקיות, יימצא מהר מאוד שבמקום לצמוח ולגדול, רשימת העוקבים שלו רק הולכת ומצטמקת…

סיפורי הצלחה

כמובן שגם לטוויטר, כמו רשתות חברתיות אחרות, יש מספר מרשים של סיפורי הצלחה וסטטיסטיקות מסביב לעולם.

ארגון הצלב האדום לדוגמה, שיתף פעולה עם אתר יד שנייה גדול בשם CraigList. כל מי שצייץ בחזרה לחשבון של הצלב האדום וכתב מהי המתנה המושלמת אותה היה נותן לתקופת החגים, למעשה תרם 1$ למטרות צדקה באמצעות המייסדים של אתר CraigList, Craig Newmark. בסופו של דבר נאספו תרומות בסך 10,000$, הקהילה של הצלב האדום גדלה ב – 300 אנשים והצלב האדום עצמו מאוזכר בציוצים כ – 2400 פעמיים ביום.

דוגמה אחרת היא של חברת LG אשר ניהלה קמפיין ממומן במהלכו גרמה לכל מי שצייץ ציוץ עם השם שלה לפתוח מפת אוצר סודית. מי שגילה ראשון את מפת האוצר, זכה בכרטיסים להופעות. מספר האזכורים של LG במהלך חמשת ימי הקמפיין הגיע ל – 50 אלף אזכורים!

מדוע לבחור דווקא ב- WAO קידום אתרים חכם לשיווק בטוויטר?

רק ל- WAO יש את היכולת לתת ללקוחותיה גדולים כקטנים כאחד, מענה ישיר ומיידי מבעלי החברה איתן יריב. ליריב ניסיון עשיר בייעוץ שיווקי בערוצי מדיה שונים ומגוונים, הן כעצמאי, והן כמנהל פרויקטים בחברת קידום גדולה בעברו. וזאת, לרבות פעילות עסקית בטוויטר עבור WAO כפי שתוכלו לראות מהפרופיל המקושר מעמוד זה. אנו לא רק מביאים תוצאות בשטח מחד, אלא גם מעניקים ללקוחות תחושה משפחתית ויחס אישי מאידך, בשל היותנו חברה קטנה ומשפחתית.


העובדה שאנו משתמשים בטוויטר גם לטובת העסק שלנו ומוכיחים זאת, מידי יום, מצביעה על האמונה שלנו בתוצאות העסקיות אותן מביאה עימה הזדמנות השיחה ברשת.
צרו קשר היום ולימדו כיצד נוכל לסייע לכם להקדים את המתחרים, בשיווק ממוקד בטוויטר, השירות רלוונטי בייחוד במקום בו תרצו לשווק מוצרים ושירותים בחו"ל.

לחלופין, תוכלו לבקר במדריך שהכנתי עבורכם, כדי שתכירו, קצת יותר את התועלת של טוויטר לעסק שלכם -> מדריך טוויטר לעסקים.