שיווק בגוגל פלוס

אילוסטרציה - קלפים ועליהם הסימן של גוגל מייצגים את גוגל פלוסגוגל פלוס שיש אשר מכנים אותה גוגל פלוס לוקאל, היא רשת חברתית צעירה יחסית, אך היא צומחת במהירות הבזק ומכיוון שהיא שייכת לענקית החיפוש גוגל, הרי שיש לה השפעה מרחיקת לכת גם על עולם קידום האתרים. כיום התחרות היא יחסית נמוכה, ולכן למשווקים שרוצים להיכנס אליה יש כרגע הזדמנות פז לעשות זאת.

מדוע לבחור דווקא בנו?

כחברת שיווק הנותנת יחס אישי חשוב לנו לספר לכם שמי שעומד מאחורי השירות הוא איתן יריב, בעל ניסיון עשיר בשיווק ברשת עוד משנת 2006. לנויש את הכלים הדרושים ואת הניסיון לשווק גם במדיות חדשניות. אנו מסוגלים להטמיע ידע חדש ולהפיק את המיטב ממנו במהירות. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו גאים להיות אחת מהחברות הראשונות בשוק הישראלי אשר מנהלת קמפיינים ברשת גוגל פלוס. כמו כן, אנחנו מחויבים לערוך עם הלקוח תיאום ציפיות על מנת ששני הצדדים יצאו מרוצים וכמובן עובדים בשקיפות מלאה לכל אורך הדרך. באופן זה, אנו למעשה נמצאים כמה צעדים לפני חברות גדולות אשר מעדיפות להמשיך ולהסתמך על ערוצי השיווק הישנים, אשר חלקם כבר אינם רלוונטיים עבורכם, כפי שהיו בעבר.

שירותים ייחודים אותם אנחנו מספקים בגוגל פלוס

הנה מבחר מבין אפשרויות השיווק הייחודיות שאנחנו מספקים :

  • בניית פרסונה אישית ואינטגרציה עם מנוע החיפוש גוגל – הפרסונה האישית שלכם בגוגל פלוס כוללת פרטים ביוגרפים אודותיכם, אבל גם מתממשקת לכל האתרים השונים ברשת שאתם כותבים בהם, כך שתמונת הכותב תופיע לצד תוצאת החיפוש בגוגל. לתכונה זו יש השפעה טובה מאוד על אחוז הכניסות לאתר שלכם מגוגל, בהשוואה לתוצאה ללא תמונה אולם זוהי רק מטרה משנית…
    הגדלה חכמה והדרגתית של כמות ואיכות החברים, במעגלי הקשרים של הפרסונה, מסייעת לכם להחשף יותר עבור הקהל הפוטנציאלי, מסייעת לבניית שיתופי פעולה מועילים וחשיפה רבה ואיכותית יותר בחיפוש!
  • תחזוקת קהילות – יצירת קהילה מסביב למותג באמצעות עמוד עסקי של גוגל פלוס נותן לו יתרון לא רק מבחינת צבירת כמות גדולה של עוקבים, אלא גם מבחינת העובדה שניתן למצוא אותו לאחר מכן בחיפוש הרגיל של גוגל בתור עסק מקומי. ראו לדוגמה את הקהילה הפעילה במיוחד של טיוטה ארה"ב אשר מעדכנת את לקוחותיה כמה פעמיים ביום וזוכה להרבה מאוד תגובות ופעולות "+1" (הלייק של גוגל פלוס).
  • קהילות פתוחות שהן לא דפים עסקיים –  הן מקום חשוב בפני עצמו. רצוי לקיים בהם שיח רלוונטי עם הגולשים ולשלב בהן מידע רלוונטי הן כאלו אשר יעניינו את קהל המטרה ויבנו לכם שם, סמכות ואהדה והן מידע מהאתר שלכם (בדרך חכמה כמובן) על מנת למשוך עוקבים רלוונטיים נוספים ולהגדיל את החשיפה אליכם מאלו.
  • האנג אאוט – ההאנג אאוט (מלשון Hang out באנגלית שפירושו בעברית: מקום בילוי משותף) הוא למעשה שיחת וידאו מרובת משתתפים. באמצעות ההאנג אאוטס ניתן לקיים שיחות ועידה של עד עשרה אנשים ללא תלות במיקומים הפיזי ובאמצעות דפדפן בלבד. יתר על כך, בעזרת הגדרות מתאימות ישנה אפשרות להפוך כל שיחת האנגאאוט לסרטון מוקלט ביו-טיוב או לשדר אותה באופן ישיר. תכונות אלו הופכות את השירות לכלי עסקי מצוין בו ניתן להשתמש על מנת ליצור קשר פנים מול פנים מול עובדים אחרים בארגון, לקוחות או פרילנסרים.

כעת לאחר שהשתכנעתם ביתרונות המרובים של גוגל פלוס, התחילו לשווק בה לפני שיהיה מאוחר מדי והתחרות תהיה רוויה! פנו אלינו, עוד היום לקבלת הצעה משתלמת והשאירו את המתחרים שלכם הרבה מאחור…