קידום אתרים בחו"ל – שיווק בחו"ל

האם ברצונך להתחרות בזירה הבינלאומית? לראות קידום של ממש בארה"ב, בריטניה או ארצות אחרות דוברות אנגלית? WAO מתמחה בקידום ושיווק יעיל ואפקטיבי במנועי חיפוש בחו"ל לרבות גוגל, בינג, Youtube ורישומים לוקאליים במנועי חיפוש. צרו קשר לקבלת הצעה עוד היום!


מעוניינים לדעת עוד על התהליך ועל מספר פרמטרים החשובים בשיווק אורגני בחוץ לארץ? המשיכו וקראו כאן על קידום אתרים בחו"ל .המילה SEO סביב תמונת הגלובוס

השוני העיקרי בין אפשרויות החשיפה האורגנית של אתר, במנועי חיפוש בחו"ל לבין החשיפה לאתר דומה בארץ קשור בעובדה שמדובר בפוטנציאל חשיפה שונה

השוני בין קידום אתרים לקהל היעד בחו"ל לבין קידום אתרים המיועדים לקהל היעד הישראלי קשור לגודלו של קהל היעד. כאשר קהל היעד גדול, בדרך כלל, אלא אם מדובר במונופולים, מספר העסקים המתחרים על תשומת ליבו של הצרכן גדול יותר.
כך למעשה התחרות עבור "מנעולן בתל אביב" קטנה משמעותית מהתחרות עבור Locksmith in New York. כמות התושבים בעיר ניו יורק לבדה גדולה ממספר התושבים בארץ, בטח שיותר מאשר בעיר תל אביב על כן, כאשר הביקוש גדול יותר וההיצע מנסה להתאים את הביקוש צצים להם עסקים רבים יותר וכמות התוצאות רבה יותר- עסקים רבים מאלו מנסים להתחרות על תשומת לב הגולש, דהיינו, להופיע בדף הראשון של התוצאות לפחות ועל כן התחרות גדלה בהתאמה ומצריכה מאמצים ומשאבים גדולים.

היות וישנם אתרים רבים בכל נישה בחו"ל נדמה, שבאופן עקרוני, ישנם יותר הזדמנויות עסקיות להשגת קישורים. הזהרו! קיימות תוכניות רבות המציעות זירות להחלפות קישורים, קנייה ומכירה של קישורים ותוכניות SEO מודולריות להשגת קישורים. השפעתם של אלו על האתר עשויה בטווח הבינוני והארוך להיות הרסנית. כאשר אתם בוחרים ספק SEO חשוב להצמד לכללי הברזל של גוגל באשר לעשה ואל תעשה לצורךהשגת קישורים. החלפות קישורים אוטומטיות, דפי קישורים, אינדקסים זולים וכל קישור שמטרתו למעשה היא מניפולציה של תוצאות ולא ערך אמיתי לגולש יתברר לכם לבסוף כלא מועיל וסביר שאף מזיק. נסו להשיג רק קישורים מאתרים איכותיים ורלוונטיים כלומר ממקומות בהם נדמה שהקישור מספק ערך אמיתי לגולש ושקיימת סבירות שגולשים יגיעו לאתרכם דרכו ויהיו מרוצים ממה שמצאו בצידו השני של הקישור (כלומר מהתשובה לצורך שקיבלו באתרכם לאחר הלחיצה על הקישור).

לסיכום, אנשי שיווק מיומנים, העוסקים בתהליכים אשר מביאים בפועל לתוצאות קידום אתרים וחשיפה אורגנית בחו"ל מוצאים מדי יום דרכים מעניינות ויצירתיות לקידום אתר,  הבסיס, יחד עם זאת, לרוב זהה. במידה ותבנו אתר איכותי, תצקו לתוכו תוכן רלוונטי, עשיר ודינאמי ותדאגו לתפוצתו בקרב האנשים הנכונים אשר יתנו את הקישורים האיכותיים להם הוא זקוק, תשפרו ותחשבו תמיד, צעד אחד קדימה, לפני המתחרים שלכם- סביר שתעשו חייל.

תעשיית הקידום בחו"ל היא תעשייה גדולה ותחרותית וקהל היעד, במקרים רבים רב ועצום. ולמרות זאת, מניסיונינו, עדיין ניתן למצוא הזדמנויות פז לקידום אתר בחו"ל. על איש קידום אתרים מקצועי, אם כן, מוטלת האחריות לבחון כי התחום אינו רווי בתחרות וכי ניתן להגיע ליעדים בתחום הקידום האורגני בטווח זמן בינוני וארוך. בהתאם לכך עליו לספק הערכת עלויות זהירה לשירותיו ולמשאבים הנדרשים מצד הלקוח לפיצוי על התחרות בתחום האמור.
אפשר בהחלט לומר, באופן כללי כי שיווק אתר במנועי חיפוש בחו"ל, יהיה קשה ותובעני יותר מאשר בישראל אך לעיתים ישנן הפתעות ומגלים שדווקא פחות. החוכמה בשיווק היא היכולת ללמוד את הזירה ולהעריך את הפוטנציאל הגלום באתרי המתחרים כדי לדעת היכן להשקיע ובאילו מקרים עדיף לא להכנס לתחרות.

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעה בלתי מחייבת לשיווק אתרכם בחו"ל.
אנו נאמוד את התחרות ונספק עבורכם מידע אשר יסייע לכם להחליט באיזה ערוץ כדאי להשקיע, בהתאם למשאבים שברשותכם.


המלצת קריאה – כמה דגשים, שאולי לא הכרתם, הרלוונטיים לקידום אתר בחו"ל

מיקוד שם דומיין / שם מתחם – יש לבחור שם דומיין לאתר בסיומת המדינה שם נמצא קהל היעד. כפי שבישראל דומיינים מסחריים מופיעים בסיומת co.il, בבריטניה הסיומת תהא co.uk. רק בארצות הברית עדיין משתמשים בעיקר בסיומת גנרית .com או .net.
יחד עם זאת, במידה וקהל היעד שלנו מתגורר בארץ מסוימת אך נותרנו עם דומיין עם סיומת גנרית כאמור לעיל ולא ספציפית, רצוי, לפחות, לשייך אותו למיקום גאוגרפי. זאת ניתן לעשות על ידי רישום האתר בכלי גוגל למנהלי אתרים (Google Webmaster Tools). השימוש בכלי, אגב, הוא חינם לשירות בעלי האתרים.

מיקום אחסון האתר

בעבר, הייתי ממליץ לבעל האתר למקם אותו, במדינת היעד, היכן שנמצא עיקר הקהל. יחד עם זאת, כיום, זהו אינו שיקול חשוב. כל עוד האתר נטען מהר ממרבית האתרים- אין לכם ממה לחשוש. במקרה והמטרה היא לדאוג לחשיפה רלוונטית של אתר, בארצות רבות, בהחלט תוכלו להשתמש גם בCDN = Content Delivery Network אשר שומרת את קבצי האתר והמידע שבו, בעותק הקרוב למקום ממנו מתבצע החיפוש, יחד עם זאת, לא תמיד זה הכרח וחשוב לבדוק את המקרה ולספק המלצה בהתאם לצורך.

קישורים איכותיים וקישורים על פי אזור גאוגרפי

קישורים המקדמים אתר במדינת יעד יהיו, לרוב, קישורים איכותיים ורלוונטיים המפנים אל האתר מאתרים קשורים באותה המדינה (או במקרה של ארה"ב אף איזור גאוגרפי).

תופעה מוכרת היטב עליה אני נשאל לעיתים היא המקרה בו אתר ישראלי הפונה לחו"ל, בשפה זרה, נראה מקודם היטב לביטויים רלוונטיים בשפה זרה- אך רק דרך חיפוש מישראל. זה כמובן, לא משרת את המטרה.  ישנן סיבות אפשריות רבות למקרה זה ובהם: אחסון בישראל, קישורים מאתרים בישראל, דומיין ישראלי ועוד. יחד עם זאת, חשוב מאוד לציין שאלו מקצת הפרמטרים בהם מתחשב מנוע החיפוש בעת בחינת הרלוונטיות של תוצאות החיפוש לקהל המטרה. התחרות, בסופו של דבר, היא בין בעלי אתרים. תחרות על שימושיות, תחרות על יצירתיות במתן פתרונות אשר משרתים את הגולשים השואלים, לא של בעל האתר  המנסה לאתגר את "תוצאות מנוע החיפוש".