פינטרסט – מדריך למתחילים ועצות למשווק המתחיל

פינטרסט היא רשת חברתית יוצאת דופן אשר נהנית ממוניטין של רשת חברתית ייחודית ואקסקלוסיבית בה המשתמשים יכולים להעלות אוספים של תמונות, לתייג ולשווק אותם עם כל שאר העולם. בניגוד לרשתות חברתיות דומות כמו לדוגמה אינסטגרם, המין הנשי מהווה את הרוב המכריע בפינטרסט (כ –...

חברות גדולות? לא באינטרנט

במאמר זה אנסה להאיר צד, איך נגדיר זאת….? לא כל כך הוגן באופן פעולתם של חלק ממשרדי הפרסום. כמובן שאין כאן שום טענה נגד משרד פרסום ספציפי. לא בדקתי את כולם יתכן שיש אחד או שניים צדיקים 🙂 שמתם לב לעובדה שכל הגדולים לא מופיעים באופן מאסיבי באינטרנט? תראו אותם...

מדריך למתחילים: איך לבנות רשימת ביטויים שליליים?

בין אם אתם משתמשים חדשים בגוגל אדוורדס או מריצים קמפיינים ממומנים מאז שגוגל קיימת, כנראה שבכל מקרה אתם שוקלים היטב באילו מילות מפתח להשמתמש כדי ש יביאו ליותר קליקים ולהמרות. ובכל זאת, רק מספר מועט של עסקים מקדישים את זמנם ואת מרצם לבנייה של רשימת ביטויים שליליים...

פנדה 4.0 – מה אנחנו יודעים עד כה?

כיצד מתיישב עדכון 4.0 עם אחד החודשים הסוערים ביותר שהיו בגוגל בחודשים האחרונים ומהם התובנות שכבר ניתן להסיק מן העדכון וחשוב ליישם בשטח אחרי מספר שבועות של חוסר וודאות, לפני שבוע יצאה סוף כל סוף הכרזה רשמית מבית גוגל (או יותר נכון, מפיו של איש יחסי הציבור שלה בפועל,...

כך תנצלו את הרשתות החברתיות כדי להגיע ישירות אל העוקבים שלכם

כיצד ניתן ליצור קשר ישירות עם אנשי הקשר שלכם ברשתות החברתיות ולהגיע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלהם כך שתוכלו להיות בטוחים שהמסר או הפרסום שלכם הגיעו ליעדם? עידן הרשתות החברתיות שינה באופן מהותי את האופן בו אנחנו צורכים את המידע שלנו דרך הרשת וכעת הפיד שלנו בפייסבוק או... כך תנצלו את הרשתות החברתיות כדי להגיע ישירות אל העוקבים שלכם

מפות חום (או מדוע Analytics זה לא תמיד מספיק)

הסבר אודות מפות חום, כיצד הן יכולות לתרום להגדלת אחוז המרה ודוגמאות למספר שירותים המספקים אותן. מפות חום הן אחד הכלים השימושיים ביותר כאשר אנחנו מתכוונים לבצע אופטימיזציה של אתרי אינטרנט או עמודי נחיתה. מפות חום הן לרוב סקריפטים פשוטים למדי שמקליטים את לחיצות העבר של...