באזור זה תמצאו את הכתבות האחרונות של אנשי שיווק הכותבים עבור WAO.
נשמח לארח גם פוסט אורח שלכם במידה ואתם מאמינים שיש לכם היכרות מעמיקה עם נושא מעניין הקשור לעולם השיווק באינטרנט.

פינטרסט – מדריך למתחילים ועצות למשווק המתחיל

פינטרסט היא רשת חברתית יוצאת דופן אשר נהנית ממוניטין של רשת חברתית ייחודית ואקסקלוסיבית בה המשתמשים יכולים להעלות אוספים של תמונות, לתייג ולשווק אותם עם כל שאר העולם. בניגוד לרשתות חברתיות דומות כמו לדוגמה אינסטגרם, המין הנשי מהווה את הרוב המכריע בפינטרסט (כ –...

חברות גדולות? לא באינטרנט

במאמר זה אנסה להאיר צד, איך נגדיר זאת….? לא כל כך הוגן באופן פעולתם של חלק ממשרדי הפרסום. כמובן שאין כאן שום טענה נגד משרד פרסום ספציפי. לא בדקתי את כולם יתכן שיש אחד או שניים צדיקים 🙂 שמתם לב לעובדה שכל הגדולים לא מופיעים באופן מאסיבי באינטרנט? תראו אותם...

מדריך למתחילים: איך לבנות רשימת ביטויים שליליים?

בין אם אתם משתמשים חדשים בגוגל אדוורדס או מריצים קמפיינים ממומנים מאז שגוגל קיימת, כנראה שבכל מקרה אתם שוקלים היטב באילו מילות מפתח להשמתמש כדי ש יביאו ליותר קליקים ולהמרות. ובכל זאת, רק מספר מועט של עסקים מקדישים את זמנם ואת מרצם לבנייה של רשימת ביטויים שליליים...

פנדה 4.0 – מה אנחנו יודעים עד כה?

כיצד מתיישב עדכון 4.0 עם אחד החודשים הסוערים ביותר שהיו בגוגל בחודשים האחרונים ומהם התובנות שכבר ניתן להסיק מן העדכון וחשוב ליישם בשטח אחרי מספר שבועות של חוסר וודאות, לפני שבוע יצאה סוף כל סוף הכרזה רשמית מבית גוגל (או יותר נכון, מפיו של איש יחסי הציבור שלה בפועל,...
כך תנצלו את הרשתות החברתיות כדי להגיע ישירות אל העוקבים שלכם

כך תנצלו את הרשתות החברתיות כדי להגיע ישירות אל העוקבים שלכם

כיצד ניתן ליצור קשר ישירות עם אנשי הקשר שלכם ברשתות החברתיות ולהגיע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלהם כך שתוכלו להיות בטוחים שהמסר או הפרסום שלכם הגיעו ליעדם? עידן הרשתות החברתיות שינה באופן מהותי את האופן בו אנחנו צורכים את המידע שלנו דרך הרשת וכעת הפיד שלנו בפייסבוק או...

מפות חום (או מדוע Analytics זה לא תמיד מספיק)

הסבר אודות מפות חום, כיצד הן יכולות לתרום להגדלת אחוז המרה ודוגמאות למספר שירותים המספקים אותן. מפות חום הן אחד הכלים השימושיים ביותר כאשר אנחנו מתכוונים לבצע אופטימיזציה של אתרי אינטרנט או עמודי נחיתה. מפות חום הן לרוב סקריפטים פשוטים למדי שמקליטים את לחיצות העבר של...

רשתות חברתיות : עולם של מספרים (?)

מדוע עולם הרשתות החברתיות ממשיך ומסתובב בעיקר סביב מספרים והאם זו באמת הדרך הטובה ביותר למדוד את ההצלחה של הקמפיין החברתי שלכם? בשבוע שעבר התבצעה אחת הרכישות החשובות ביותר בתחום המדיה החברתית למרות שסביר להניח שחלק נכבד מכם כלל לא קרא עליה, ומדובר ברכישה של אתר המדידה...

אתה מבין את הלקוח- הוא מבין אותך?

למה קצרים בין הלקוח לבין המשווק או המקדם שלו ברשת הם דבר כל כך נפוץ ואיך אפשר לנסות ולהימנע מכך או לכל הפחות לצמצם נזקים? הרבה מאוד משווקים באינטרנט, בין אם מדובר באנשי SEO, מנהלי קמפיינים או אנשי מדיה חברתית, מדגישים שוב ושוב שהם יודעים בדיוק מה הלקוח שלהם צריך ולכן...

בניית מיתוג אישי ברשת

באיזה כלים אפשר להשתמש על מנת לבנות מיתוג אישי ברשת ועל מה כדאי לכתוב? בניית מיתוג אישי ברשת היא אחת מן המשימות שבתור בעלי עסקים קטנים או פרילנסרים אנחנו הרבה פעמיים לא משקיעים בהן את המשאבים הנכונים ואפשר ממש להגיד שבמקרה הזה הסנדלר הולך יחף. אחת הסיבות המרכזיות לכך...

פרסום לילדים ונוער באינטרנט – מודל 2019

היכן הכי כדאי לפרסם ברשת לאור העובדה כי יותר ויותר צעירים ובני נוער עוזבים את פייסבוק? מהם ערוצי הפרסום האפקטיביים ביותר וכיצד מפרסמים בהם? מזה מספר חודשים שסקרים מכל רחבי העולם מראים על כך שילדים ונוער הולכים ונוטשים את פייסבוק לטובת רשתות חברתיות נישתיות כמו למשל...

איך תגרמו לאתר שלכם לעלות בחיפוש בתוך פייסבוק

(או איך להוסיף את אתרכם בתוצאות של פייסבוק ולעזור לו להופיע למעלה…) עבור רוב האנשים, הביטוי קידום אתרים מתייחס לקידום אתרים בגוגל, בבינג או אולי בוואלה, שהם כולם מנועי חיפוש. הדבר אינו מפתיע: אם תחפשו "קידום אתרים" בגוגל, תמצאו מאות אתרים המבטיחים לכם...

איך להוריד אחוזי הנטישה באתר?

ה"באוס רייט" שלכם גבוה במיוחד? לא מבינים מדוע הגולשים שלכם נוטשים לפני שהם מתעמקים בדף בו הם נמצאים? לפניכם מספר שאלות שתוכלו לשאול את עצמכם אודות אחוזי נטישה גבוהים ובדיקות שכדאי לבצע על מנת לאמת את החששות. קראו את הטיפים הבאים והוסיפו משלכם! אנחנו בטוחים...

עיצוב רספונסיבי – למה דווקא עכשיו?

אומרים לכם שאתם חייבים להתאים את האתר למכשירים ניידים? אם היום רק מעט מהתנועה לאתרכם מגיעה מהמכשיר הנייד אין זה אומר שכך גם יהיה בעוד חודש או שנה מהיום! למעשה, עוד מספר שנים טוענים שבקצב הגידול הנוכחי, הכניסות מנייחים יהיו במיעוט. בשנת 2013, הרוב, כבר בונים אתרים...

חמש דרכים שגויות לשיווק תוכן

מהם הטעויות אותם אתם עושים במאמציכם לשווק תוכן? היכן אתם פועלים בשיטה אגרסיבית מידי? על מה אינכם מקפידים וכיצד הטעויות האפשריות הללו עשויות לגרום לתוצאה הפוכה מזו אליה כיוונתם. מגוון הרשתות החברתיות ואתרי תוכן הגולשים שפרצו אל חיינו בעשור האחרון, הביאו לכך ששטף המידע...

פייסבוק מול גוגל – מלחמה?

בשנת 2013, נראה כי המלחמה בין גוגל לפייסבוק עוד רחוקה מסיום. בשעה שגוגל אינם מפסיקים להפתיע עם חידושים והמצאות ברשת החברתית, הצעירה יחסית, גוגל פלוס, באה המתחרה הותיקה ומשדרגת את יכולות מנוע החיפוש… מי ינצח? ימים יגידו. אתמול חזינו בעוד סיבוב מעניין בין גוגל...

פינטרסט – מדריך למשתמש ועצות למשווק המתחיל

מדריך בסיסי למשתמש לראשונה בפינטרסט- עובדות מעניינות על רשת חברתית זו, לשם מה קיים השירות וכיצד תוכלו לעשות בו שימוש שיווקי המועיל לחשיפת אתרכם באינטרנט. פינטרסט היא רשת חברתית יוצאת דופן אשר נהנית ממוניטין של רשת חברתית ייחודית ואקסקלוסיבית בה המשתמשים יכולים להעלות...

בהלת הקישורים : שני צדדים למטבע

כיצד מתייחסים בעלי אתרים ומשווקים מטעמם לכלי החדש של גוגל להסרת קישורים? האם בניית קישורים בעידן החדש משאירה מקום לסחיטות ומניפולציות ומה הקשר בין זה לבין הכלי? כאשר גוגל הוציאה את עדכון "פינגווין" במטרה לפגוע בכל אותם מקדמי אתרים שעושים שימוש יתר בקישורים...

הפחד מבניית קישורים – העיקר לא לפחד כלל?!

האם הקידום השחור או האפור ימשיך לעבוד או האם גוגל ידע להתמודד עם הכל? כנסו וקראו על בניית קישורים על פי הנחיות גוגל (וכמובן גם נגד ההנחיות…) אם בשבוע שעבר כתבתי על הטרנד החדש של הסרת קישורים בעיתיים, השבוע אני רוצה לכתוב על תופעה דומה, אבל לא פחות חשובה : הפחד...