אפיון צרכי לקוח

כדי שתוכל לקבל את מקסימום התועלת ממסע השיווק עלינו להתאים אותו לעסק שלך.
השלב הראשון בתהליך בניית מסע השיווק הוא בדיקת ואפיון הצרכים הספציפיים של העסק שלך:
מהם המאפיינים העיקריים של העסק?
מהו קהל הלקוחות שלך?
מיהו הלקוח האידיאלי שלך? (אפיון צרכי הלקוח המועדף עליך – גילוי הלקוח האידיאלי)
באיזה שוק אתה פועל?
מה עושים המתחרים?
איך ואיפה המתחרים מפרסמים את עצמם?
האם אתה מתמחה בנישה מיוחדת?
איזה מוצר/שרות הכי רווחי עבורך?
האם יש לך בידול? מהו? (לא! שרות ו/או מחיר זול לא נחשבים בידול)
מהן הדרכים בהן פעלת עד היום להשיג לקוחות חדשים?
אנחנו נשב יחד איתך ונדון בכל השאלות האלה ועוד שאלות נוספות.

אחרי ניתוח מעמיק של התשובות נגבש את המאפיינים הספציפיים של העסק שלך.לאחר גיבוש כל התובנות, נצא לדרך משותפת של שיווק באינטרנט שיניב לך הצלחות עסקיות, יותר לקוחות ומכירות.