שיווק ביוטיוב - פעילות הנושאת תגמול גבוה

כמעט כל מי שמתעניין בתחום השיווק ברשת ידע לומר לכם כך: שיווק באמצעות וידאו הוא אחד האמצעים היותר אפקטיביים לשיווק ברשת. יחד עם זאת, שיווק בוידאו בכלל וקידום אתרים ביוטיוב בפרט, אינו מתחיל לגרד את שיא הפוטנציאל שלו מבחינת השימוש בו עושים המשווקים בפועל.

אחרי הכול, ישנה עובדה אחת שצריך לזכור:

לתמונות יש פוטנציאל למכור יותר מטקסט, ולוידיאו יש פוטנציאל למכור יותר מתמונות... ביוטיוב, הפוטנציאל גדול ממה שאתם משערים...

ישנן הרבה מאוד דרכים לגרום למספר גבוה של צפיות בסרטונים, לרבות קידום ממומן בתוך Youtube. עבור מרבית הלקוחות, השאלה היא כיצד ניתן לעשות זאת כך שהצופים יגיעו אל הסרטון בדיוק כאשר הם מחפשים בתוך מנוע החיפוש הפנימי של Youtube ,לוחצים על סרטונים קשורים או אפילו, אם אפשר כמובן, כאשר מחפשים את הביטוי הרלוונטי בתוך Google עצמו.

אופטימיזציה של סרטונים וערוצי Youtube

ובכן, זוהי בהחלט משימה לא פשוטה הדורשת אפשרות להפיק הרבה סרטונים על מנת שיהיה לאלגוריתם של Youtube או Google מספר גדול של סרטונים לבחור מביניהם. יתר על כך, השליטה בפרמטרים השונים שיכולים להפוך ערוץ יו-טיוב שלם או סרטון ספציפי לכזה שיוצג במקום ריאלי, דורשת התערבות של גורמים מקצועיים היודעים כיצד לבצע פעולות של קידום וידאו (V-SEO) ואופטימיזציה לסרטונים. לדוגמה, יש להתאים את מילות המפתח של כל סרטון, את הכותרת ואת התיאור שלו. הדבר אולי נשמע פשוט לביצוע עבור סרט אחד בודד, אך כאשר מדובר בהרבה מאוד סרטונים, זו כבר יכולה להיות משימה מורכבת הדורשת חשיבה לטווח הארוך.

לנו ב - WAO יש את הידע הנדרש כדי לבצע זאת מכיוון שאנחנו מכירים היטב את תחום קידום הסרטונים ברשת ומאחורינו מעל שש שנות ניסיון ורשימה ארוכה של לקוחות מרוצים בתחום. אנחנו עובדים בצורות חדשניות ומתאימים את עצמנו לצרכי לקוחות קטנים ועד ללקוחות הגדולים, חברות גדולות ותאגידים.

מהצבת המטרות ועד להשגת היעד

כאשר מבצעים אופטימיזציה לסרטוני וידאו, חשוב מאוד להגדיר מהי המטרה המרכזית אותה רוצים להשיג באמצעות הסרטון : האם מדובר בהגדלת המכירות, חשיפת המותג, הגדלת מספר המנויים לערוץ, או אולי בכלל הפניית הגולשים לאתר אינטרנט שקשה לקדם בצורות אחרות.

כאשר יודעים מהן המטרות העיקריות, יש לתכנן את שיטת הפעולה כגון אילו סוג של סרטונים להפיק (סרטוני תדמית, סרטוני הדרכה וכו'), מה יהיה אורכם ובכמה ערוצים שונים לפזר אותם. לדוגמה, סרטון תדמית עשוי להיות סרטון של של מספר דקות והוא יוצב בערוץ הרשמי של המותג. לעומת זאת, סרטון הדרכה עשוי להיות סרטון של מעל עשר דקות ואולי יהיה חכם יותר להציב אותו בערוץ ייעודי של מדריכים מטעם החברה.

לאחר שבונים אסטרטגיה ומתכננים את שיטת הפעולה הנכונה, אנו ב - WAO מתחילים באופטימיזציה שוטפת של הסרטונים ובקרה. אנו מודדים את התוצאות באמצעות כלי המדידה הפנימיים של Youtube ומערכות בתשלום המאפשרות לנו לדעת מאילו מקורות ומילות מפתח הגיעו הצפיות. בהתאם לאלו, אנחנו לומדים מן התוצאות ומבצעים שינויים לצורך שיפור מתמיד והפקת תוצאות עסקיות בהתאם.

אהבתם? פרגנו!